![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Masturbatie/sex is ook een heel erg goede manier om te ontspannen, want het zorgt ervoor dat je even helemaal nergens anders mee bezig bent. Leren/tentamens/examens/proefwerken zorgen vaak voor heel wat spanning en dan is op zo'n moment een uitlaatklep erg rustgevend. Daarom denk ik dat best wel veel mensen dit kunnen beamen.
Nou ja en daar komt dan ook nog eens naast dat het schijnt dat mannen zo'n 300x per dag aan sex denken en er zijn ook jongens/mannen die dit getal helemaal niet halen, dus er moeten ook mannen zijn dit het gemiddelde omhoog helpen. Nou ja iig ontopic, ik herken het.
|
Tijdens mijn vorige bloktoets dacht ik aldoor aan seks. Ach ja, Freud en zijn leer was er een groot onderdeel van, en gezien het feit dat er mensen zijn (mensen die ik ken) die Freud met niets anders kunnen associëren met seks, bleef ik daar aan denken. Nou ja, ik heb lol gehad.
![]() Over het algemeen denk ik bij dat soort gelegenheden niet zo veel aan seks. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
examen? of mag het ook tentamen zijn
ik kan me niet echt herinneren of ik dan aan seks dacht. maar wel als ik me verveel dat ik aan m'n vriend denk en zo kom je af en toe wel bij vrijen. maar niet veel dus
|
Verwijderd
|
Heb ik wel eens gedaan, ik was klaar, maar mocht nog niet weg en had geen leesboek oid bij me. Dus ja, wat moet je anders he?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vooral als je je ballen uit je lijf verveeld, je weet wel, als je half uur van tevoren klaar bent en dan gaan zitten kijken naar de meissies... mja... ist vervelende alst ni veel soeps is
![]() afijn... ik ken het ja ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2012 |
bloopers, grappen en lachbuien rond de examens. Duckdonkey | 19 | 21-06-2012 22:58 | |
VWO |
Oude Examens Red Demo | 9 | 17-05-2009 15:54 | |
Eindexamens 2005 |
examens te moeilijk? .Pure | 94 | 11-06-2005 23:50 | |
Psychologie |
Verwerken problemen rondom examens Daantje_0705 | 18 | 10-04-2005 19:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
CITO examens Frans en Duits robopij | 5 | 01-02-2005 15:10 | |
Eindexamens 2004 |
examens foetsie??! annetjuh | 1 | 12-06-2004 15:24 |