Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 19:58
Joris
Joris is offline
goed, Net ruzie gehad met een vriendin van mij (vriendschap hoort ook bij relaties dus ik prop 'm hier maar neer). We hadden eerst vandaag iets afgesproken, dus ik bellen, maar toen was ze ergens bij een plas gaan zwemmen, dus toen kon het niet ofc. Ze zei, *ik bel je wel rond 6 uur*... kwart voor 7, nog niet, dus ik ging maar een smsje sturen (was ook niet een heel aardig smsje, maar goed). Toen was zij meteen heel erg boos. Maar toen had ik zoiets van, zij heeft helemaal geen reden om boos op mij te zijn, behalve dat smsje dan.

laat me de situatie eens uitleggen. We hadden een ontzettend goede band, echt bijna perfect gewoon, maar opeens liet ze minder van zich horen, en ik ben eigenlijk degene die steeds opbelt. je kent het vast wel. maar ik snap gewoon niet waarom dat zo is, er is helemaal geen reden toe geweest om dit zo te laten gaan. Dus ik vond het wel een beetje goed zo, en had gezegd dat ze rekening met mij moest houden en niet een uur/uren later moest bellen als ze had gezegd dat ze zou doen... *dat was dus de situatie* en daar werd ze dus best pissed over... maar is het nu fout van mij dan om te zeggen dat ze rekening moet houden met anderen, en als ze iets heeft gezegd dat ze dat moet nakomen? en als ze dan niet kan, eventjes vantevoren zeggen of sms sturen ofzo? nouja, dat willik dus weten, want het kan best zijn dat ik helemaal fout zit. nu zie ik haar na mijn vakantie weer, (2-12 aug), eens kijken hoe dat uitpakt.

~
Oud 30-07-2002, 20:43
niem
niem is offline
je hebt wel gelijk... het is lullig van haar dat ze ten eerste al dr afspraak niet nakomt en vervolgens ook nog eens te laat belt..
gaat ze opeens ook veel om met nieuwe vrienden/andere mensen... dan kan het misschien dat ze jou daardoor opeens iets minder 'interessant' vindt?
ik vind het wel redelijk van jou dat je tegen haar zei dat ze rekening moet houden met anderen...
wel jammer dat ze zo heftig reageerde... maar het kan ook aan de warmte gelegen hebben.. dan wordt iedereen wat prikkelbaarder geloof ik!

draait wel weer bij denk ik...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 23:05
Joris
Joris is offline
dankje, ja, ze heeft een nieuwe baan, en met die mensen die daar werken kan ze het wel vinden volgens mij. dus die mogelijkheid is er, maar dat had ze best kunnen zeggen denkik.

Van dat reageren vinnik ook wel jammer, later zaggik nog twee smsjes staan gissingen naar waarom ik wel boos was *ze dacht, dat de redenen die ik gaf eigenlijk helemaal niet de redenen waren*... en zo nog meer dingen.

maar goed, we zien wel weer, het zal wel de hitte zijn ofzo
Reageren

Regels voor berichten