Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 13:09
Beloved
Beloved is offline
Kent iemand Javier Guzman!!!!!
Hij is gewoon fantastisch.
Javier is grappig, spaans-nederlands en ziet er nog goed uit ook. En als je hem niet kent, hier zijn een paar van zijn quotes.

ciao,
Beloved
(kijk ook effe op www.javierguzman.com)

Bush

Het is oneerlijk. Het is oneerlijk dat JFK werd doodgeschoten in Dallas vanuit een etage boven een boekwinkel en als iemand op dit moment moet worden doodgeschoten is het wel Bush. Maar wij weten met zijn allen dat hij nooit in de buurt van een boekwinkel komt.

Het leger

Niemand neemt ons serieus. Onze politiek. Ons leger. Wij komen op het idee om de legeruniformen te laten ontwerpen door Frans Molenaar... die jongens nog tegen Frans: 'Frans het zit wel strak...' - 'Ja, weet ik, buk nog eens...'

Idealen

Paul van Vliet werkt voor Unicef. Hij doet nu in Carre een voorstelling voor een project voor kinderen van vijf tot zestien die veertien uur per dag moeten werken. En dankszij Unicef kunnen ze nu, na die 16 uur, twee uur naar school. Yes! Als je ergens, als kind, geen zin in hebt is het wel om na zestien uur werken, nog eens twee uur naar school te gaan. Dat is wel goed, hoor. Alleen het houdt je wel erg van je werk af. Wel goed dat die kinderen spelling krijgen. Ik draag niet graag Adidas met DT.

Bin Laden

Het machtigste land van de wereld. kan een man niet pakken. Ze hebben echt geen idee waar hij is. Dat had ik pas door toen ik las wat voor bommen ze gebruiken. Deasycatters. Dat zijn bommen die ze tijdens de Vietnam oorlog gebruikten om landingsplekken te creëren in de jungle voor helicopters. Want je bent weleens lekker aan het vliegen. Maar dan moet je ook landen, he... Ik bedoel, ze hebben kruisracketten met laser, precisie bommen met satteliet, hitte zoekend. Maar zijn blijkbaar niet in staat daar een pasfoto van Bin Laden in te doen... Zoek! Ze gebruiken Deasycatter, een bom die het best beschreven kan worden als een badkuip vol TNT. Boem, alles weg... De zoektocht naar Bin Laden lijkt een beetje op de Roadrunner. Die vogels won altijd door gewoon wegrennen, heel simpel. En die coyote verzon allerlei machines, en dingen en kreeg die kutvogel maar niet te pakken... Ze hebben heel Aghanistan platgegooit. Dachten ze dat ze hem hadden. Verschijnt er drie dagen weer een videoband: 'Miep miep, zoef...'
Oud 18-07-2003, 15:04
Daangerous
Daangerous is offline
te flauw
Oud 18-07-2003, 15:11
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
ken em.. is wel goed
Oud 18-07-2003, 19:48
loona
loona is offline
this is cool.....
mijn zus en ik zijn ook al helemaal gek op hem.
Oud 24-07-2003, 15:12
kleutertje
kleutertje is offline
hij is mega!!!!!!! echt heel spits, en mooi niet dat het daarom gaat uiteraard... Zijn 'sinterklaas-conferance' van vorig jaar was echt tof... zeker ook omdat het een sinterklaasconferance was i.p.v oud en nieuw (dat zat al te vol)
Oud 25-07-2003, 11:11
naam onbekend
naam onbekend is offline
Javier Guzman is inderdaad zeer . Ik heb zijn Sinterklaasconference gezien, en komend theaterjaar ga ik ook naar hem kijken. Ik hou wel van politiek-maatschappelijk cabaret, en daar is hij een vertegenwoordiger van.
Oud 25-07-2003, 15:11
red_and_black
red_and_black is offline
hij heerscht
Oud 28-07-2003, 17:40
Jeopardize
Jeopardize is offline
Zeker niet slecht, maar doet me iets teveel denken aan Theo Maassen
Oud 29-07-2003, 20:32
Verwijderd
hij is echt cool. Heb hem voor het eerst gezien voor KCV handelingsdeel en die sinterklaasconferance was ook . Alleen jammer dat ik de helft van die grappen al gehoord had. Maar hij is echt goed.
Oud 04-08-2003, 10:21
Bravo
Bravo is offline
Ik vind hem irritant.
Heb de sinterklaasconference gezien en tijdens een cabarestafette en ik vind dat heel irritant praat, lange pauzes, veel heen-en-weer geloop.

En ik vind hem ook niet grappig maar goed.. wie ben ik?
Oud 04-08-2003, 14:36
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 28-07-2003 @ 18:40:
Zeker niet slecht, maar doet me iets teveel denken aan Theo Maassen
Oud 06-08-2003, 12:51
Mononoke
Mononoke is offline
Hij is 100 procent AB.

Woei.
Oud 07-08-2003, 22:08
Ketjing
Ketjing is offline
Heb sinterklaasshow gezien en paar keer geluisterd, helemaal . 100%ab is ook wel ok
Oud 10-08-2003, 10:26
Angel
Angel is offline
ik heb hem gezien in de leidse schouwburg in een van zn eerste shows..het was zo'n ckv-dag voor leidse scholieren..hij deed daar een stuk uit "bot" en ook dingen uit de "sinterklaasconferance"..hij is onwijs goed vind ik,ik wil echt wel nog een keer naar een show van hem
Oud 16-08-2003, 23:43
Rockfreakje
Rockfreakje is offline
hijs kewl...
hij speelt ook in die clip van de vliegende panters, die van de kassa meisjes!! maar das verder niet egt boeiend....
Oud 17-08-2003, 10:41
Verwijderd
Hij heeft vroeger op jeugdtheater Hofplein gezeten.. heb ooit s een videoband gezien van 'kees de jongen' waarin hij de vader van kees speelde lang geleden

er was ook ooit eens iets op tv 'de achtbaan' over hangjongeren waarin hij meespeelde, vond ik persoonlijk wat minder.
Maar de Sinterklaasconferentie en 100% AB show vind ik geweldig
Oud 21-08-2003, 22:45
Sirenie
Sirenie is offline
Hij was er tijdens de Utrechtse Introductie week, om op te treden natuurlijk. Erg leuk! Studenten kunnen er dus blijkbaar wel om lachen, hij is wel ad rem, speelde heel goed op de situatie in. Erg cool.
Oud 11-09-2003, 13:27
11je
11je is offline
hij is leuk
Oud 14-09-2003, 20:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
hij is hier in d'lo geweest, vlak voor zijn bekende sinterklaasconference.

supergoed!
Oud 16-09-2003, 21:59
Freshh~
Freshh~ is offline
Ab, ab, ab 100% aaaaahaab
Oud 16-09-2003, 23:15
Jolt
Jolt is offline
HIJ IS VET ....
100% Aangepast Burger was lachen ...

Hem wil ik zien en Lebbis en Janssen en arie en Silvester ff kijken of ze in limburg komen
Oud 17-09-2003, 19:54
alpha
alpha is offline
*raakt toch wel geinteresseerd*
Oud 18-09-2003, 14:12
autodropje
autodropje is offline
Ik had hem ook gezien met sinterklaas, echt geweldig!
Oud 19-09-2003, 17:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hij is wel ja
Oud 14-10-2003, 15:42
Angel
Angel is offline
ik heb kaartjes gekocht voor de sinterklaasconferance van Javier Guzman op 24 november, in de leidse schouwburg op de 5e rij,eerste rang
deze conferance wordt op 5 december uitgezonden door de vara op ned.3
Advertentie
Oud 14-10-2003, 15:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
mysteric angel schreef op 14-10-2003 @ 16:42:
ik heb kaartjes gekocht voor de sinterklaasconferance van Javier Guzman op 24 november, in de leidse schouwburg op de 5e rij,eerste rang
deze conferance wordt op 5 december uitgezonden door de vara op ned.3
Oud 15-10-2003, 23:27
:P
:P is offline
Ik heb hem ook gezien in Amsterdam. Show erg goed hoewel hij niet alles zelf heeft geschreven.
Oud 21-10-2003, 20:12
iRoy
iRoy is offline
Kheb met veel plezier zijn Sinterklaas Conference gezien en heb daarom ook meteen kaarten besteld toen ik hoorde dat hij in het theater hier 5 treinstations verderop op zou treden ^^ Echt ik wil hem weer zien
Oud 12-11-2003, 13:02
pitje
pitje is offline
morgenavond (13-11) in het posttheater in Arnhem....

(3x raden wie er kaartjes heeft! )
Oud 14-11-2003, 09:03
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 12-11-2003 @ 14:02:
morgenavond (13-11) in het posttheater in Arnhem....

(3x raden wie er kaartjes heeft! )
Ohh wat gaaf ...
Ik wil ook...
Hij is zo goed !!!!
Liefs,
Margriet

p.s. Wie kent de tirosaunusreks actie (damn, schrijf je dat zo )
Nou ja iig die dinosaurus... Die is zo vet
Of de oorlog van Irak over Powell ... De man is zo cool !!!

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 20:35.
Oud 25-11-2003, 16:32
Angel
Angel is offline
Ik ben gister dus naar de sinterklaasconferance van Javier geweest. Echt zo geweldig
Voordat hij zelf kwam werd het publiek eerst voorverwarm door een Engelsman, Adam. Deze man was ook super, het ging alleen maar over de vooroordelen over de Nederlanders (gratis etc).
Maar toen Javier zijn show deed, toen was het nog leuker. Het wordt trouwens op 5 december op tv uitgezonden. Wat ik wel jammer vond was dat hij weer een paar grappen deed die ik al kende van hem uit Bot.
Maar ik moet voor drama, hier een recensie van schrijven. Als ik die af heb, dan post ikhem vast wel op het forum.
Oud 01-12-2003, 09:12
Daysleeper
Daysleeper is offline
Hee Beloved,
Als je in de buurt van Amsterdam woont, hij speelt ook wel eens in het comedy cafe op het Max Eeuweplein, een standup comedycafe.
Ik heb hem daar een paar weken gelden nog gezien, hij was idd erg leuk.
Oud 07-12-2003, 17:06
Verwijderd
Ik vond m vrijdag weer geniaal
Oud 08-12-2003, 12:59
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Angel schreef op 25-11-2003 @ 17:32:
Ik ben gister dus naar de sinterklaasconferance van Javier geweest. Echt zo geweldig
Voordat hij zelf kwam werd het publiek eerst voorverwarm door een Engelsman, Adam. Deze man was ook super, het ging alleen maar over de vooroordelen over de Nederlanders (gratis etc).
Maar toen Javier zijn show deed, toen was het nog leuker. Het wordt trouwens op 5 december op tv uitgezonden. Wat ik wel jammer vond was dat hij weer een paar grappen deed die ik al kende van hem uit Bot.
Maar ik moet voor drama, hier een recensie van schrijven. Als ik die af heb, dan post ikhem vast wel op het forum.
Ik weet niet hoeveel voorstellingen hij de 24e heeft gedaan, maar ik heb waarschijnlijk bij jou in de zaal gezeten.
Oud 10-12-2003, 18:58
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
ie is echt goed dat vind k nou humor
Oud 11-12-2003, 03:38
Verwijderd
nee, ken em niet
Oud 11-12-2003, 11:50
Angel
Angel is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-12-2003 @ 13:59:
Ik weet niet hoeveel voorstellingen hij de 24e heeft gedaan, maar ik heb waarschijnlijk bij jou in de zaal gezeten.
Dit was zijn enige show volgens mij. Ik zat op de 5e rij, en jij?
Oud 11-12-2003, 20:02
Verwijderd
ik vond zijn sinterklaasconference matig.. maar daarintegen was zijn show 'Bot' F*ckin'vet!!
Oud 11-12-2003, 21:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zijn Sinterklaasconference was MEGA!!!
Oud 12-12-2003, 13:17
Margriet
Margriet is offline
Guzman deelt uit deel 2 ...
Vond hem echt zo geweldig ...
Liefs
Margriet
Oud 12-12-2003, 16:43
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Angel schreef op 11-12-2003 @ 12:50:
Dit was zijn enige show volgens mij. Ik zat op de 5e rij, en jij?
Ik zat op rij 6 (parterre)! Aan de linkerkant.
Oud 13-12-2003, 14:51
Angel
Angel is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 12-12-2003 @ 17:43:
Ik zat op rij 6 (parterre)! Aan de linkerkant.
Ik in het midden ongeveer! best wel vooraan gewoon. Ik was met 5 andere meiden en mn ex vriendje..
Oud 13-12-2003, 22:14
alpha
alpha is offline
Goed, kan er nu weer ontopic worden gesproken?
Oud 13-12-2003, 22:59
Verwijderd
Ja en hij is goehoed!!
Oud 14-12-2003, 15:56
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
psycholien schreef op 11-12-2003 @ 21:02:
ik vond zijn sinterklaasconference matig.. maar daarintegen was zijn show 'Bot' F*ckin'vet!!
helemaal mee eens, zijn sinterklaasconference was een flop vergeleken met zijn programma.

Verder vind ik hem wel goed maar af en toe iets te soft. Het mag van mij wel iets harder.
In zijn vorige programma en zijn sinterklaasconference van vorig jaar waren de grappen veel beter.
Oud 20-12-2003, 11:04
Ditchie
Ditchie is offline
Sinterklaasconference vond ik wel oké.Het klinkt misschien heel raar, maar hij heeft een hele aangename stem.
Oud 12-01-2004, 19:52
dummeltje
dummeltje is offline
Jah hijs leuk
Advertentie

Regels voor berichten