![]() |
|
![]() |
Kent iemand Javier Guzman!!!!!
Hij is gewoon fantastisch. ![]() Javier is grappig, spaans-nederlands en ziet er nog goed uit ook. ![]() ![]() ciao, Beloved (kijk ook effe op www.javierguzman.com) Bush Het is oneerlijk. Het is oneerlijk dat JFK werd doodgeschoten in Dallas vanuit een etage boven een boekwinkel en als iemand op dit moment moet worden doodgeschoten is het wel Bush. Maar wij weten met zijn allen dat hij nooit in de buurt van een boekwinkel komt. Het leger Niemand neemt ons serieus. Onze politiek. Ons leger. Wij komen op het idee om de legeruniformen te laten ontwerpen door Frans Molenaar... die jongens nog tegen Frans: 'Frans het zit wel strak...' - 'Ja, weet ik, buk nog eens...' Idealen Paul van Vliet werkt voor Unicef. Hij doet nu in Carre een voorstelling voor een project voor kinderen van vijf tot zestien die veertien uur per dag moeten werken. En dankszij Unicef kunnen ze nu, na die 16 uur, twee uur naar school. Yes! Als je ergens, als kind, geen zin in hebt is het wel om na zestien uur werken, nog eens twee uur naar school te gaan. Dat is wel goed, hoor. Alleen het houdt je wel erg van je werk af. Wel goed dat die kinderen spelling krijgen. Ik draag niet graag Adidas met DT. Bin Laden Het machtigste land van de wereld. kan een man niet pakken. Ze hebben echt geen idee waar hij is. Dat had ik pas door toen ik las wat voor bommen ze gebruiken. Deasycatters. Dat zijn bommen die ze tijdens de Vietnam oorlog gebruikten om landingsplekken te creëren in de jungle voor helicopters. Want je bent weleens lekker aan het vliegen. Maar dan moet je ook landen, he... Ik bedoel, ze hebben kruisracketten met laser, precisie bommen met satteliet, hitte zoekend. Maar zijn blijkbaar niet in staat daar een pasfoto van Bin Laden in te doen... Zoek! Ze gebruiken Deasycatter, een bom die het best beschreven kan worden als een badkuip vol TNT. Boem, alles weg... De zoektocht naar Bin Laden lijkt een beetje op de Roadrunner. Die vogels won altijd door gewoon wegrennen, heel simpel. En die coyote verzon allerlei machines, en dingen en kreeg die kutvogel maar niet te pakken... Ze hebben heel Aghanistan platgegooit. Dachten ze dat ze hem hadden. Verschijnt er drie dagen weer een videoband: 'Miep miep, zoef...'
|
![]() |
|
Ik ben gister dus naar de sinterklaasconferance van Javier geweest. Echt zo geweldig
![]() Voordat hij zelf kwam werd het publiek eerst voorverwarm door een Engelsman, Adam. Deze man was ook super, het ging alleen maar over de vooroordelen over de Nederlanders (gratis etc). Maar toen Javier zijn show deed, toen was het nog leuker. Het wordt trouwens op 5 december op tv uitgezonden. Wat ik wel jammer vond was dat hij weer een paar grappen deed die ik al kende van hem uit Bot. Maar ik moet voor drama, hier een recensie van schrijven. Als ik die af heb, dan post ikhem vast wel op het forum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik hem wel goed maar af en toe iets te soft. Het mag van mij wel iets harder. In zijn vorige programma en zijn sinterklaasconference van vorig jaar waren de grappen veel beter. |
|
|