Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb nu bijna alle toetsen voor aankomend schooljaar al.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We kregen eigenlijk altijd andere toetsen... of tegelijkertijd met de andere klassen, dus dat ging niet.
Maar m'n economie leraar vertelde altijd wat er in het SE kwam, dus wat je goed moest kennen... Hij gaf geen antwoorden, maar als we 6 onderdelen ophadden gekregen en er kwamen er 3 voor op het SE vertelde hij wel welke we dus niet hoefden te leren ![]() ![]() Nu heb ik het makkelijk; elke vrijdag een toets uit een toetsblok wat we zelf al hebben mét de antwoorden. Dus als je wil kan je altijd een 10 halen, maar niemand doet dat eigenlijk zo, omdat de uitslag meer voor jezelf is... |
![]() |
|
Bij Duits ging de leraar altijd het proefwerk van tevoren bespreken, dan vertelde hij wat je moest leren (woordjes, grammatica enz.), maar hij had het proefwerk altijd voor zich liggen..en ik zat vooraan, en dan kon ik alles overschrijven
![]() of hij legde het op zijn zij, voor zijn tafel (zodat ik het dus heel goed kan lezen..). Soms dacht ik gewoon dat hij het expres deed..hij is wel beetje pedo (hij is al een paar x geschorst, of hoe je dat ook zegt, maar met die proefwerken had ik geen bezwaar tegen ![]() En bij leestoetsen (ook bij Duits), ging hij altijd meteen nakijken, en dan zorgde dat ik nog lang niet klaar was, en dan kon ik ook alles overschrijven ![]()
|
Nee, gaat nu niet echt meer (aangezien we geen proefwerken meer hebben die alle zesde klassers hebben) en anders gebeurde het ook niet veel (proefwerken mocht je niet meenemen, had je allemaal op dezelfde dag) hoogstens werden er wat vragen doorgefluisterd.
Alleen vorig jaar was het wel leuk, hadden we nog Duits, een woordjes-so. We waren in het lokaal op de lerares aan het wachten, klapt een klasgenoot het bord om en wat staat daar: het SO! ![]() |
![]() |
|
Ik was bij natuurkunde een keer mijn boek vergeten, dus toen mocht ik het boek van de leraar lenen... waar het proefwerk in zat, hehe... Dus alles snel overgeschreven en daarna gekopieerd voor de klas
![]() In de onderbouw met onze parallelklas, was altijd wel leuk ![]() Bij ANW vorig jaar was de leraar even weg, ging een meisje uit mijn klas op zijn bureau kijken of het PW daar lag. En ja hoor... zij had het onder haar shirt gestopt, naar beneden gelopen en het daar voor iedereen gekopieerd. Ook met kunstgeschiedenis ja, precies dezelfde vragen als het jaar ervoor. Nee, je leert niet veel van de stof... maar je leert wel efficiënt werken ![]() |
![]() |
|
1x, proefwerk natuurkunde. Wij hebben op school altijd met bv. heel 3gym een repetitie, dus meestal kan je neit kopieren. Maar bij ons was de surveillant niet op komen dagen, dus de repetite viel uit. 3 weken later hadden we de repetitie, maar toen hadden de andere klassen hem al terug -> repetitie (die iemand meegenomen had na het nabespreken) gekopieerd. Aan een deel v/d klas gegeven (de mensen die ik aardig vind), anders valt het ook zo op. Was wel relaxt, ik had een 9,7
![]()
|
Ik vermoed dat dat soort dingen op alle middelbare scholen wel eens gebeuren.
Zo kreeg ik gisteren het proefwerk Engels van een meisje uit mijn klas, maar het was een andere versie. Tja, dat risico loop je natuurlijk altijd.
|
![]() |
Ik was in de onderbouw altijd de grote proefwerkjatter
![]() Maar sinds dat ik in de bovenbouw zit gaat dat zelden, vaak proefwerken van andere klassen op dezelfde dag en vind het toch wel riskant. Hehe, ik deed dat ook geniaal, k zat altijd achteraan in de klas, en de les voordat we het proefwerk kregen, en dus een kleine uitleg over de stof die we moesten leren, zat ik vooraan bij het bureau, en jatte ik zo het proefwerk weg ![]() |
![]() |
|
Toen ik in de vierde zat, was er iemand die was blijven zitten en de proefwerken en so's had bewaard. Af en toe werd datzelfde so wel eens gegeven, dus dat was wel makkelijk, maar we konden er helaas niet helemaal vanuit gaan dat we ect dat so kregen. Ook als een andere klas het so een uur eerder was, nam iemand het soms wel eens mee, dan kon je er wel vanuit gaan dat het dezelfde was, alleen lukte het niet altijd om er een mee te krijgen, maar ik moet toegeven dat ik op die manier voor maatschappijleer wel eens een tien heb gehaald
||
Citaat:
|
![]() |
|
|