Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2003, 14:08
Lindatje
Lindatje is offline
Ik heb een vraagje aan de mensen die op kamers wonen. Ik wil binnenkort namelijk ook op kamers gaan wonen (en nee iets vinden valt niet mee) maar ik vraag me iets af. Op bijv. kamernet zie je heel vaak de huur staan excl. gas water en licht. Maar wat ben je nou gemiddeld kwijt aan deze servicekosten? Want dan weet ik tenminste of zo'n kamer dan geschikt is voor mij met betrekking op de kosten!

Dank u allen alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 14:31
Snufje
Snufje is offline
Bij mij is gezegd zo'n 40 euro, bij een vriend van mij ís gezegd zo'n 60 euro.. Is nogal verschillend dus.. Ik denk ook dat het er wel vanaf hangt hoe groot het huis is, met hoeveel je het deelt (Als je met z'n 2'en 6 vertrekken 'moet' warmhouden, is het duurder dan dat je met z'n 4'en 7 vertrekken met warmhouden bijvoorbeeld).

Maandelijkse waterkosten zijn hier zo'n 17 euro pp (4 personen), maar daar krijg je geld van terug wat je extra hebt betaald, of je moet wat bjibetalen als ze te laag geschat hebben en je dus meer water hebt gebruikt...

Electra is op dit moment 56 euro pp per maand, maar dat is omdat we 4 maanden niet hebben betaald (alles was niet rond) en dat zit er da bij ofzo, ik weet het ook niet precies, mar dat is nog niet het standaardbedrag..)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:34
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
ik betaal 115 aan de vereniging van eigenaren, die onderhouden het gebouw, gas water licht etc
dat zei m'n vriend me, hij heeft een kamer van 30 vierkante meter, met eigen douche/wc/keuken
Oud 16-12-2003, 15:14
Verwijderd
Het is idd van zoveel afhankelijk...'k denk niet dat je daar een standaard antwoord op kunt geven...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 23:28
Verwijderd
Op kamernet worden meestal kamers tussen de 12 en 25 m2 aangeboden in een studentenhuis.
Valt 'jouw' kamer binnen deze criteria, dan schat ik het verschil tussen excl. en incl. op zo'n € 30 per maand.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:16
iamcj
iamcj is offline
Bel ook is een particulier verhuur bedrijf op.
Oud 19-12-2003, 12:30
Judici0us
Judici0us is offline
in je eentje zo'n 20 a 40 (als je het licht laat branden terwijl je niet thuis bent ) euro
Oud 19-12-2003, 20:46
battlestar
battlestar is offline
een vriendin van mij heeft 2 kamers in 1 huis, in totaal zo'n 20 m2 en betaalt 45 euro gemiddeld aan gas, water, elektriciteit enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten