Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ja kijk het elke week ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zoo het was cker heel leuk ik kwam niet meer bij om samantha en al die vage standjes van der en dat van charlotte toen ze naar die rabbi ging toen hij gewoon de deur dicht sloeg wat heb ik daar om gelachen en dat van carry d8 ze nou laat ik hem maar is dronken maken dan om het sexleven een beetje leuker te maken en toen viel die in slaap echt lache
![]()
|
Ja ik kijk het. Meestal.
![]() Berger is leuk! Whah! Ja, ik ben echt fan van hem, hij is grappig. ![]() Samantha met die ober. ![]() ![]()
|
hier is dus t SatC topic, Scala
![]() maar afgelopen dinsdag was zielig ja. eerst dat met Charlotte. maar dat kwam goed. zij en Harry gaan trouwen!!! ![]() toen met Miranda. maar dat kwam ook goed want ze gaat minder werken. (ok 50-55 uur, kun je nagaan hoeveel ze eerst werkte ![]() toen met Carrie. In t begin was t zielig tussen haar en Berger. nou en toen dacht ik dat het goed zou komen weer. Volgende ochtend, issie weg!!! de eikel... dat einde, met die vaas *wauw*. geen andere woorden voor. Die stilte zei ZOVEEL. erg goed ![]()
|
ik zocht het topic al, maar ik kon 'm niet vinden
![]() ![]() wat is Berger een ontzettende lul zeg ![]() ![]() Charlotte en Harry zijn zooo schattig bij elkaar ![]() en Jerry (heet ie zo?) nou ja.. 'smith' ![]()
|
Verwijderd
|
Pff.. nog een topic waarin ik elke week moet gaan reageren
![]() Berger was stom.. ik dacht eerst dat ie voor Carrie ontbijt op bed was gaan maken ofzo. Ik vond het al helemaal lief ![]() ![]() En dat Miranda wilde minderen met werken tot 50 uur. Ik zat echt van ![]() En Harry en Charlotte was leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben Big een beetje zat... het wordt nu een beetje een zielig menneke ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond 't niet verrassend dat toen Miranda zei dat ze minder ging werken, het alsnog 50 uur bleek te zijn... ik bedoel, ze gaat 's ochtends vroeg weg, komt terug als Brady al slaapt, en gaat dan nog de hele nacht door zitten werken, ik denk echt wel dat ze eerst minstens 65 uur per week werkte of zo...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vader laatst: 'Ja dat is toch niets voor jou Denise, blablablabla, 4 losgeslagen vrouwen..' 'Jaaaa pap' 'het staat toch in de gids!' Vast omdat er zo'n sekstekentje staat en een 12jaar en ouder dingetje.. 'Pap ik ben 14' ![]() hehe.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() er wás al een topic! jeuj :] berger, ofwel hotdog (gna) is echt weird, vanaf het begin deed ie echt te moeilijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las ergens in een blad dat Berger een vriendin blijkt te hebben o.i.d.
Dus daar zit ik maar op te wachten. Maar volgens mij las ik gewoon een raar blad of had ik een moment van leesverbijstering Hij is gewoon raar Snapt iemand nou waarom ie het 'niet kon'? (Ik heb sowieso het begin van de aflevering gemist, dus waarom ie uberhaupt even tijd voor zichzelf nodig had..?) Beetje Big-taferelen, met zn briefje achterlaten Ohnee wacht Dat was Larry in AllyMcBeal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met zn stoere motor doet ie wel heel erg meisjesachtig.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen met dat briefje van Berger.. ik zat helemaal te janken
![]() Verder vond ik het stuk met Charlotte echt heerlijk ![]() ![]() ![]() En Samantha natuurlijk ook ![]() En tja, dan hebben we Miranda nog... ik denk dat dit een begin is. Ze ziet nu in dat ze moeder is en een zoon heeft, dat gaat ze nog wel meer inzien.. Denk ik.
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar gelukkig heb ook ik een eigen tv ![]()
|
|