nou sorry hoor, dit is geen dagboek zoals die van jou of mij, er staan niet super persoonlijke dingen in.
Tis gewoon dat Kurt cobain een speciaal persoon is voor sommigen en dit boek dan wel speciaal voor hun kan zijn.
Omdat je ziet hoe z'n handschrift is maar ook hoe nirvana groeit, je ziet er zijn songteksten in schrijven en dan zie je gewoon dat het hits geworden zijn.
maargoed ieder zijn eigen mening.
Volgens mij is een gedeelte van dit boek ook al uitgebracht voordattie dood was, toch? Dus dan heeftie sowieso toestemming gegeven ( of is dat weer een andere biografie over Kurt Cobain...? )
shut*up schreef op 17-12-2003 @ 11:29: Volgens mij is een gedeelte van dit boek ook al uitgebracht voordattie dood was, toch? Dus dan heeftie sowieso toestemming gegeven ( of is dat weer een andere biografie over Kurt Cobain...? )
Er is nog geen dagboek of een deel ervan uitgegeven,
en biografie is wat anders, die zijn er genoeg..
********** schreef op 17-12-2003 @ 12:15: Er is nog geen dagboek of een deel ervan uitgegeven,
en biografie is wat anders, die zijn er genoeg..
ja, ik begrijp ook wel dat een biografie wat anders is, maar omdat de topicstarter vertelt dat er niet echt "dagboekverhalen" instaan maar meer zaken als texten en aantekeningen enzo, bedacht ik mij opeens dat ik dat echt al jaaaaaren geleden in een biografie over het leven van Kurt Cobain heb gelezen, vandaar dus mijn vraag...
shut*up schreef op 17-12-2003 @ 13:53: ja, ik begrijp ook wel dat een biografie wat anders is, maar omdat de topicstarter vertelt dat er niet echt "dagboekverhalen" instaan maar meer zaken als texten en aantekeningen enzo, bedacht ik mij opeens dat ik dat echt al jaaaaaren geleden in een biografie over het leven van Kurt Cobain heb gelezen, vandaar dus mijn vraag...
ik zei dat er ONDER ANDERE teksten instaan, maar ook wel verhalen zoals je in een dagboek schrijft.