Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
de laatste ging het raam uit... toen ie niet meer stopte met een heeeeeeeel lange piep... lag de dag er op nog steeds in de tuin te piepen
![]() en hij kon tegen water ![]() ![]()
|
Ik heb nieuwe batterijtjes gekocht bij de Hema (1,79 per stuk, dr moeten er twee in). En ik ben al twee dagen slaaf van dat ding maar het is wel grappig om weer eens mee bezig te zijn. Ik heb nog gekeken bij de Action, Aldi en Lidl en daar hadden ze ze niet en bij Zeeman hadden ze ze wel maar dan hield ik 18 battertijtjes over waar ik niets mee kan en dat vond ik een beetje onzin.
|
Ik heb er nog 1. In horlogevorm nog wel! (waarvan je het horlogebandje er natuurlijk ook af kan halen). Je hoeft alleen maar nieuw batterijtje (zelfde als van een horloge) erin te laten zetten. Volgens mij wassie nog best wel duur toen ik hem ooit kocht, 40 gulden ofzo
![]()
|
|
|