Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi.
Ik ben ook student (bio /w.o.) Ik doe zelf ook callcenterwerk, verdient redelijk. maar als je nu een baan zoekt zul je het moeilijk krijgen want voor callcenteren moet je min 20 u per week beschikbaar zijn en je krijgt eerst nog training krijgen etc. [edit by ekki]Dit mag hier dus niet (wat op deze plek stond). En voor callcenterwerk hoef je niet altijd zo veel beschikbaar te zijn. PS de rest van de posts in deze topic die hierover gaan heb ik verwijderd/aangepast.[/edit]
Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 10:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[edit by ekki]Dat is maar net wat ik bedoel, het werkt niet en dit mag hier niet.[/edit] Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 10:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is dit bij de meeste folder- en krantenwijken zo, kan zijn dat er uitzonderingen zijn maar bij die die ik heb gelopen hadden die bedragen niets met je leeftijd te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nou ben er eigenlijk vanzelf ingerold.. jongen die daar werkte destijds kende ik best goed en soms hielp ik hem achter de bar, gewoon voor de gezelligheid, kreeg ik meestal wat muntjes ofzo. maar later vroeg ik er geld voor en zo doende ![]() toen ik begon kreeg ik nog maar 50/75 gulden, krijg nu het dubbele als je in euro's rekent! maar het is ook erg hard werken hoor ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
je wilt reizen. je wilt werken. waarom doe je niet allebei. ga naar gran canaria en neem een baantje in een bar/cafe. werk daar twee weken ga naar een ander land (loret de mar) en werk daar twee weken zodoende zie je de hele wereld.
wel natuurlijk van te voren allemaal regelen
|
![]() |
Thuiszorg. Is best leuk werk en het verdient goed. Het is misschien niet het ideale baantje, maar je hebt super werktijden (altijd 17.00 u thuis of eerder). Het is ook heel dankbaarwerk en best gezellig die oudjes.
|
![]() |
|
|