![]() |
|
Verwijderd
|
PSV raakt komende zomer mogelijk ook Arjen Robben kwijt. Naast de interesse in Mateja Kezman staat de lichtvoetige linksbuiten eveneens in de belangstelling bij een Europese topclub. 'Ik schat de kans op zijn vertrek op 50 procent', aldus Harry van Raaij.
De PSV-voorzitter werd op de hoogte gebracht van de interesse in Robben na een vergadering van de G14, de belangenvereniging van inmiddels achttien 'grote' en 'rijke' Europese topclubs. De club in kwestie is dan er dan eentje uit het elitegezelschap, waartoe ook Ajax behoort. Afgelopen zomer was Internazionale naar verluidt nog in de markt voor Robben. 'Een voorzitter van een van die clubs is bij mij geweest met de vraag of er over een transfer van Robben te praten is', bevestigde Van Raaij. Robben weet zelfs overigens nog niets. 'Ik weet niet meer dan wat de voorzitter heeft gezegd. Er heeft zich geen club bij mij of mijn vader (Robbens zaakwaarnemer, red.) gemeld.' PSV is niet bereid om in de winterstop al afscheid te nemen van de negentienjarige vleugelspits. Maar naar een vertrek in de zomer van 2004, hebben de Eindhovenaren wel oren. 'Het is ook pure noodzaak. De Nederlandse competitie is niet lucratief genoeg om zonder af en toe een transfer rond te komen', legde Van Raaij uit. bron: www.vi.nl lijkt me dat als na kezman ook robben zou vertrekken er weinig overblijft van psv ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Het lijkt er erg op dat de leegloop bij PSV komende zomer plaatsvindt. Kezman gaat na dit seizoen zeker weg. Ik denk dat ze hem laten blijven na de winterstop en dat hij in de winterstop niet weg kan. Hofland wil weg, maar over interesse in Hofland hoor ik nog weinig. Voor Robben hebben zich clubs gemeld, men zegt Manchester United en Real Madrid. Mij lijkt Manchester meer een club voor Robben. Hij is toch nog niet echt zo'n wereldster dus ik denk eerder dat hij naar Manchester gaat dan Real
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vanaf nu alle geruchten, transfers in dit topic
|
![]() |
||
Citaat:
Slotje vergeten ![]()
|
PSV kan van Bommel en Hofland best missen. Lucius doet het best goed, en dan hebben we ook nog van der Schaaf, Hoogstrate en Smit op die positie. Hoewel de 2 laatst genoemde zich nog moeten bewijzen.
Kezman en Robben zouden minder eenvoudig te verwerken zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |