Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2003, 19:17
Verwijderd
PSV raakt komende zomer mogelijk ook Arjen Robben kwijt. Naast de interesse in Mateja Kezman staat de lichtvoetige linksbuiten eveneens in de belangstelling bij een Europese topclub. 'Ik schat de kans op zijn vertrek op 50 procent', aldus Harry van Raaij.
De PSV-voorzitter werd op de hoogte gebracht van de interesse in Robben na een vergadering van de G14, de belangenvereniging van inmiddels achttien 'grote' en 'rijke' Europese topclubs. De club in kwestie is dan er dan eentje uit het elitegezelschap, waartoe ook Ajax behoort. Afgelopen zomer was Internazionale naar verluidt nog in de markt voor Robben.

'Een voorzitter van een van die clubs is bij mij geweest met de vraag of er over een transfer van Robben te praten is', bevestigde Van Raaij. Robben weet zelfs overigens nog niets. 'Ik weet niet meer dan wat de voorzitter heeft gezegd. Er heeft zich geen club bij mij of mijn vader (Robbens zaakwaarnemer, red.) gemeld.'

PSV is niet bereid om in de winterstop al afscheid te nemen van de negentienjarige vleugelspits. Maar naar een vertrek in de zomer van 2004, hebben de Eindhovenaren wel oren. 'Het is ook pure noodzaak. De Nederlandse competitie is niet lucratief genoeg om zonder af en toe een transfer rond te komen', legde Van Raaij uit.

bron: www.vi.nl

lijkt me dat als na kezman ook robben zou vertrekken er weinig overblijft van psv
Advertentie
Oud 14-12-2003, 19:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jammer voor PSV, goed voor Robben en ik hoop dat ie voor een heel hoog bedrag weggaat als die weg gaat. (Groningen krijgt er 10% van namelijk)
Dit is trouwens wel ernstig als ze zulke jonge jongens in Nederland niet meer kunnen houden.

Zal het niet eens weer tijd worden voor een nieuw transfertopic aangezien dit het 3de grucht al is?
Oud 14-12-2003, 20:43
Verwijderd
ik denk dat we iets teveel topics krijgen met geruchten zonder dat de transfers rond zijn of zelfs al op gang zijn. We kunnen het tranfser topic toch ook gewoon omhoog halen?
Oud 14-12-2003, 20:53
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Lijkt me beter als hij nog een jaar in Nederland blijft, hij staat namelijk nog niet zo heel lang aan de top in Nederland
Oud 14-12-2003, 21:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-12-2003 @ 21:43:
ik denk dat we iets teveel topics krijgen met geruchten zonder dat de transfers rond zijn of zelfs al op gang zijn. We kunnen het tranfser topic toch ook gewoon omhoog halen?
Die loopt tegen zijn 500 aan, een nieuwe is dus beter
Oud 15-12-2003, 07:32
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-12-2003 @ 22:52:
Die loopt tegen zijn 500 aan, een nieuwe is dus beter
okidoki
Oud 15-12-2003, 11:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het lijkt er erg op dat de leegloop bij PSV komende zomer plaatsvindt. Kezman gaat na dit seizoen zeker weg. Ik denk dat ze hem laten blijven na de winterstop en dat hij in de winterstop niet weg kan. Hofland wil weg, maar over interesse in Hofland hoor ik nog weinig. Voor Robben hebben zich clubs gemeld, men zegt Manchester United en Real Madrid. Mij lijkt Manchester meer een club voor Robben. Hij is toch nog niet echt zo'n wereldster dus ik denk eerder dat hij naar Manchester gaat dan Real ...nee maar sowieso vind ik Engeland meer een land voor Robben dan Spanje. Alhoewel, daar in Manchester heb je op de plaats van Robben Giggs daar al jaren lopen dus ja... en als Van Bommel een goede tweede seizoenshelft doormaakt, zou ook Van Bommel kunnen vertekken bij PSV. Dus PSV zal zelf ook druk moeten inkopen op de transfermarkt voor volgend seizoen.
Oud 15-12-2003, 14:45
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-12-2003 @ 21:43:
pff.. solliciteer je naar een baan als operator? regelneef..
Oud 15-12-2003, 14:48
Mitros
Mitros is offline
Vanaf nu alle geruchten, transfers in dit topic
Oud 15-12-2003, 17:34
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mitros schreef op 15-12-2003 @ 15:48:
Vanaf nu alle geruchten, transfers in dit topic

Slotje vergeten
Oud 16-12-2003, 01:11
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
mitros is een slechte forumbaas

Oud 19-12-2003, 16:58
DeGexxte
DeGexxte is offline
PSV kan van Bommel en Hofland best missen. Lucius doet het best goed, en dan hebben we ook nog van der Schaaf, Hoogstrate en Smit op die positie. Hoewel de 2 laatst genoemde zich nog moeten bewijzen.
Kezman en Robben zouden minder eenvoudig te verwerken zijn.
Oud 19-12-2003, 18:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Deze ging toch op slot?
Oud 19-12-2003, 19:50
Verwijderd
dat worden weer gokken wanneer dit topic wèl dicht gaat.

ik ga voor zondag rond drie uur

Oud 19-12-2003, 22:21
Casanova Demi
Casanova Demi is offline
Ik vind Robben lekker!
Oud 20-12-2003, 14:36
Co
Co is offline
Citaat:
Casanova Demi schreef op 19-12-2003 @ 23:21:
Ik vind Robben lekker!
zou hij dat ook van jou denken?