Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Máár wat heeft ze vast? drinken? en wat doet ze dan met haar andere hand? En waarom is ze zo bleekjes? |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb veel van je gezien, maar die eerste is echt van topkwaliteit!! WAUWIE gewoon... Verreweg de beste die ik van je heb gezien... Je hebt zeker een groot talent, vergeet alleen niet te ontwikkelen (klinkt negatief, is niet zo bedoeld) dan kom je zeker op de kunstacedemie terecht als je wilt...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Met aardig wat verbeelding lijkt de rechtervoet, van de dame uit het eerste schilderij, op het lichaampje van een baby zonder armen. Was vast niet de bedoeling om het daarop te laten lijken, maar ik heb een aparte kijk op de dingen zoals ze zijn en zoals ik ze doorkrijg via het zicht...
![]() Voor de rest, ze zijn allemaal zwaar geniaal!
|
Ze zijn inderdaad erg mooi! Je hebt talent jongedame! Het eerste doet me denken aan schilderijen van beroemde schilders, al was me idd ook al opgevallen dat het achterste been een beetje vreemd hangt.
|
Verwijderd
|
Inderdaad prachtig. De tweede en derde spreken me qua stijl minder aan, bij de eerste vind ik vooral de achtergrond echt heel erg mooi! De vrouw iets minder (alhoewel technisch qua schaduw en dergelijke ook heel mooi), vooral vanwege haar voeten en benen. Dat ziet er voor mij totaal niet relaxed uit, eerder krampachtig. Ik snap de positie van de voeten niet
![]() |
![]() |
|
![]() |
jeeeeeeeeeezus meisje.... wat heb jij enorm fucking veel talent..
zo enorm goed! het enige punt wat ik zou veranderen zijn de namen van de schilderijen/tekeningen.. maar dat is echt helemaal mijn mening, ik vind dat engels altijd zo jammer omdat ik dan denk dat het engels om het engels is (omdat het mooi klinkt of omdat je je er beter in uit kan drukken ofzo.) verder heb ik echt niks te zeuren, ga zo door!!
||
Citaat:
![]() OK, nu heb je mij ook jaloers gemaakt. Ik moet verdomme m'n spaarrekening aanbreken om een fatsoenlijke basgitaar te kopen en jij maakt ff een schilderijtje...tsss pfff... *grmbl grmbl*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |