Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik begin met mijn zwart/donkerblauw geruite tuinbroek van pilot system. Mijn dready was ook redelijk fout. (groep 8/eerste klas) Ik had trouwens ook een spacebril op mijn hoofd toen. En oke, ik geef het toe, ik had een witte cars broek. ![]() ![]() |
![]() |
|
Een joggingbroek gecombineerd met een Salty Dog trui
![]() Verder een lange beige rok, maar die deed ik toch maar 1 keer per jaar aan (op mn verjaardag) omdat ik rokken haatte
||
Citaat:
![]()
|
ik altijd al zelf mn kleren uit mogen zoeken. ook toen ik 3 was.
ik wou altijd een roze panty met een mini rok aan en een tule strik in mn haar en lakschoenen. eigenlijk was ik best hip toen, ik had ook allerlei kleuren vette mickey mouse truien en altijd spijker minirokjes met felgekleure pantys. en toen ik 10 was droeg ik een paarse broek met uitlopende pijpen met oranje en roze bloemetjes erop en een knaloranje vest van hele synthetische stof...oja ook nog spice girl schoenen. toen ik 10/11 was was ik op mn aller foutst...
|
Verwijderd
|
Ik heb een hele foute zwart wit periode gehad waarin ik dus (logisch) alleen maar zwartwitte kleren wilde dragen. Wat zich uitte in een veel te grote CARS (
![]() wat was dat verschrikkelijk zeg ![]() |
![]() |
|
Een t-shirt met de simpsons in black erop
Een t-shirt van baywatch ![]() Leggingbroekjes in de 1e klas En altokleding, dat zegt ook genoeg (als in: puntbandjes en zwarte kleding en zwarte make-up en dat soort dingen... oja, en die veeeeel te gekleurde kleren)
|
Ik kan me nog herinneren...in groep 8: zo'n zwarte broek van dat syntetische spul, zonder zakken o.i.d met een grijze dunne streep aan de zijkant. En met een elastiekband.
Daarbij een zwart truitje, ook syntetisch met zo'n grijze streep van links naar rechts en daarbij hoorde zo'n soort mouwloos vestje met 2 zakken en een rits. En oh wat was ik daar blij mee ![]()
||
Citaat:
Ik heb op mijn 14e Mags gehad ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laatste kans; Geo-engineering. arPos | 51 | 19-01-2015 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Koran-Memorization Channel Indoctrinates Anti-Semitism In Children. Gatara | 199 | 20-09-2009 13:34 | |
bestaat de moderne biecht? Meadow | 12 | 12-04-2008 20:36 | |
De Kantine |
'biecht wat op over een forummer' PixelDansje | 500 | 24-10-2007 16:23 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
De Kantine |
Wie is hier geen scholier? Verwijderd | 83 | 01-07-2002 18:34 |