Advertentie | |
|
![]() |
|
Enermax Whisper 350 (EG365P-VE[FC]) voor €57 @ http://www.challengecomputers.nl/
![]() Goede voeding, vrij stil; bij 'n prima online-shop.
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 20:18. |
![]() |
|
Dobermann en consorten vinden van wel, dat Enermax/Antec veel beter zijn. Dat is ook zo. Maar soms geeft de prijs de doorslag, en is het beter om voor een 400W dualfan Qtecje te gaan. Maar gezien het niet al te grote prijsverschil zou ik gewoon voor die Enermax gaan, dat is echt goede PSU.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waar heb je dat dan gelezen? Ik heb echt al een stuk of 10 reviews gelezen, en allemaal positief... niks over lekstromen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, bij de wat scherper geprijsde winkels kun je een 350 W Enermax krijgen voor 75 euro (bijvoorbeeld bij MaxPert). Als je dan voor een 450 W Q-Tec al meer dan 50 euro dokt, ben je wel duur uit. Dan zou ik altijd voor die Enermax gaan. Er zijn winkels die die Q-Tec 450 en 500 W-voedingen voor nog geen drie tientjes verkopen. Dan liggen de zaken al anders. Maar met een prijsverschil van vijfentwintig euro zou ik altijd voor de Enermax gaan, hoewel zoals ik zei met die Q-Tec op zich ook niks mis is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk dat het om een productiefout ging ookal staat dat nergens vermeld |
![]() |
|
Verwijderd
|
De ene Q-Tec doet 't prima, de ander geeft niets dan ellende. Ik zou het risico nooit en te nimmer nemen; de voeding is het eerste kritieke component in je bak. Als daar al iets niet goed mee is ben je weg. Bovendien; àls je problemen krijgt en je verdenkt de voeding heb je ook niet 123 een andere voeding klaarliggen om te troubleshooten. Tenminste, ik kan me voorstellen dat de meeste mensen dat niet hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee voor een tientje viel het altijd te proberen, als ik al problemen krijg dan neem ikw el een dure, iig harstikke bedankt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel Verwijderd | 14 | 07-01-2006 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |