Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2003, 11:05
sterrelichtje
sterrelichtje is offline
wel kijk e, ik heb nu een vriend sinds een half jaar ongeveer. gisteren waren we nr clouseau geweest en da was zoo zaalig, echt we hebben ons rot geamuseerd. nu, toen we op weg waren nr de auto (mijn zus en haar vriend waren daar ook bij) waren die 2 zo aant kibbelen (die zijn wel al 2 jaar samen hoor maja) en ik zeg zo tegen mn vriend: da loop toch ni goed af tussen die 2 en hij zegt: tussen ons 2 wel? , ik zeg dan weer: ik hoop het, hebt gij daar misschien uw twijfels over? en hij zegt!!!: soms toen voelde ik mij zo gekwetst eigenlijk maarja, ik moet zeggen, soms heb ik ook wel twijfels, ma ik heb besloten om die te onderdrukken en er voor te gaan want als ge zoveel twijfelt das volgens mij ook ni gezond nu had hij toen ik thuis was, gebeld om te zeggen dat hij gewoon heel eerlijk was, maar echt wel zielsveel van mij hield en hoopte dat het nooit fout zou gaan maar toch.. is da normaal dat er zo getwijfelt word in een relatie of is dit ni gezond?? ik zou graag jullie mening eens willen horen dankuwel alvast
liefs, sterretje
Oud 23-12-2003, 11:15
Sherco
Sherco is offline
Mij lijkt het redelijk normaal dat je af en toe twijfelt, is in elke relatie toch zo? Als hij zegt dat hij SOMS twijfelt dan is hij er dus niet de hele dag mee bezig ofzo en als jullie net zon fijne avond achter de rug hadden, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken...
Oud 23-12-2003, 11:18
Wave
Wave is offline
Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken, volgens mij is het gewoon menselijk om niet altijd overal even zeker van te zijn....en je kan het ook positief bekijken....als hij twijfeld en t5och voor jou kiest....is het minder vanzelfsprekend en beter doordacht en moet hij er wel heel zeker van zijn dat hij toch met jou verder wil gaan. Geniet gewoon lekker van elkaar!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 12:05
sunflouwer
sunflouwer is offline
jemig, tuurlijk hoor je twijfels te maken. Wat is anders aan een relatie als je zeker weet dat je samen oud word. Dan doe je geen moeite meer voor mekaar.
je moet niet van elk ding dat niet leuk is gaan zitten mokken...
Oud 23-12-2003, 12:23
Verwijderd
Ik neem aan dat iedereen wel eens twijfelt, zeker als je pas 17 bent lijkt me dat juist gezond. Hij bedoelt waarschijnlijk niet dat hij geen vertrouwen in jullie relatie heeft .

Als je er echt mee zit, ga hem dan eens om duidelijkheid vragen, ik weet bijna zeker dat hij je dan gerust zal stellen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 12:24
Margriet
Margriet is offline
Het lijkt mij idd zoals al vaker gezegd niet meer dan logisch en normaal dat je wel eens twijfelt. Wel vind ik het eerlijk gezegd heel erg mooi dat hij het zo eerlijk tegen je heeft gezegd. Ik bedoel; dat zegt toch iets over het soort relatie die jullie hebben ... Als je ook dat soort dingen met elkaar kunt bespreken.
Misschien moet je de volgende keer dat je hem ziet er gewoon eens over proberen te praten. Maar dat is jouw keuze!!!

Liefs,
Margriet
Oud 23-12-2003, 14:57
Verwijderd
Is heel normaal. Monogamie is nou eenmaal niet iets vanzelfsprekends in de natuur

Don't worry
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 14:58
Verwijderd
Wat hebben twijfels met monogamie te maken?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 15:04
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-12-2003 @ 15:58:
Wat hebben twijfels met monogamie te maken?
Ja ik vind het ook nogal onlogisch. Twijfels hebben over je relatie houdt toch niet meteen in dat je niet monogaam kunt zijn ...

Liefs,
Margriet
Oud 23-12-2003, 15:13
Verwijderd
Jamaar ik vind het wel een rare opmerking van hem.. dat hij dan meteen zo zegt "tussen ons 2 wel?" .. vooral als je dan net een ontzettend leuke avond hebt gehad.. beetje lullig.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 16:37
sterrelichtje
sterrelichtje is offline
jah, weet ge, we zijn eerst altijd beste vrienden geweest tot dus een half jaartje trug. en wij hebben altijd over ALLES gebabbeld met elkaar en soms jah, kweetni, mss moet ge wel ni altijd alles zeggen heb ik zo het gevoel. en hij zegt echt alles wat hij op dat moment voelt. das natuurlijk beter dan dat hij nooit met zn gevoelens tegen mij praat maar toch.. ochja ik maak mij waarschijnlijk te veel zorgen, want het is echt wel een schatje, maar zooo gevoelig.. echt het omgekeerde van de normale man bijv. als ik zo eens iets om te plagen zeg, begint hij 3 op de 4 keer te wenen enja als hij dan zoiets zegt als nu, moet ik dat maar normaal vinden.. en hij is ook zoo bang om mij te verliezen, zegt ie altijd, waardoor hij soms rap lastig is als ik hem zo eens plaag met een andere jongen ofzo (voor de grap natuurlijk) maarja, door zo lastig te zijn, gaat hij mij natuurlijk net ni houden e dit wist ik wel voor we er aan begonnen natuurlijk dat ie zo gevoelig en open met zn gevoelens is enzo, maar nu twijfel ik er eigenlijk aan of ik het er eens met hem over moet hebben of nie.. mm
Oud 23-12-2003, 16:38
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-12-2003 @ 16:13:
Jamaar ik vind het wel een rare opmerking van hem.. dat hij dan meteen zo zegt "tussen ons 2 wel?" .. vooral als je dan net een ontzettend leuke avond hebt gehad.. beetje lullig.
En vooral als je voelde dat het net lekker ging... Ik zou best boos zijn ja!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten