Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons zijn ze nog mild, denk ik
![]() 1 uur te laat is 2 uur terugkomen 2 uur te laat is 4 uur terugkomen enz... verder mag je niet met dingen door de klas gooien en stoelen kapot maken is ook tegen de regels, dit alles is redelijk logisch ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het wel streng en er schijnt al snel een brief naar huis te worden gestuurd. Nablijven gebeurt altijd op maandag, zodat de mensen die vaak moeten nablijven dat gewoon kunnen inplannen. Tijdens het nablijven moet je geloof ik huiswerk maken. Ik geloof ook wel dat er nog andere straffen zijn.
|
![]() |
3 keer te laat = 1 uur nablijven, alleen die administratie bij ons op school klopt echt van geen kanten....na +/- 10 keer te laat komen ze erachter dat je toch wel vaak te laat komt en moet je een uurtje nablijven. En voor verwijdering uit de les geldt volges mij hetzelfde...weet ik eigelijk niet want de schoolleiding heeft pas alles veranderd. En als je spijbelt moet je vlgs mij voor elk gespijbelt uur een of twee uur terugkomen, ligt er aan of je heel de dag spijbelt (2 uur voor elk uur) of maar n uurtje....als ze er al achter komen dat je niet in de les zat.....meestal vrage ze na 2 weken waar je toen en toen was.....ja en dan weet je t niet meer.......tis dus echt niet streng bij ons op school.....wel handig!!
|
![]() |
|
1x te laat is volgende dag om 8 uur melden
2x te laat is weer 8uur melden 3x te laat is 8 uur melden en gesprek met conrector 4x te laat = geschort voor 1 dag Dit is maar 1 week kom je bijv iedere week 1x te laat maakt da niets uit ![]() Als je er bij ons word uitgezet is het de kunst om de heel vriendelijk te doen tegen de conrector dan kom je er met een berisping vanaf mag ze je niet of ben je niet vriendelijk genoeg dan kost je het op vrijdagmiddag 2 uur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons beginnen ze om 8 uur, dus om 8 uur melden zou voor mij niet zo'n probleem zijn |
![]() |
|
volgens mij is onze school dan nog het strengst
![]() te laat- 8 uur melden vergeet je dit, of kom je om 1 over 8 aan, 2 dagen achter elkaar 8 uur melden vergeet je 1 van die 2 dagen, 1 week elke dag 8 uur melden word je eruit gezet, 1 uur corvee word je betrapt met roken in de onderbouw, 1 uur corvee mijn beste vriendin had ruzie met de tekenlerares, toen riep ze "flikker maar op", werd ze eruit gezet, maar de locatieleider zat ook in het lokaal (locatieleider=erg hoge piet), zij werd eruit gezet en de deurklink "glipte uit haar vingers" dus die deur vliegt dicht met een knal waar je oren 'savonds nog van tuuten, die vent erachteraan, die vent scheldt haar uit voor vanalles en nog wat, en mijn vriendin wordt geschorst. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
in de onderbouw wordt bij ons redelijk vaak straf uitgedeeld maar ik zit nu twee jaar in de bovenbouw en daar doen ze veel relaxter; ik heb nog geen één keer straf gehad (en ik ben toch niet de makkelijkste)
en als je er toch uitgekickt wordt moet je doen alsof je veel berouw hebt, zeker in de onderbouw helpt dat vet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
stuk over pesten in de schoolkrant... (wil ff jullie mening) DreamyTheater | 72 | 02-01-2005 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |