Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 17:56
forumfreakie
forumfreakie is offline
Wij gaan op vakantie op Bijela Uvala, vlakbij Porec.

Wie is daar ook geweest?? Weet iemand hoe duur daar het uitgaansleven daar is, prijzen in de supermarkt of nog andere info??
Advertentie
Oud 23-02-2004, 10:04
Dolores
Dolores is offline
Ik ben er een paar jaar geleden geweest en het is er heeeel mooi (en verder heb ik idd niks zinnigs te melden k was toen nog een stuk kleiner dus weet ook niks over het uitgaan daar etc.)
Oud 23-02-2004, 13:38
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
hey.. ik was er vorig jaar!! het was echt zoo cool! de prijzen vallen wel mee.. het is er wel veel goedkoper dan nederland.. maarja... anders moet je me ff toevoegen ofzo..
Oud 23-02-2004, 16:10
Roonstip
Roonstip is offline
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Zit je op de camping beuna uvala(let niet op de spelling ?Zo ja,je hebt er twee zwembadcomplexen , eentje vond ik toen pas na een weekEn het is er relatief niet duur.
Oud 25-02-2004, 11:28
Hrvatska
Hrvatska is offline
Kroatie is een prachtig land!! In porec ben ik ook meerdere malen geweest. Als je voor het uitgaan gaat dan is porec de juiste plaats voor jou, maar verwacht er geen spaanse toestanden. Verder is Kroatie helemaal niet zo goedkoop als iedereen beweert. Het uiteten is misschien iets goedkoper, maar niet veel. Supermarkten hebben ongeveer hetzelfde prijsniveau als in nederland maar vaak ook wat duurder.
Advertentie

Regels voor berichten