Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou het niet inhoudelijk vertellen, maar ik zou wel iets zeggen van dat je je klote voelt de laatste tijd bijvoorbeeld. Dan weet ze dát er iets is, maar niet wát. *goh*
Dan hoef je ook niet alles uit te leggen zegmaar, maar wordt er toch rekening met je gehouden. Dat is misschien wel prettig.. Veel plezier op vakantie in ieder geval en sterkte! |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon eerlijk zijn
![]() maar niet ALLEEN maar over de slechte dingen praten. probeer de indruk te wekken dat het weer beter gaat. hangt ook af van je oma, weet niet of die zich snel druk maakt om alles (zoals mijn oma die zich al zorgen maakt als we haar een dag niet hebben gebeld pff ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je gewoon wachten hoe het daar gaat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Over de AM, is het niet mogelijk om dat te verbergen? Ik denk dat dat veel problemen en uitleg zal besparen (zou voor jou ook wel beter zijn dan). En dan het eten nog, hm je zou gewoon kunnen proberen om veel gezonde dingen te eten..niet te veel vet. En idd, je zou gewoon kunnen zeggen dat je niet zo veel (vet) eten wilt hebben, omdat je net even tijdelijk met een dieet begonnen bent, en dat het zonde is als je dat verpest door vette dingen te gaan eten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hey, ik ken je verder niet en he je posts niet gevolgd, maaar kan je het dan beter gewoon niet weer doen (AM, ik heb het ook gedaan en je zult er vast redenen voor hebben, maar dan kan je ook reacties verwachten....)
eten, tjah, ik ben deze zomer in amerika geweest en amerikanen eten ongezond over het algemeen, maar het ligt aan het gezin of ze er problemen mee hebben dat je niet echt goed eet waar ik was, is aardappelschillen al een grote moeite en valt onder koken en gesamenlijk eten deden ze niet echt en ik hoorde dat het met kerst ook wel echt gewoon af en aan lopen was en dus niet echt zo knus als je het op tv ziet sterkte en veel plezier during your stay!
|
Verwijderd
|
is erg moeilijke situatie vrees ik. Kben ook am-er, en weet hoe moeilijk het kan zijn, je hebt de drang om het wel te vertellen, zodat diegene er van weet, maar aan de andere kant die rot angst. Probeer het toch maar voor je te houden, mocht ze het zien, dan kun je altijd nog zeggen dat je am-er bent.
![]() En het eten, tja, ook dat is iets wat ik (helaas) ook maar al te goed ken. Je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat je de laatste tijd gewoon niet zoveel honger hebt, dat kan helpen ![]() Khoop dat je ondanks dat je hier zo mee zit nog wel kan genieten van je vakantie ![]() Liefs, DD |
![]() |
||
Citaat:
|
Over je eetgewoonten kan je het natuurlijk gewoon hebben zodat er rekening mee gehouden kan worden. Het lijkt me beter dat je weinig eet van gezonde dingen dan dat je helemaal niets eet van vette dingen. Als je familie dus rekening kan houden met hoe jij over je figuur denkt krijg je in ieder geval nog het één en ander binnen en dat is belangrijk.
Over je am; ik zou het niet weten. Als je denkt dat ze er toch achter komen zou ik er op een rustig moment over beginnen. Het is in ieder geval niet verstandig het te vertellen terwijl je iets anders aan het doen bent. Dan komt zulk nieuws erg onverwacht en kan je familie er nog weleens van schrikken. Als je niet verwacht dat ze het gaan zien hoef je het natuurlijk niet te vertellen, maar als ze daarvoor openstaan zou dat wel goed zijn. Dan kan je je verhaal kwijt en kunnen mensen je ook een beetje in de gaten houden. Veel plezier in je vakantie. ![]()
||
Citaat:
Verder ben ik het met je eens. ![]()
|
pff..
Nou ik heb net een mailtje verstuurd waarin ik vertel over am.. (ja, ik wou het erg graag doen voor dat ik daarheen ging) Ik ben nu alleen wel heel bang voor de reactie. Over dat eten, ik vertel het niet. I eet wel gewoon minder, en anders moet ik daarna maar weer als een idioot gaan lijnen.. ![]() Als ik dit ook nog eens vertel dan zou ze me echt voor gek verklaren, of me ouders alsnog inlichten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
28C ![]() ![]() ik denk idd dat het eten niet zo'n probleem is. wat de anderen gewoon zeggen, vertellen dat je aan de lijn doet (verw8 dan wel reacties dat je dat helemaal niet nodig hebt, want dat heb je idd niet). van de am, het ligt eraan wáár in Amerika je gaat (ik d8 dat je het wel had verteld?) maar je kan het verbergen denk, zou ik doen... xxx
|
![]() |
|
nou, we gaan daar skieen
![]() Als het niet goed gaat dan wil ze met me praten en me steunen enz. Ook wil ze het nog wel een keer hebben over am.. ben stiekem toch wel al zenuwachtig.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toch denk ik dat je am het beste snapt als je het zelf ook doet, dan begrijp je eerder waarom. Aah zenuwachtig hoef je vast niet te zijn, het hoge woord is eruit nu, knap van je dat je het gezegd hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig dat je tante het goed op nam en met het eten zal het ook wel lukken. Veel plezier in Amerika. xxx Sanne |
![]() |
|
Die littekens op je arm, daar zou ik iig niets van zeggen, daar wordt veel heibel over gemaakt,
maar misschien als je het al een tijdje doet is het toch verstandig hulp te zoeken (heb niet je vorige berichtje gelezen sorry) maar als jij zeker weet dat het lukt om het niet meer te doen, don't worry... ik bedoel, het is winter, wie draagt er nou korte mouwen en om je even te confronteren, JIJ hebt ze gemaakt... van je eetgewoontes, niet zeggen, kan ook vrij verontrustend zijn, gwn zeggen dat je snel aankomt en aan het lijnen bent.. ik weet niet of je hier iets aan hebt (of wil hebben) maar iig veel plezier in america *benijd je*!!!
||
Citaat:
ej, maar ondertussen zit mir nu lekker in Amerika jongens! *toch wel btje jaloers is op mir* nou, voor het geval je daar nog op s.com komt, ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat het allemaal leuk / gezellig is enz!! xxx
||
Citaat:
||
Citaat:
ennneee HAVE FUN THERE!!!!
|
yups
![]() Ik ben dr nu ![]() Van het eten heb ik wel verteld.. en vanavond gaan we een american football wedstrijd kijken naja.. ik moet me gewoon inhouden om niet te veel verkeerd te eten,want anders ga ik me vet rot voelen daarom.. van am, ze heeft die website bekeken.. ze vond het heel goed dat die dr was enz.. of ze het echt begrijpt weet ik niet want we hebben het dr niet over gehad..(maar dat komt dus nog wel want dat wou ze wel ff) die littekens op me hand zal ze wel al gezien hebben.. ik slaap op de computerkamer dus niemand die het dan zou kunnen zien(slaap toch met langemouwen en een lange broek) kan zelfs midden in de nacht op internet om met jullie te PM'en ![]() @ antistar: tuurlijk weet ik dat ik ze zelf heb gemaakt.. ik weet niet precies wat je ermee bedoelt.. en ik heb al hulp bij jeugdzorg, en sta (weer ![]() (ps. dieper op AM ingaan mag niet, dan gaat mijn topic dicht, je kan me ook een PM sturen) kuzzies mir Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 23:26. |
![]() |
||
Citaat:
fijn om te horen dat e plezier hebt gehad ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het uitmaken iamsad | 17 | 07-03-2003 21:53 | |
Psychologie |
hoe komt dit en wat moet ik doen? heaven or tha hell | 5 | 14-06-2002 10:22 |