Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zou voor elke scan heen en weer moeten lopen. Volgens mij is het dan veel efficienter om gewoon achter de PC met de scanner te gaan zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 buro's tegen elkaar * n [ o ***] [ * o ] ****u in midden scanner + printer.. dus je kunt er allebei bij.. Maar de printen + scanner zitten op 1 PC. Printer word gedeeld, nu nog scanner :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie het nut er niet helemaal van in. Als ik ga scannen kan ik ondertussen NIETS anders op mijn puter doen, omdat dat scannen gewoon alle "computerkrachten" opslurpt. Als iemand anders dan zou gaan scannen door mijn computer heen, zou dus mijn computer ff niets anders kunnen doen. Heb je dus 2 computers die met 1 proces bezig zijn. Makkelijk?
|
![]() |
||
Citaat:
Erg veel nut heeft het niet, of het feit na dat bestanden direct op je eigen pc opgeslagen worden en die andere pc gewoon gebruikt kan blijven worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat erom dat het makkelijker is... |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed. Als er een driver voor is, zal die ongetwijfeld op de HP site staan. |
![]() |
|
Heu, verschil tussen printer en scanner is, dat printer alleen maar informatie zuigt en dan uitprint, terwijl een scanner informatie genereert en ergens weg wil sturen.
Printer werkt ook met een fijne queue en spool systeem, wat ik een scanner nog nooit heb zien doen. Lijkt me trouwens ook vreemd. Voor een device die geshared is, *moet* er zoiets als een queue achtig systeem bestaan (toch?) en scannerdingen kan je simpelweg niet queuen. |
![]() |
|
Volgens mij heb ik Amsterdam zoiets staan, en idd via Windows (alleen wel XP) als ik er weer eens ben zal ik even een kijkje nemen...
ennuh 't sharen heeft toch wel nut lijkt me... helemaal in kantoorsituaties... ennuh er bestaat ook nog iet als ADF heb ik thuis ook staan en dan kan je wel degelijk queue-n...
||
Citaat:
dus gewoon de pc met scanner laten scannen en dan de files gewoon met pc 2 vanaf die pc 1 halen? of snap ik de bedoeling niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Althans, zo suggereren er een aantal hier... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals ik al heb gezegd, beide personen kunnen bij de scanner.. |
![]() |
|
![]() |
Dit is dus wel mogelijk ik heb het al vaker gezien. In alle situaties wel met een linux setup en dan kon je scan settings maken via een php page. Het is dus zeker mogelijk vraag me alleen niet naar de details.
In tegenstelling tot wat ik hier allemaal hoor wordt dit ook veelvuldig toeepast in het bedrijfsleven. Alle Oce 31X5 apparaten beschikken standaard al over deze functionaliteit en hier wordt dus ook software voor uitgebracht dacht dat het PrismaLogic heette maar weet het niet zeker. Voor een huis tuin en keuken situatie lijkt het me niet echt handig maar het kan wel ik zou met google eens op remote scanner ofzo zoeken dan vindt je vast wel wat. En als het een scsi scanner is kun je altijd PrismaLogic kopen (ben je wel euro 20.000 armer maar heb je wel wat ;-))
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Software & Hardware |
[router] portforwarding namnatulco | 1 | 09-12-2005 12:33 | |
Software & Hardware |