Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 19:02
snarl
snarl is offline
ben je wel eens op vakantie geweest om gewoon in de natuur te zijn, of om bijvoorbeeld vogels te kijken of zoiets? of ben je dat van plan? vertel hier wat je gaat doen of wat je gedaan hebt. zelf zit ik bij de NJN en doe ik elke zomer dat soort dingen, insecten vangen en vogels kijken en zo.

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 20:37.
Advertentie
Oud 03-02-2004, 19:19
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik zit bij het ivn. al ruim 6 jaar ga ik elke zomer (en ook wel in herfst, winter en voorjaar) werken in de natuur. in nederland, maar ook in ierland en polen. wat ik zoal gedaan heb: dijken hooien in zeeland, gewerkt op een bioboerderij in de achterhoek, op het land gewerkt op een antroposofische leefgemeenschap voor verstandelijk gehandicapten in ierland, allerlei klusjes (appels plukken, stallen mesten, stenen rapen) gedaan op een bioboerderij in polen, boompjes trekken en strand schoonmaken op schiermonnikoog...
het educatieve aspect ligt bij de meeste kampen op de achtergrond, we gaan meer de natuur in om te genieten. dat we er iets leuks van leren is mooi meegenomen, maar intussen leer je wel superveel leuke dingen
inmiddels zit ik in de kerngroep en ben ik een zomerkamp aan het organiseren. ja, ik ben erg enthousiast over het ivn!
Oud 04-02-2004, 17:43
sirrah
sirrah is offline
Hoi!

Ik ben een JNM-er (www.jnm.nl lekker handig al die andere organisaties! maar doe dus eigenlijk precies hetzelfde als jullie. Lekker gezellig op kamp, en buiten zijn....ik heb er nu al weer zin in! (Maar door het jaar heen ga ik ook nog op kamp, bijna net zo leuk)
Oud 04-02-2004, 17:56
marieke_temp
marieke_temp is offline
inderdaad leuk, al die verschillende organisaties.
ben vandaag op de WijDeWereldmarkt geweest en heb daar even met een njn-ner en jma-er staan praten. jnm heb ik niet gezien (en voor het ivn was ik er zelf)
we hebben besloten dat we maar wat meer samen moeten gaan doen, dus binnenkort misschien wel een gezamenlijke activiteit!

Regels voor berichten