Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik loop eigenlijk het hele weekend in trainingspak. Naja me broek en dan met korfbalshirt of ander leuk shirt. Ik vind zelf dat ons trainingspak van de club erg mooi is en schaam me er absoluut niet voor. Ook echt niet asociaal ofso. Bij sommige mensen kunnen trainingspakken idd erg asociaal staan. Ik doe hem ook nooit aan als ik niet aan het sporten ben of ga sporten. Dan is een trainingspak errug fout....
xx
|
Verwijderd
|
Als ik de deur niet uit ga, dan loop ik wel vaak in een trainingsbroek, maar als ik de deur uit ga absoluut niet. Er is wel een verschil tussen trainingspakken en trainingspakken. Trainingsjacken vind ik btw nog erger dan broeken. En broeken met onderin elastiek ergder dan die zonder. En van die glimmende pakken vind ik erger dan van die niet glimmende.
En dat trainingspakken alleen voor sport zijn: hoeveel mensen lopen er de hele dag op SPORTschoenen rond? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Het is bovendien maar net welke schoenen je welke naam geeft. Als je op google zoekt dan zijn http://www.rhodes46.freeserve.co.uk/sneakers.jpg sneakers, maar http://www.jimgalante.com/sneakers%2...0/sneakers.jpg en alles wat daar tussen zit ook, alles dus zo ongeveer.) |
![]() |
|
hmm ja goh als je aan het sporten bent zijn ze wel fijn, ze zijn igg neit gemaakt om charmant in te zijn en dus zijn ze dat ook neit.
asociaal zijn ze als je der alla een sjonnie met van die slippers, witte sokken, wijde buidelzaktrui en ochtenhaar mee over staat gaat lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als het een jong sportief iemand is die op weg is om een sportieve activiteit te gaan beoefenen ,vind ik het sportief staan. draagt een uitgezakt,oud,viswijf die de hele dag op de bank ligt en niks anders doet dan soaps kijken het,dan vind ik het asosciaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |