Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 18:31
Saimun
Saimun is offline
Hello mensen,

ik heb ein probleem.. er is nl een vent van 34 die mij de hele tijd lastig valt. ik ben zelf 17 en het is al 2 jaar aan de gang. hij maakt seksueel getinte opmerkingen die echt niet normaal meer zijn... ik voel me erg geintimideerd. Ik hoorde op een gegeven moment dat hij een vriendin had, dus ik dacht: yes!! nu is het over met dat gestalk, maar hij blijft ermee bezig. Constant stuurt hij irritante smsjes. Hij heeft zelfs tegen paar van zijn vrienden gezegd dat hij met mij naar bed is geweest.. Ik ben al vaak heel erg boos op hem geweest en heb gezegd dat hij moest stoppen.. stel je voor dat mijn ouders die geruchten horen

heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt? of anders tips?

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 08:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 18:36
elledc
elledc is offline
Hoe heb je die man dan leren kennen?
En ja... ik ken het, ik vind het ook bijzonder irritant. Ik denk dat negeren de beste manier is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:38
Saimun
Saimun is offline
ik heb hem leren kennen bij een of ander kegeltoernooi van mijn vader haha, maar toen ging hij al hele tijd bij mijn ouders en broer zeggen van: gooooooooh wat een mooie meid zeg, blabla.. wilde hij met me uit enzo. negeren helpt niet, ben ik al een half jaar mee bezig
wel zo irritant!
Oud 05-01-2004, 18:41
CryptapiX
CryptapiX is offline
aangeven

edit:
bovendien zou ik het aan mn ouders vertellen voor ze het zelf ontdekken
Oud 05-01-2004, 18:46
Saimun
Saimun is offline
Tja, aan aangeven heb je niets lijkt mij, moet je wel bewijs hebben dat hij echt iets bij je heeft geflikt... en dat heb ik natuurlijk niet!
Ik heb wel tegen mijn ouders gezegd dat hij irritant is, maar ik wil niet dat zij dat gerucht horen dat ik met hem naar bed zou zijn gweest snap je Is wel beetje narigheid
Oud 05-01-2004, 18:52
rodina
rodina is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 05-01-2004 @ 19:46:
Tja, aan aangeven heb je niets lijkt mij, moet je wel bewijs hebben dat hij echt iets bij je heeft geflikt... en dat heb ik natuurlijk niet!
Ik heb wel tegen mijn ouders gezegd dat hij irritant is, maar ik wil niet dat zij dat gerucht horen dat ik met hem naar bed zou zijn gweest snap je Is wel beetje narigheid
Die sms'jes zijn niet genoeg?

Waarom zouden je ouders je niet geloven?
Oud 05-01-2004, 18:54
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 05-01-2004 @ 19:38:
ik heb hem leren kennen bij een of ander kegeltoernooi van mijn vader
Ik weet niet maar ik heb al een hele voorstelling bij deze engerd als ik dit zo lees
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:57
elledc
elledc is offline
Toon een bewijs van een smsje waar hij geile praat verkoopt aan je ouders. Dit lijkt me meer dan voldoende.
Met citaat reageren
Last Resort
Last Resort is offline
kent je vader em niet dan? Ik zou eerst je ouders inlichten, en daarna naar de politie gaan. Al is het de vraag of die wat doen, politie is echt een stel lapzwansen in nederland.
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 05-01-2004 @ 19:54:
Ik weet niet maar ik heb al een hele voorstelling bij deze engerd als ik dit zo lees
hahaha, neej hij zit zelf niet op kegelen en hij is erg knap voor zijn leeftijd... wil je hiermee ook suggeren dat mijn vader een engerd is omdat hij kegelt?

maar idd ja, mijn ouders moeten me wel geloven... maar toch maak je je daar altijd wel een beetje druk over
Oud 05-01-2004, 19:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 05-01-2004 @ 19:57:
maar idd ja, mijn ouders moeten me wel geloven... maar toch maak je je daar altijd wel een beetje druk over
Een beetje? Als iemand leugens over je vertelt, dan zeg je dat toch gewoon tegen je ouders?

Ik bedoel als je er zo'n last van heb, is het toch niet zo'n probleem het aan je ouders te vertellen? Tenzij je rare ouders hebt, of je vertelt hier in deze thread nog iets niet?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:18
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 05-01-2004 @ 19:57:
wil je hiermee ook suggeren dat mijn vader een engerd is omdat hij kegelt?
Het was meer de combinatie kegelaar en aangetrokken voelen tot jonge meisjes

Maar je mag ook een foto van je pa posten hoor, dan praten we wel verder
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:47
Luna
Luna is offline
hoe komt die gast aan jou nummer?
Oud 05-01-2004, 20:17
Sven
Sven is offline
Citaat:
vizz schreef op 05-01-2004 @ 20:47:
Ja inderdaad.. neem anders een nieuw nummer als je het echt niet tegen je ouders wil vertellen..

En blijkbaar neemt hij het niet serieus als jij hem zegt dat hij op moet houden.. zeg dat je er niet van gediend bent en dat je hem aangeeft wegens stalking als het zo doorgaat..

Ohja.. verder zou ik hem negeren, gewoon niet reageren op zn sms'jes.. zorg dat je hem niet meer tegenkomt..

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:23
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
vizz schreef op 05-01-2004 @ 20:47:
Heeft ie gekregen van een zatte vriend van mij
handig altijd he, maar iig bedankt voor de tips
mijn vader is trouwens echt niet eng hoef geen foto te plaatsten...
maar ik blijf wel negeren... misschien dat ie na een jaar eindelijk eens stopt..

Dus.. heel erg bedankt!!
Oud 05-01-2004, 22:09
Megadeth
Megadeth is offline
Niet negeren, jij hebt er geen behoefte aan dus hij moet gewoon stoppen. Praat er eerst eens met je ouders over en vraag of hun eens met die man willen praten. Werkt dit niet? Dan met ouders naar de politie gaan (met ouders maakt meer indruk).

Succes
Oud 06-01-2004, 10:55
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
zorg anders dat je een ander nummer krijgt en vooral dat hij hem niet krijgt... daar hou je dan niet de roddels mee tegen maar je hoeft in elk geval niet al die smsjes aan te horen/zien

naar de politie gaan helpt wel. Ze houden hem dan beter in de gaten enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 11:06
Verwijderd
Lijkt me vrij vervelend. Ik zou hem gewoon een persoonlijke brief sturen waarin je heel duidelijk stelt dat je niet gediend bent van zijn avances en toespelingen, en dat je een klacht voor stalking neerlegt bij de politie als hij er niet mee ophoudt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:26
Verwijderd
Aangeven, dit is op z'n minst seksuele intimidatie en je kunt 't ook opvatten als stalkgedrag. Hij stuurt je smsjes, dus je hebt z'n telefoonnummer en je weet waarschijnlijk ook zijn naam en alles.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-01-2004 @ 12:06:
Lijkt me vrij vervelend. Ik zou hem gewoon een persoonlijke brief sturen waarin je heel duidelijk stelt dat je niet gediend bent van zijn avances en toespelingen, en dat je een klacht voor stalking neerlegt bij de politie als hij er niet mee ophoudt.
En niet vergeten een kopietje ervan te maken zodat je aan de politie kan laten zien wat je precies hebt geschreven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:30
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 05-01-2004 @ 22:23:
Heeft ie gekregen van een zatte vriend van mij
handig altijd he, maar iig bedankt voor de tips
mijn vader is trouwens echt niet eng hoef geen foto te plaatsten...
maar ik blijf wel negeren... misschien dat ie na een jaar eindelijk eens stopt..

Dus.. heel erg bedankt!!
haha, nou, veel geluk dr mee, slappe hap dat je dr nix aan doet. Zak er dan maar lekker in weg.
Oud 06-01-2004, 15:08
Noeksel
Noeksel is offline
Hij valt je niet lastig irl??
Dat heb ik dus wel, een man uit onze straat die me lastig valt. Hij heeft zijn raam altijd open staan, en als ik langs kom, begint ie te roepen: "Lieverd, schatje, kom es hier! Ik wil je verwennen!" Ik ben zo bang voor hem dat ik altijd een blokje om rijd. Hij heeft me ook es ooit achtervolgd, toen ik alleen was.
Mijn vrienden weten dit, als ik er écht langs moet, dan rijdt er iemand met me mee enzo.
Hij heeft wel een vriendin, maar die geeft er niets om.
Paar dagen terug stonden hij en zijn vriendin naakt voor het raam, en riepen dat ik naar binnen moest komen, ze hadden zin in me enzo.
Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik snap niet dat er zulke mensen bestaan.
Oud 06-01-2004, 15:17
Koning
Koning is offline
Citaat:
Noeksel schreef op 06-01-2004 @ 16:08:
Hij valt je niet lastig irl??
Dat heb ik dus wel, een man uit onze straat die me lastig valt. Hij heeft zijn raam altijd open staan, en als ik langs kom, begint ie te roepen: "Lieverd, schatje, kom es hier! Ik wil je verwennen!" Ik ben zo bang voor hem dat ik altijd een blokje om rijd. Hij heeft me ook es ooit achtervolgd, toen ik alleen was.
Mijn vrienden weten dit, als ik er écht langs moet, dan rijdt er iemand met me mee enzo.
Hij heeft wel een vriendin, maar die geeft er niets om.
Paar dagen terug stonden hij en zijn vriendin naakt voor het raam, en riepen dat ik naar binnen moest komen, ze hadden zin in me enzo.
Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik snap niet dat er zulke mensen bestaan.
hoe oud is zo'n figuur dan? en waarom doen je ouders hier niets aan?
Oud 06-01-2004, 15:59
Verwijderd
Schrijf een brief aan hem, werkt dat niet bel gewoon zijn vriendin op, zijn ouders, zijn werk, zijn vrienden enzovoort
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:54
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 06-01-2004 @ 15:30:
haha, nou, veel geluk dr mee, slappe hap dat je dr nix aan doet. Zak er dan maar lekker in weg.
Ik hou me er dus wel degelijk mee bezig, jij weet natuurlijk ook niet precies wat er gaande is...
en ik doe echt wel iets met deze tips, maar ik moet voor mijzelf ook even bedenken wat het beste is.
vind die laatste zin van je reactie wel erg vreemd... mag ik hem niet negeren? Naar de politie gaan is een grote stap hoor, moet je vantevoren goed over nagedacht hebben..

heb trouwens ook al nieuw nummer genomen, andere telefoon gaat voorlopig even uit Ben iig dan even van zijn smsjes af
Oud 07-01-2004, 15:03
Noeksel
Noeksel is offline
Citaat:
Sync schreef op 06-01-2004 @ 16:17:
hoe oud is zo'n figuur dan? en waarom doen je ouders hier niets aan?
Mijn ouders weten het niet. Heeft ook een reden; hij heeft mijn vader's auto van het werk ooit helemaal kapot geslagen met een paal, toen had hij met een steen een aantal dakpannen van het huis afgegooid en toen mijn vader de deur opendeed, had hij 2 handen vol zand in zijn gezicht gegooid. Hij heeft toen 3 dagen in de cel gezeten. Hij is drugs- en alcoholverslaafd. Hij is in de 30 ofzo.
Oud 07-01-2004, 18:26
Fade of Light
Fade of Light is offline
Gezien het fotoboek...mwa...wel het stalken waard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten