Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar idd ja, mijn ouders moeten me wel geloven... maar toch maak je je daar altijd wel een beetje druk over ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoel als je er zo'n last van heb, is het toch niet zo'n probleem het aan je ouders te vertellen? Tenzij je rare ouders hebt, of je vertelt hier in deze thread nog iets niet? |
![]() |
||
Citaat:
En blijkbaar neemt hij het niet serieus als jij hem zegt dat hij op moet houden.. zeg dat je er niet van gediend bent en dat je hem aangeeft wegens stalking als het zo doorgaat.. Ohja.. verder zou ik hem negeren, gewoon niet reageren op zn sms'jes.. zorg dat je hem niet meer tegenkomt.. Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 20:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() handig altijd he, maar iig bedankt voor de tips ![]() mijn vader is trouwens echt niet eng ![]() maar ik blijf wel negeren... misschien dat ie na een jaar eindelijk eens stopt.. Dus.. heel erg bedankt!!
|
Niet negeren, jij hebt er geen behoefte aan dus hij moet gewoon stoppen. Praat er eerst eens met je ouders over en vraag of hun eens met die man willen praten. Werkt dit niet? Dan met ouders naar de politie gaan (met ouders maakt meer indruk).
Succes ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hij valt je niet lastig irl??
Dat heb ik dus wel, een man uit onze straat die me lastig valt. Hij heeft zijn raam altijd open staan, en als ik langs kom, begint ie te roepen: "Lieverd, schatje, kom es hier! Ik wil je verwennen!" Ik ben zo bang voor hem dat ik altijd een blokje om rijd. Hij heeft me ook es ooit achtervolgd, toen ik alleen was. Mijn vrienden weten dit, als ik er écht langs moet, dan rijdt er iemand met me mee enzo. Hij heeft wel een vriendin, maar die geeft er niets om. Paar dagen terug stonden hij en zijn vriendin naakt voor het raam, en riepen dat ik naar binnen moest komen, ze hadden zin in me enzo. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik snap niet dat er zulke mensen bestaan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik doe echt wel iets met deze tips, maar ik moet voor mijzelf ook even bedenken wat het beste is. vind die laatste zin van je reactie wel erg vreemd... mag ik hem niet negeren? Naar de politie gaan is een grote stap hoor, moet je vantevoren goed over nagedacht hebben.. heb trouwens ook al nieuw nummer genomen, andere telefoon gaat voorlopig even uit ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |