Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh ik heb hier nog ergens een ik-dans-op-rammstein-filmpje, iemand zien? ![]()
|
Meestal al zet ik een plaat op dan spring ik op en doe ik alsof ik de gitarist of zanger ben. Ga na 1 nummer weer zitten en herhaal dit bij bepaald stukken.
Soms oefen ik bewust sprongen met m'n gitaar ![]() En soms krijg ik een waas voor m'n ogen. Dan mosh ik heen en weer in de kamer hahaha. Vooral op de mosh van Righteous Jams(1e nummer van de demo). Dan " lose ik m'n shit" om t maar even op z'n engels te zeggen haha. Kamermosh is superrrrr! Ik denk dat de overburen denken dat ik gek ben. Over de zeik masker op....kankerhard heen en weer moshen. Tegen de deur beuken, slaan en trappen. Ja safe to say dat ze denken dat ik een retard ben en misschien ben ik dat ook wel. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 11:40. |
![]() |
|
Niet nodig om te oefenen, ik ben natuur talent
![]() Nah af en toe bij d&b muziek ga ik wel eens los op mijn kamer.. Maar ben meestal te rustig om moves te oefenen.. Trappen en dergelijke oefenen ik met vrienden wanneer ik daar zin in heb.. Maar dan komen al weer snel mijn taekwondo skillz naar boven ![]()
|
ik spring wel eens heen en weer, maar dat moet dan erg voorzichtig, want als ik iets te ver draai sla ik met m'n arm tegen de muur/dak (zolderkamers, bah). Meestal op een vrolijk punk of ska muziekje. Gisteren heb ik nog gehupst met the specials...
|
Verwijderd
|
Ik dans weleens tijdens het opruimen maar dat gaat gewoon vanzelf, meestal op dagen dat ik mezelf onwijs sexy vind!
Met een vriendin marcheer ik afentoe het huis door op Benny Benassi. Op vakantie met vrienden gingen we vaak s'avonds housen in de huiskamer, bij gebrek aan uitgaansgelegenheden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met pinkpop was er tijden het optreden van limp bizkit ![]() ![]() ![]() @Rogue: der is toch geen kunst aan moshen, gewoon net doen of je staand wilde sex hebt, maar dan springend en meppend ![]() ofzoiets...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maarre, heb ik vaker meegemaakt dat van die gasten vet aggressive werden ![]() ![]()
|
ik heb wel eens in een dronken bui op de fiets hatebreed opgehad
en begon windmills uit te voeren. toen kwamen er echter mensen voorbij fietsen die mij met een merkwaardige blik aankeken. tijd om snel naar huis te fietsen leek mij het beste
||
![]() |
Citaat:
Een windmill op de fiets? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de beweging je armen ronddraaien. en dan ook oppassen dat je niet op je bek flikkert. een kunst? nog niet. een olympische zomersport? misschien. als ik daar credits voor krijg begin ik een eigen dierentuin met alleen maar hyena's
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Lifestyle |
Gabbertijd is weer helemaal terug Snat$bat$ | 205 | 07-12-2003 15:31 | |
Muziek |
als jullie muziek luisteren he.. Horror Kitty | 75 | 05-09-2003 12:42 | |
ARTistiek |
[verhaal] nooit meer dansen oeski | 18 | 09-07-2002 21:39 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |