![]() |
|
Verwijderd
|
hallo allemaal,
ik heb een pc die ooit besteld is bij mycom, maar nu wil ik hem formateren. het geval bij mycom is alleen zo dat windows XP al ergens op een stukje schijf staat opgeslagen (Clarity noemen ze dat), nu heb ik een tuturiol van hun site gehaald met hoe ik de pc dan moet formateren en opnieuw instellen, en daar zeggen ze dat je Clarity kan opstarten door F10 in te drukken als de comp aan het opstarten is, maar dit werkt niet hij gaat elke keer windows opstarten (hoe vaak je ook drukt). Toen heb ik de recovery disc geprobeerd die bij de pc geleverd is, dat is 1 of ander progje van dr Koster ![]() Hoe moet ik dit nu aanpakken?? ik heb verder echt geen idee aangezien ik geen losse xp disc heb om hem te instaleren want dat staat dus al ergens in de pc! ik denk dat ik op de één of andere manier toch dat Clarity te pakken moet zien te krijgen... wie o wie kan mij helpen??? bij voorbaat grote dank!! ps, link naar tutorial van mycom over clarity (pdf) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Clarity start inderdaad op met F10.
Let wel dat je dit onmíddelijk na het aanzetten moet indrukken, dus niet als windows al aan het laden is oid. ![]() Daarnaast maakt het inderdaad gebruik van een hidden partitie, daar is vrij lastig bij te komen/iets aan te veranderen meen ik. Ik zou inderdaad even contact opnemen met een MyCom filiaal, als je mazzel hebt valt het nog wel onder garantie. ![]() PS 1: hoe kom jij aan software van Koster? Ken je die persoonlijk oid? ![]() PS 2: Ik denk dat je met fragmentatie partitie bedoelt. Als een HDD in stukjes is opgedeeld is 'ie gepartitioneerd, als de data dwars door elkaar staat is 'ie gefragmenteerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps 2: ja ik bedoel partitie haha sorry ik zal is even met mycom gaan bellen, hopen dat het zo gaat lukken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|