![]() |
|
![]() |
Hier is een site met wat informatie over het fenomeen: http://www.nightterrors.org
|
![]() |
|
![]() |
Als ik het heb, dan kan ik me dus een minuut ofzo niet bewegen en daarna weer wel. En dan verander ik mijn houding en dan zink ik zo weer weg in 'het vage' of hoe je het ook noemt. En dat gaat dan zo door. Maar ik ben er achter gekomen dat als ik in zo een tussenpauze zit, waarin ik me kan bewegen, dat als ik ga tellen dat ik dan weer rustig inslaap val.
Misschien iemand anders nog tips, hoe je snel weer in slaap valt? |
![]() |
|
![]() |
Heb het zo vaak. Soms een paar keer per week/nacht en soms weken lang niet.
Ik heb het altijd wel als ik droom, en ik weet dat ik droom. Dan lukt het me meestal om uit een enge droom te ontsnappen en een nieuwe mooie droom te maken. Maar dan heb ik altijd het gevoel dat er iets dichterbij komt, dat gevoel wordt steeds sterker... en dan WAKKER!!!!!! Ogen open, kan me niet bewegen, probeer te schreeuwen, komt haast geen geluid, etc. Das nie fijn... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb ik ook een keer gehad.. Was heel moe (stoned) in slaap gevallen op een tuinstoel;
Ik droomde dat ik aan de rand van een bos stond en werd me er opeens van bewust dat ik dat droomde. Alles leek echt en ik vond het wel gaaf, tot het vervaagde en ik mijn omgeving weer zag.. Ik kon me niet meer bewegen namelijk, alleen kijken, en raakte een beetje in paniek.. Pas na een paar seconden 'deed' alles het weer en ben ik verbaast wat water gaan drinken, in een slaapzak gekropen en verder heerlijk geslapen ![]() Volgende dag op internet gekeken of meer mensen hier last van hadden en dat waren er nogal wat (getuige ook dit topic ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kijken terwijl je slaapt? Help? Stephen91 | 26 | 15-10-2008 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanneer steentjes niet meer lekker zijn Anathema | 7 | 11-01-2006 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zo mooi als je bent, wanneer je slaapt. Verwijderd | 7 | 27-08-2005 17:22 | |
Seksualiteit |
Elkaar bespringen terwijl je slaapt! x-spekkie-x | 55 | 29-06-2005 11:32 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 |