Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hoho tjek even dit filmpje!!
http://www.gamesdomain.com/e3_2003/298.html damn.. nog wachten tot de herfst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Coole muziek ook, al ben ik bang dat het nu-metal is aan de scratcher te horen en ben ik blij dat er geen zang was. |
![]() |
|
![]() |
bij sr2 als je in de dark forge geweest bent moet je terug naar het kasteel waar je begon spring daar in het water en zwem door de poort die al eerder gebruikte nu ben je in de ruimte waar je voor het eerst uit het kasteel kwam terug het kasteel in kan nog niet maar ergens aan de waterkant is een platform met een deur gebruik hier de dark reaver op en je bent in de light forge veel succes!!
||
Citaat:
maar ik vind die muziek verder maar niks, past totaal niet bij et spel.. maar wel weer bij een snelle teaser ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thx anyway voor je hulp ![]() |
![]() |
|
yes. eindelijk. eindelijk antwoord op al mijn vragen die overbleven na LoK2 en SR2. Eindelijk the elder god killen (hoop ik, ik denk dat hij de bron van al het kwaad is. Raziel zegt dat ook in 2: you're like a cancer living under Nosgoth)
kut ik wordt ineens verdrietig ![]() ![]() *weeeeeeeeeeeeeh*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en het waren toch de aliens uit blood omen 2 die het slechte waren? (heb ze allebei al lang niet meer gespeeld, maar dat is wat ik me herinner ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb het spel al een tijdje niet meer gevolg ![]() ![]() echt wel beter dat er een nieuwe legcy game komt en nu maar hopen dat dit niet het laatste game gaat worden
||
Citaat:
|
volgens mij stelt die eldern niets voor. tis meer een inktvis die van zielen leeft.
en hij was er toevallig bij toen raziel tot leven kwam. het kwaad is veel hoger, zelf kain was daar bang voor. Kain was nooit bang voor de eldern of moebius geweest, dus ik denk niet dat de eldern er met het grote kwaad te maken heeft. ik heb nog wel een paar vragen die mij onduidelijk blijven: -tegen wie vochten de gevleugelden engelen, wie waren hun vijanden? -waren die gevleugelden altijd al vampieren, of werden ze vervloekt? -wtf gebeurde er met raziel op het eind. Hij stakt zichzelf neer, maar waarom?? ik had nog een paar vragen, maar daar kom ik nu even niet meer op |
![]() |
||
Citaat:
- wie de vijanden waren is nog niet duidelijk. waarschijnlijk waren het de mensen - ook daar is t spel niet duidelijk in. er wordt alleen gezegt dat ze de eerste vampiers waren - Raziel was overgenomen door de SoulReaver. t enige wat het zwaard nog wou doen was raziel vermoorden.
|
en janus dan?
die gast moest dood blijven van kain.......... maar hij was toch al dood? En waarom moest ie eigenlijk dood blijven? en wat moest raziel met het hart van janus? en janus zat al mileniums op raziel te w88, eb hij noemde raziel child. Waar kende Janus raziel van? -en in soul reaver 1 heeft raziel turalim gespaard, In deel twee kwam hij er helemaal niet in voor(allleen dan in mensen vorm) wat is er eigenlijk met die turalim aan de hand? En de gevleugelden waren de eerste vampieren? waarom hebben dan niet alle vampieren vleugels, behalve alleen raziel?(ook al zijn het vleermuis vleugels en geen engelen vleugels) en ik wil ff nog iets over blood omen2 kwijt: dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met het verhaal van LOK te maken. Het gaat niet over de pillars, gardians enz. Het gaat alleen maar over een vampieren opstand, dus ik vind best wel dat ze dit spel links hadden kunnan laten en meteen met LOK: Defiance beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
In Soulreaver kom je ook te weten dat vampieren met de tijd vleugels krijgen, meestal de ouderen eerder dan de afstammelingen, vandaar dat Kain ook kwaad werd en het niet begreep.
||
Citaat:
- janus kan weer tot leven gewekt worden met "the hearth of darkness". maar dit zou er voor zorgen dat de tijd helamaal veranderd wordt. Kain kan dan zijn plan niet meer uitvoeren. - Het volk van Janus had een mythe waarin over Raziel (een afstammeling van hun) werd gesproken. Janus zat dus te wachten tot de mythe uitkwam. - turalim paste niet meer op t schijfje ![]() - zoals ik al eerder opschreef. Raziel stamt af van het volk van Janus.na zijn val in de Abis heeft hij zijn ware gedaante van zijn ziel aangenomen. daarom heeft hij vleugels en de rest van de vampiers niet. blood omen 2 speelt zich af voor SR en 500 jaar na Blood Omen 1. het laat de opstand der vampiers zien tegen de mensheid. de pillars zijn in dit verhaal helemaal niet belangrijk.
||
Citaat:
![]() In blood omen 1 ging vorador dood door moebius. zijn hoofd werd eraf gehakt en kain besefte toen dat hij al die tijd gebruikt was. Ook besefte kain dat het eigenlijk zijn schuld was dat vorador dood ging omdat hij zich met de mensen bemoeide. dus vorador ging al dood in blood omen1................. blood omen 2 speelt zich viehonderd jaar na blodd omen 1 af...... en raad eens wie de opstand leide van de vampieren... VORADOR!!!! Maar die gast was toch al vierhonderd jaar geleden onthoofd?!?1 ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik dank u |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zag hem in soulreaver 2 duidelijk dood gaan, maar hij blijkt gewoon gevangen te zijn genomen en zijn hart is er helemaal niet uitgehaald ![]() de sarifan lord komt er helemaal niet in voor ![]() en van vorador word er helemaal niets over uitgelegd. Ik hoopte juist dat jullie me wat meer ophelderingen kunnen geven, maar dat kunnen jullie blijkbaar niet... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
tuurlijk komt da sarafanlord nog niet voor in SR2. als je met Raziel terug in de tijd gaat kom je uit op een tijdperk voor BO2 (sterker nog. op t moment dat jij er rondloopt wordt Kain net geboren). de hilden zijn pas later gekomen. voor vorador moet je BO1 maar spelen. dan krijg je een hele uitleg over hem.
|
idd de sarafan lord heeft het hart en lichaam id Bo2 op die manier kan hij Janus voor altijd (wat dus uiteindelijk niet klopt) gevangen houden in de vorm van dat beest in BO2.
Er zitten idd wel wat kleinere fouten in het verhaal. Toch blijft het de beste serie der games in mijn ogen.
|
![]() |
|
|