Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 11:11
Vork
Vork is offline
die gaat onder de naam Legacy of Kain: Defiance
in dit deel kun je de rol van Raziel EN Kain op je nemen, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. Het verhaal zal in elk geval weer sterk zijn zoals in vorige delen.. evenals de sfeer

Deze screens zijn nog uit vroege ontwikkelingsfase, maar et ziet er al verdomd goed uit.

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 11:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 13:59
Obi Wan
Obi Wan is offline
Cool!

Heb deel 2 Van LoK nog niet uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:31
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik heb deel 1 gespeeld, maar ik kwam er nooit uit, wel enorm mooi en orrigineel, misschien dat ik deze ook weer is probeer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:23
empyrian
empyrian is offline
ik ben bang dat het gewoon weer meer van hetzelfde wordt...Blood Omen 2 was ook zo'n tegenvaller.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-05-2003 @ 14:59:
Cool!

Ik ook niet, zit vast
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 00:45
Vork
Vork is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-05-2003 @ 14:59:
Cool!

Blood Omen of Soul Reaver?
Oud 18-05-2003, 00:48
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-05-2003 @ 18:42:
Ik ook niet, zit vast
waar erges dan?
Oud 18-05-2003, 01:55
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Vork schreef op 18-05-2003 @ 01:45:
Blood Omen of Soul Reaver?
Blood Omen

SR2 heb ik al 4 of 5 keer uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 18-05-2003 @ 01:48:
waar erges dan?
Als je dat ding die ervoor zorgt dat je je reaver met dark ofzo kunt imbuen(sorry dat het zo vaag klinkt, ik heb het maanden niet gespeeld), bij de Dark Forge dus, staat er in een walktrough die ik had gelezen dat je ergens teruglangs moest ofzo. Maar ik heb het hele stuk tot aan het kasteel teruggezocht, maar ik kon maar niks vinden
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:30
Vork
Vork is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 18-05-2003 @ 02:55:
Blood Omen

SR2 heb ik al 4 of 5 keer uitgespeeld
hehe da zijn de echten

nee BO2 heb ik ook nog nie uitgespeeld.. toch maar weer es keer aan beginnen
Oud 18-05-2003, 13:31
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-05-2003 @ 11:23:
Als je dat ding die ervoor zorgt dat je je reaver met dark ofzo kunt imbuen(sorry dat het zo vaag klinkt, ik heb het maanden niet gespeeld), bij de Dark Forge dus, staat er in een walktrough die ik had gelezen dat je ergens teruglangs moest ofzo. Maar ik heb het hele stuk tot aan het kasteel teruggezocht, maar ik kon maar niks vinden
pff zegt me eerlijk gezegd niks meer..
Oud 18-05-2003, 13:32
Vork
Vork is offline
hoho tjek even dit filmpje!!

http://www.gamesdomain.com/e3_2003/298.html

damn.. nog wachten tot de herfst
Oud 18-05-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 18-05-2003 @ 14:32:
hoho tjek even dit filmpje!!

http://www.gamesdomain.com/e3_2003/298.html

damn.. nog wachten tot de herfst
Damn, dat spel wil ik. Deel 1 was super, deel2 ga ik zo snel mogelijk proberen uit te spelen.
Coole muziek ook, al ben ik bang dat het nu-metal is aan de scratcher te horen en ben ik blij dat er geen zang was.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:04
n0sferatu
n0sferatu is offline
bij sr2 als je in de dark forge geweest bent moet je terug naar het kasteel waar je begon spring daar in het water en zwem door de poort die al eerder gebruikte nu ben je in de ruimte waar je voor het eerst uit het kasteel kwam terug het kasteel in kan nog niet maar ergens aan de waterkant is een platform met een deur gebruik hier de dark reaver op en je bent in de light forge veel succes!!
Oud 18-05-2003, 14:07
Vork
Vork is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 18-05-2003 @ 14:52:
komt zker alleen voor consoles uit..?
denk dat ie later ook nog wel uitkomt op PC
Oud 18-05-2003, 14:08
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-05-2003 @ 15:00:

Coole muziek ook, al ben ik bang dat het nu-metal is aan de scratcher te horen en ben ik blij dat er geen zang was.
hehe idd
maar ik vind die muziek verder maar niks, past totaal niet bij et spel.. maar wel weer bij een snelle teaser
Oud 18-05-2003, 15:41
sonofturel
sonofturel is offline
Citaat:
denkt et niet
denk het toch wel, dit is namelijk bevestigd door Amy Hennig en voor het geval dat je haar niet kent dat is dus de lead designer van legacy of Kain. Ze zei dat een paar weken na de console release de PC poort ( ) uitkomt
Oud 18-05-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
n0sferatu schreef op 18-05-2003 @ 15:04:
bij sr2 als je in de dark forge geweest bent moet je terug naar het kasteel waar je begon spring daar in het water en zwem door de poort die al eerder gebruikte nu ben je in de ruimte waar je voor het eerst uit het kasteel kwam terug het kasteel in kan nog niet maar ergens aan de waterkant is een platform met een deur gebruik hier de dark reaver op en je bent in de light forge veel succes!!
Maar de kasteel poort is toch dicht? Of zit er onder water ook een ingang?

Thx anyway voor je hulp
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:45
Korsakoff
Korsakoff is offline
yes. eindelijk. eindelijk antwoord op al mijn vragen die overbleven na LoK2 en SR2. Eindelijk the elder god killen (hoop ik, ik denk dat hij de bron van al het kwaad is. Raziel zegt dat ook in 2: you're like a cancer living under Nosgoth)

kut ik wordt ineens verdrietig dit spel wordt waarschijnlijk de laatste uit de Lok reeks.
*weeeeeeeeeeeeeh*
Oud 21-05-2003, 11:16
Vork
Vork is offline
hehe das niet te hopen

maar ik denk dat hier nog genoeg verhalen over te maken zijn, de Nosgoth wereld is groot
Oud 22-05-2003, 18:12
Azathoth
Azathoth is offline
Legacy of Kain is wel cool, alleen moet het wat RPG elementen hebben
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:58
Carn
Carn is offline
Fey victus!
Oud 26-05-2003, 19:42
Talon
Talon is offline
Citaat:
feessie schreef op 18-05-2003 @ 20:45:
yes. eindelijk. eindelijk antwoord op al mijn vragen die overbleven na LoK2 en SR2. Eindelijk the elder god killen (hoop ik, ik denk dat hij de bron van al het kwaad is. Raziel zegt dat ook in 2: you're like a cancer living under Nosgoth)

kut ik wordt ineens verdrietig dit spel wordt waarschijnlijk de laatste uit de Lok reeks.
*weeeeeeeeeeeeeh*
vast niet.. iets succesvols word altijd uitgemolken

en het waren toch de aliens uit blood omen 2 die het slechte waren?

(heb ze allebei al lang niet meer gespeeld, maar dat is wat ik me herinner )
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 09:50
Vork
Vork is offline
grmbl, kwil Blood Omen 2 en Soul Reaver 2 spelen, maar Windows 2000 is et niet met mij eens geloof ik :/
Oud 28-05-2003, 10:09
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb de serie nooit gespeeld, maar ik wis wat schijnbaar .
Oud 28-05-2003, 12:29
Stevill
Stevill is offline
Blood omen 2 nu bijna uitgespeeld dus het spel komt als geroepen, 'k vind alleen dat ze alle delen moeten re-releasen op alle consoles, alleen al voor de sier tussen de spellen.
Oud 28-05-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 28-05-2003 @ 13:29:
Blood omen 2 nu bijna uitgespeeld dus het spel komt als geroepen, 'k vind alleen dat ze alle delen moeten re-releasen op alle consoles, alleen al voor de sier tussen de spellen.
Zolang ze dat maar niet re-releasen als met Resident Evil op de Cube werd gedaan(RE1 werd helemaal opnieuw gemaak, RE2 en 3 zijn regelrechte ports, van de psx wel te verstaan)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:45
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-05-2003 @ 19:21:
Zolang ze dat maar niet re-releasen als met Resident Evil op de Cube werd gedaan(RE1 werd helemaal opnieuw gemaak, RE2 en 3 zijn regelrechte ports, van de psx wel te verstaan)
Hehe we begrijpen elkaar nee gewoon 't originele spel misschien ietwat verbeterde visuals maar de rest moeten ze idd afblijven.
Oud 31-05-2003, 12:34
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Talon schreef op 26-05-2003 @ 20:42:
vast niet.. iets succesvols word altijd uitgemolken

en het waren toch de aliens uit blood omen 2 die het slechte waren?

(heb ze allebei al lang niet meer gespeeld, maar dat is wat ik me herinner )
die aliens waren een tijdelijk kwaad. als je SR2 heb gespeeld leer je dat er een groep is die voor al het kwaad in Nosgoth heeft gezorgd. wie dat zijn is nog niet duidelijk, maar er zijn hints dat The Elder God een lid is van die "as van het kwaad"
Oud 05-06-2003, 20:43
Vork
Vork is offline
aliens? hmm kmoet blood omen 2 toch weer es gaan spelen

grmbl, klote windows 2000
Oud 13-06-2003, 16:23
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
feessie schreef op 31-05-2003 @ 13:34:
die aliens waren een tijdelijk kwaad. als je SR2 heb gespeeld leer je dat er een groep is die voor al het kwaad in Nosgoth heeft gezorgd. wie dat zijn is nog niet duidelijk, maar er zijn hints dat The Elder God een lid is van die "as van het kwaad"
wat voor hints dan??

ik heb het spel al een tijdje niet meer gevolg

echt wel beter dat er een nieuwe legcy game komt

en nu maar hopen dat dit niet het laatste game gaat worden
Oud 14-06-2003, 12:17
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 13-06-2003 @ 17:23:
wat voor hints dan??

ik heb het spel al een tijdje niet meer gevolg

echt wel beter dat er een nieuwe legcy game komt

en nu maar hopen dat dit niet het laatste game gaat worden
de hints zijn de gesprekken die Raziel voert met The Elder God in SR2.
Oud 16-06-2003, 08:46
Stevill
Stevill is offline
Het zijn geen aliens uit Bo2 ze zijn alleen ooit verbannen van de aarde.
Oud 03-07-2003, 00:24
SQUARE
SQUARE is offline
volgens mij stelt die eldern niets voor. tis meer een inktvis die van zielen leeft.

en hij was er toevallig bij toen raziel tot leven kwam. het kwaad is veel hoger, zelf kain was daar bang voor. Kain was nooit bang voor de eldern of moebius geweest, dus ik denk niet dat de eldern er met het grote kwaad te maken heeft.

ik heb nog wel een paar vragen die mij onduidelijk blijven:

-tegen wie vochten de gevleugelden engelen, wie waren hun vijanden?

-waren die gevleugelden altijd al vampieren, of werden ze vervloekt?

-wtf gebeurde er met raziel op het eind. Hij stakt zichzelf neer, maar waarom??

ik had nog een paar vragen, maar daar kom ik nu even niet meer op
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 09:57
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 03-07-2003 @ 01:24:
volgens mij stelt die eldern niets voor. tis meer een inktvis die van zielen leeft.

en hij was er toevallig bij toen raziel tot leven kwam. het kwaad is veel hoger, zelf kain was daar bang voor. Kain was nooit bang voor de eldern of moebius geweest, dus ik denk niet dat de eldern er met het grote kwaad te maken heeft.

ik heb nog wel een paar vragen die mij onduidelijk blijven:

-tegen wie vochten de gevleugelden engelen, wie waren hun vijanden?

-waren die gevleugelden altijd al vampieren, of werden ze vervloekt?

-wtf gebeurde er met raziel op het eind. Hij stakt zichzelf neer, maar waarom??

ik had nog een paar vragen, maar daar kom ik nu even niet meer op

- wie de vijanden waren is nog niet duidelijk. waarschijnlijk waren het de mensen

- ook daar is t spel niet duidelijk in. er wordt alleen gezegt dat ze de eerste vampiers waren

- Raziel was overgenomen door de SoulReaver. t enige wat het zwaard nog wou doen was raziel vermoorden.
Oud 03-07-2003, 12:21
SQUARE
SQUARE is offline
en janus dan?

die gast moest dood blijven van kain.......... maar hij was toch al dood? En waarom moest ie eigenlijk dood blijven?

en wat moest raziel met het hart van janus?

en janus zat al mileniums op raziel te w88, eb hij noemde raziel child. Waar kende Janus raziel van?

-en in soul reaver 1 heeft raziel turalim gespaard, In deel twee kwam hij er helemaal niet in voor(allleen dan in mensen vorm)

wat is er eigenlijk met die turalim aan de hand?

En de gevleugelden waren de eerste vampieren? waarom hebben dan niet alle vampieren vleugels, behalve alleen raziel?(ook al zijn het vleermuis vleugels en geen engelen vleugels)

en ik wil ff nog iets over blood omen2 kwijt: dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met het verhaal van LOK te maken. Het gaat niet over de pillars, gardians enz. Het gaat alleen maar over een vampieren opstand, dus ik vind best wel dat ze dit spel links hadden kunnan laten en meteen met LOK: Defiance beginnen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 03-07-2003 @ 13:21:
en janus dan?

die gast moest dood blijven van kain.......... maar hij was toch al dood? En waarom moest ie eigenlijk dood blijven?

en janus zat al mileniums op raziel te w88, eb hij noemde raziel child. Waar kende Janus raziel van?

-en in soul reaver 1 heeft raziel turalim gespaard, In deel twee kwam hij er helemaal niet in voor(allleen dan in mensen vorm)

En de gevleugelden waren de eerste vampieren? waarom hebben dan niet alle vampieren vleugels, behalve alleen raziel?(ook al zijn het vleermuis vleugels en geen engelen vleugels)

en ik wil ff nog iets over blood omen2 kwijt: dit spel heeft eigenlijk helemaal niets met het verhaal van LOK te maken. Het gaat niet over de pillars, gardians enz. Het gaat alleen maar over een vampieren opstand, dus ik vind best wel dat ze dit spel links hadden kunnan laten en meteen met LOK: Defiance beginnen.
Blood omen laat een deel van het begin zien wie nou de eerste vijanden waren en waar ze vandaan kwamen,
In Soulreaver kom je ook te weten dat vampieren met de tijd vleugels krijgen, meestal de ouderen eerder dan de afstammelingen, vandaar dat Kain ook kwaad werd en het niet begreep.
Oud 03-07-2003, 16:24
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 03-07-2003 @ 13:21:
en janus dan?

sorry, maar ik ben bijna geneigd te gaan roepen dat je beide SR games nog maar eens moet gaan spelen.

- janus kan weer tot leven gewekt worden met "the hearth of darkness". maar dit zou er voor zorgen dat de tijd helamaal veranderd wordt. Kain kan dan zijn plan niet meer uitvoeren.

- Het volk van Janus had een mythe waarin over Raziel (een afstammeling van hun) werd gesproken. Janus zat dus te wachten tot de mythe uitkwam.

- turalim paste niet meer op t schijfje de makers hadden niet genoeg ruimte op de cd om hem er ook nog bij te zetten. een 2de cd erbij was te duur. omdat bij het uitkomen van SR1 deel 2 al geschreven was (ik bedoel t verhaal) kon hij ook niet terug komen in deel 2

- zoals ik al eerder opschreef. Raziel stamt af van het volk van Janus.na zijn val in de Abis heeft hij zijn ware gedaante van zijn ziel aangenomen. daarom heeft hij vleugels en de rest van de vampiers niet.

blood omen 2 speelt zich af voor SR en 500 jaar na Blood Omen 1. het laat de opstand der vampiers zien tegen de mensheid. de pillars zijn in dit verhaal helemaal niet belangrijk.
Oud 04-07-2003, 12:58
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
feessie schreef op 03-07-2003 @ 17:24:

blood omen 2 speelt zich af voor SR en 500 jaar na Blood Omen 1. het laat de opstand der vampiers zien tegen de mensheid. de pillars zijn in dit verhaal helemaal niet belangrijk.
twas volgens mij vierhonderd jaar (maar boeiend)

In blood omen 1 ging vorador dood door moebius. zijn hoofd werd eraf gehakt en kain besefte toen dat hij al die tijd gebruikt was. Ook besefte kain dat het eigenlijk zijn schuld was dat vorador dood ging omdat hij zich met de mensen bemoeide.

dus vorador ging al dood in blood omen1.................

blood omen 2 speelt zich viehonderd jaar na blodd omen 1 af......

en raad eens wie de opstand leide van de vampieren...

VORADOR!!!! Maar die gast was toch al vierhonderd jaar geleden onthoofd?!?1
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:14
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
[B
- janus kan weer tot leven gewekt worden met "the hearth of darkness". maar dit zou er voor zorgen dat de tijd helamaal veranderd wordt. Kain kan dan zijn plan niet meer uitvoeren.

[/B]
Dat klopt niet wat je zeg. In blood omen2 zie je dat janus nog leeft en dat hij gevangen werd genomen door de hilden. Kain dacht toen ook nog dat janus dood was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. janus zou dus zoiezo al tot leven komen en kain wist dus ook al dat janus tot leven zou komen doordat de jongere kain janus al een keer heeft ontmoet.

Citaat:
- wie de vijanden waren is nog niet duidelijk. waarschijnlijk waren het de mensen
de vijanden waren de hilden, dat word duidelijk in blood omen twee.
Oud 05-07-2003, 20:08
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 05-07-2003 @ 15:14:
Dat klopt niet wat je zeg. In blood omen2 zie je dat janus nog leeft en dat hij gevangen werd genomen door de hilden. Kain dacht toen ook nog dat janus dood was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. janus zou dus zoiezo al tot leven komen en kain wist dus ook al dat janus tot leven zou komen doordat de jongere kain janus al een keer heeft ontmoet.

de vijanden waren de hilden, dat word duidelijk in blood omen twee.
dan heb ik niet goed opgelet bij BO 2. maar ik vindt dat deel ook de slechtste uit de reeks. heb ik ook alleen maar uitgespeelt om dat t Legacy of Kain is.
Oud 06-07-2003, 18:26
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
sorry, maar ik ben bijna geneigd te gaan roepen dat je beide SR games nog maar eens moet gaan spelen.

Ik ook

- zoals ik al eerder opschreef. Raziel stamt af van het volk van Janus.na zijn val in de Abis heeft hij zijn ware gedaante van zijn ziel aangenomen. daarom heeft hij vleugels en de rest van de vampiers niet.

Luister en kijk goed naar het introfilmpje van Soulreaver 2
Oud 07-07-2003, 13:23
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 04-07-2003 @ 13:58:
twas volgens mij vierhonderd jaar (maar boeiend)

In blood omen 1 ging vorador dood door moebius. zijn hoofd werd eraf gehakt en kain besefte toen dat hij al die tijd gebruikt was. Ook besefte kain dat het eigenlijk zijn schuld was dat vorador dood ging omdat hij zich met de mensen bemoeide.

dus vorador ging al dood in blood omen1.................

blood omen 2 speelt zich viehonderd jaar na blodd omen 1 af......

en raad eens wie de opstand leide van de vampieren...

VORADOR!!!! Maar die gast was toch al vierhonderd jaar geleden onthoofd?!?1
wilt er iemand nog deze vragen voor me ophelderen? Ook is het idd vreemd dat janus hier nog leeft terwijl hij ook allang dood hoort te zijn.

ik dank u
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 14:09
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 07-07-2003 @ 14:23:
wilt er iemand nog deze vragen voor me ophelderen? Ook is het idd vreemd dat janus hier nog leeft terwijl hij ook allang dood hoort te zijn.

ik dank u
Speel BO2 nog een keer hij legt het je letterlijk uit nota bene.
Oud 07-07-2003, 14:13
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 07-07-2003 @ 15:09:
Speel BO2 nog een keer hij legt het je letterlijk uit nota bene.
die heb ik gespeeld ja, wel een beetje vaag.....

ik zag hem in soulreaver 2 duidelijk dood gaan, maar hij blijkt gewoon gevangen te zijn genomen en zijn hart is er helemaal niet uitgehaald Ik zag hem in soulreaver twee toch echt duidelijk dood gaan, onder leiding van moebius, malek en raziel.

de sarifan lord komt er helemaal niet in voor

en van vorador word er helemaal niets over uitgelegd.

Ik hoopte juist dat jullie me wat meer ophelderingen kunnen geven, maar dat kunnen jullie blijkbaar niet...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:47
SQUARE
SQUARE is offline
niemand die het weet?!?1
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 23:30
Jolt
Jolt is offline
Tja de vorige game was niet zo goed ..moeilijk, maar zag er wel goed uit ..deze ook maar als ie neit zo moeilijk is vind ik het oke ..
Oud 09-07-2003, 10:29
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Mikai schreef op 09-07-2003 @ 00:30:
Tja de vorige game was niet zo goed ..moeilijk, maar zag er wel goed uit ..deze ook maar als ie neit zo moeilijk is vind ik het oke ..
dus omdat t spel voor jouw te moeilijk was, is het spel kut??? nog nooit van een uitdaging gehoort?
Oud 09-07-2003, 10:38
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 07-07-2003 @ 15:13:
die heb ik gespeeld ja, wel een beetje vaag.....

ik zag hem in soulreaver 2 duidelijk dood gaan, maar hij blijkt gewoon gevangen te zijn genomen en zijn hart is er helemaal niet uitgehaald Ik zag hem in soulreaver twee toch echt duidelijk dood gaan, onder leiding van moebius, malek en raziel.

de sarifan lord komt er helemaal niet in voor

en van vorador word er helemaal niets over uitgelegd.

Ik hoopte juist dat jullie me wat meer ophelderingen kunnen geven, maar dat kunnen jullie blijkbaar niet...
hoe het kan dat Janus in BO2 weer leeft dat weet ik niet. daar zal in de volgende game wel een uitleg over worden gegeven want raziel doodde de sarafan omdat hij t hart van Janus terug wou hebben.

tuurlijk komt da sarafanlord nog niet voor in SR2. als je met Raziel terug in de tijd gaat kom je uit op een tijdperk voor BO2 (sterker nog. op t moment dat jij er rondloopt wordt Kain net geboren). de hilden zijn pas later gekomen.

voor vorador moet je BO1 maar spelen. dan krijg je een hele uitleg over hem.
Oud 09-07-2003, 12:53
Stevill
Stevill is offline
idd de sarafan lord heeft het hart en lichaam id Bo2 op die manier kan hij Janus voor altijd (wat dus uiteindelijk niet klopt) gevangen houden in de vorm van dat beest in BO2.

Er zitten idd wel wat kleinere fouten in het verhaal.
Toch blijft het de beste serie der games in mijn ogen.
Reageren

Regels voor berichten