Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Co schreef op 31-12-2003 @ 18:47:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kzal het ff uitleggen.
Rechtvaardige rechters is dus een spelletje voor meerdere personen. 1 Persoon is zo'n beetje de spelleider, de rechter. je gaat allemaal in een kring zitten en de rechter zegt: jullie zijn allemaal criminelen en ik, de rechtvaardige rechter,ga jullie berechten. Ik ga jullie om de beurt een vraag stellen en je moet EERLIJK antwoorden. Dat doet hij/zij dan (bv: hoe oud ben je?) , iemand antwoordt dan bv 17, dan zegt de rechter fout! Je moet wel eerlijk antwoorden. Zo gaat het voort tot iedereen het ongeveer doorheeft. Dat wordt wel grappig op den duur. Maar ik ga de oplossing nu niet verklappen uiteraard. Fopspelletjes worden vooral gespeeld op vakantiekampen, in de chiro en zo. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() echt daar hebben we ons mee geamuseerd! |
![]() |
|
ik begrijp er echt helemaal niks van
of is het net zoiets als black/green/red/blue/welke kleur dan ook magic? dan moeten er 2 mensen (A en B) zijn die het spel kennen, 1 daarvan, A, op de gang/even weg. dan wijst de groep een voorwerp aan, en komt A terug. B is spelleider en wijst voorwerpen aan 'is dit het' en op een gegeven moment, bij het goede voorwerp, zegt A 'ja'. het gaat er dus om dat de rest van de groep het spel door gaat hebben en moet uitvinden hoe het kan dat A weet welk voorwerp door de groep is aangewezen. iemand die denkt dat hij het snapt kan de rol van A overnemen en zelf op de gang gaan staan en kijken of het klopte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh wat een enorm grappig spel ![]() dit ga ik gewoon elke dag doen! hiephoi! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan mag je alleen dingen meenemen die met jou voorletter beginnen. Sara: ik ga op reis en neem mee een Haarband Reisleider: jij mag niet mee Michiel: ik ga op reis en neem mee een Fiets Reisleider: jij mag niet mee Hendrik: ik ga op reis en neem mee een Haarband Reisleider: ja jij mag mee ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan je even uitleggen wat je precies door moet hebben?
|
als jemet minstens tien mensen bent en 2 'begeleiders'
1 begeleider haalt 3 (of meer/minder naar keuze) mensen uit de groep en neemt hun mee en verteld dat persoon nummer 1 bijv een hond na te doen, pers 2 bjv een olifat en pers 3 een slang begeleider 2 weet dit en ook de volgorde, en verteld dit aan de andere. en zij roepen alle dieren, behalve de goede. dus nummer 1 komt were bij de groep (2 en 3 no weghouden) en gaat een hond na doen.. dan roept de rest steeds slang! kat!olifant! ameube! enzovoort... bedoel je zoiets?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grinnik...