Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tip: niemand vind het fijn als mensen op hun lip zitten
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
of hij heeft eenander op het oog die hij ff wilt uitproberene nmocht het niets worden komt hij na die pauze gewoon weer bij jouw! klinkt lullig, maar hou het in je achterhoofd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je een goede relatie hebt met elkaar dan en elkaar helemaal te gek vindt, dan gebeurd zoiets niet..
||
Citaat:
iedereen altijd met als je echt van elkaar houdt, als je elkaar echt te gek vindt, als je echt een goede relatie heb.. rot op! je kan 'm schaden hoor.. niet teveel kleffen, zeker niet claimen, bah! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft gezegd dat hij me minder interessant vindt dan eerst |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap hoe dan ook niet hoe je je op kunt dringen aan je vriend, hoe je dat zeg maar voor elkaar krijgt. Wat doe je dan precies, naar hem toe gaan als hij heeft gezegd dat-ie dat niet wil, of hem bellen als hij daar geen tijd voor heeft of ergens anders mee bezig is, of ook steeds maar smsen zonder dat hij terug smst, of zo? Doe jij dingen waarvan het duidelijk is dat dat hem niet uitkomt, of geeft hij gewoon niet aan dat hem iets niet goed uit komt?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou het is niet echt dat ik hem 10x per dag bel of hem op kom zoeken als hij het niet wil, ik weet ook heus wel hoe ik hem moet irriteren en dat wil ik niet
Maar hij is wat jonger dan ik en hij heeft ook zeg maar meer dingen te doen dan ik -zeker nu hij zijn benen heeft gebroken... maar daarbij heeft hij school, vrienden, skaten, familie enzo. Ik heb alleen school, mn beste vriendin en hem. Ik heb eigenlijk helemaal geen hobby's ofzo, behalve internet (zielig he.. ![]() Omdat hij een groter deel is van mijn leven dan ik ben van zijn leven is het voor hem alsof ik heel veel aandacht vraag (en dus ook aan hem geef) maar ik zie het niet zo.. Ja.. wel dat ik soms een beetje meer aandacht vraag dan hij kan geven, maar Ik heb 'niks anders te doen' ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hey Bluebelle..
![]() Ik had ook hetzelfde als wat jij hebt meegemaakt, en daarom is het nu denk ik ook wel uit. Ik was totally gek van die jongen. En wilde hem zo vaak mogelijk bij me hebben. Hij had ook nog zijn vrienden/sport etc maar nee ik wilde hem altijd bij me hebben. Zo gek was ik op hem. Nou dat werkt dus negatief. En dat kwam bij mij, omdat ik zelf niks had, qua hobby's. Alleen HEM. Dus ik verlangde ook veel aandacht van hem. Nou das dus niet goed. Misschien moet je ook een leuke sport gaan zoeken ofzo, of werk (mocht je dat niet hebben). Dan heb je ook afleiding. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jammer dat het bij jullie niet is gelukt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben ik blij dat mijn vriend net zo verliefd op mij is als ik op hem. Hij vind het helemaal niet erg als ik hem vaak bel of sms of mail. (niet dat ik dat vaak meer doe, want we wonen samen) maar toch. Mijn vriend en ik zijn best klef, en wat anderen er van denken maakt ons niks uit, maar tis niet zo dat wij geen rekening met anderen houden.
Maar ja, als je vriend het te benauwend vind, ja.. dan moet je toch echt een hobby zoeken, ga op een club ofzo, misschien vind je daar wel meiden met dezelfde interesses en probeer hem zo weinig mogelijk te bellen, mailen of wat dan ook. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Té verliefd iloveframboos | 12 | 09-05-2015 13:38 | |
Liefde & Relatie |
Heb je ook wel eens het gevoel... dat je te verliefd bent? Dott | 39 | 19-07-2006 14:57 | |
Liefde & Relatie |
té verliefd :( Verwijderd | 49 | 14-05-2003 14:31 | |
Liefde & Relatie |
TE verliefd? Last Resort | 6 | 13-10-2002 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Help,ik ben te verliefd !!!!!!! SCARLET | 15 | 19-03-2002 19:50 | |
Liefde & Relatie |
te verliefd! emporio | 2 | 06-03-2002 13:24 |