Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2001, 20:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ben bezig met het ontwerpen van m'n tatoeage... nu heb ik dus het ontwerp klaar, maar nu moet ie nog "ingekleurd" worden...
dit is mijn idee:
de tekenaar/tekenares moet het plaatje weer ff opnieuw tekenen, omdat dit een nogal snelle tekening ervan is, hij of zij mag de vorm een beetje aanpassen zodat ie mooi gelijk wordt (hij is nu hier en daar een beetje krom, zoals de cirkel), verder heb ik nog een paar wensen. van het teken, dat ik ernaast heb staan, ongeveer dit --> Jn, wil ik een zwaard maken, de tekenaar dus eigenlijk, en van de rest wil ik een 1 of andere steen- of metaalsoort (of planten), maar hierin laat ik de tekenaar in een vrije keuze. het moet zo getekend worden zodat het realistisch lijkt...

wie kan mij helpen?? ik ben hier namelijk totaal niet goed in zolang het realistisch moet lijken? zo realistisch mogelijk iig...

so pleeeassseeee????

dit is het teken, het origineel (niet naar de woorden kijken dus maar naar het plaatje d'r achter):
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2001, 15:43
TearSong
TearSong is offline
ik wil het in ieder geval wel voor je proberen, al moet je dan wel wat duidelijker uitleggen wat je precies wil want het klinkt nogal vaag

mail me anders maar even: info@tearsong.com
Oud 07-11-2001, 19:47
BCR
BCR is offline
Waaaaaaaaaaaaaauw, wat cool.. zon gaaf teken heb ik nog nooit gezien !
Cool Yeah Baby

(Kmeen t wel )
Oud 07-11-2001, 20:05
stroopwafel
stroopwafel is offline
vin het ook een teken maar kan niet tekenen
wat bedoel je eigenlijk met realistisch??
Oud 08-11-2001, 19:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
vin het ook een teken maar kan niet tekenen
wat bedoel je eigenlijk met realistisch??

dat het echt lijkt, dus net echt een mes, dus niet stripfigurig achtig... uh snap je?

Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 22:16
ratsja
ratsja is offline
als ik tijd heb wil ik het wel proberen
Oud 09-11-2001, 04:40
Misanthropy
Misanthropy is offline
leuk logotje

Ik verveelde me, Het is nie wat je zoekt, maar mijn verveling is er wel van verdwenen

BMP versie is hier te vinden
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 11:36
stroopwafel
stroopwafel is offline
wauw!
ik vin vooral die 'bovenste' blauw-paarse kleur mooi..
Oud 09-11-2001, 13:39
zand
zand is offline

die onderste had ik al een andere keer gemaakt
Oud 09-11-2001, 14:57
yootje
yootje is offline
wat stelt ut eigeluk voor, wat betekent ut?
Oud 11-11-2001, 11:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Misanthropy schreef:
leuk logotje

Ik verveelde me, Het is nie wat je zoekt, maar mijn verveling is er wel van verdwenen

wauw!! wat mooi! tis inderdaad niet wat ik zoek (ik denk niet dat ik hem zo kan tatoeeren ) maar ik sla hem zeker op!!

Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
zand schreef:

hey die vind ik mooier dan de mijne!! thanx a lot, nu alleen de "inkleuring" nog waar ik om vroeg
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ratsja schreef:
als ik tijd heb wil ik het wel proberen

als je zou willen graag... en zou je dan willen kijken naar die van zand? de vormgeving bedoel ik... want die vind ik erg goed... als je zelf ideeen hebt is het ook goed
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
yootje schreef:
wat stelt ut eigeluk voor, wat betekent ut?

het is the triquetra met mijn persoonlijke teken erdoorheen... the triquetra heeft verschillende betekenissen...

het is een keltisch symbool, Het heeft door de jaren heen vele betekenissen meegekregen, maar de belangrijkste zijn IMHO:
- dat de 3 met elkaar verbonden punten (knoop) staan voor het idee dat volgens de keltische filosofie allesn 3 'levels' heeft, fysiek, mentaal en spiritueel.
- dat de 3 punten staan voor de drievoudige godin.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 12:24
Retinite
Retinite is offline
mag t ook met de PC gekleurd worden? ik heb photoshop en eeen teken tablet dus dan lijkt t teminste niet op paint kwaliteit LOL
Oud 11-11-2001, 18:10
zand
zand is offline
heye ja bedankt i khad deze gewoon met fineliner, tis best simpel, een driekhoek, daar 3 rondjes en je hebt 'm maarre... ik wil 'm nog wel een keer maken maar kan je zeggen welke kleur, en moet het steen zijn of moet het alleen de lijnen zijn? Wat voor matiaraaal type... jij zegt iets van messen daar kan ik me well iets bij voorstellen maar kan je dat nog iets preciezer uitleggen
Oud 11-11-2001, 19:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
zand schreef:
heye ja bedankt i khad deze gewoon met fineliner, tis best simpel, een driekhoek, daar 3 rondjes en je hebt 'm maarre... ik wil 'm nog wel een keer maken maar kan je zeggen welke kleur, en moet het steen zijn of moet het alleen de lijnen zijn? Wat voor matiaraaal type... jij zegt iets van messen daar kan ik me well iets bij voorstellen maar kan je dat nog iets preciezer uitleggen
uuhh, nou mijn teken, die bovenop is getekend door jou, moet een mes worden... gewoon 1 lange mes... maar dat kan ik niet duidelijker uitleggen, je mag zelf ook wel wat proberen

verder had ik bij de rest in gedachten dat het van metaal of steen wordt gemaakt, uh ja ook dat is moeilijk uit te leggen, maar dat het daarop lijkt, snap je??

hm haha, vaag

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten