Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 20:21
Sylver
Sylver is offline
jahaa.....dit klinkt wel erg tv-achtig, en ik weet dat er veel mensen hierom zullen lachen, maar ik wil weten of er nog andere mensen zijn die het zelfde voelen als ik. mijn gevoel is niet echt te omschrijven, maar ik heb het gevoel, alsof ik een "halve ziel" heb, en dat mijn "andere helft" ergens rondloopt (ik geloof dat zoiets een "soulmate" heet) ik wil met andere mensen in contact komen die ook het gevoel hebben dat ze "iemand" of "iets" missen, ik wil erover praten, want niemand geloofd me....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2002, 08:39
Verwijderd
Dat is wel mogelijk, ook al is het geromantiseerd door de media. Ik geloof niet echt in een perfecte wederhelft, maar heb wel het gevoel alsof er een stuk van mij mist, alsof iemand dat zou kunnen aanvullen om mijn leven een andere draai te geven..

Maar ja, genoeg gedroomd :/
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:22
Verwijderd
ff een ding..

niemand kan jou compleet maken, als jij naar dat gevoel op zoek gaat zul je teleurgesteld worden.. alleen jij kunt jezelf compleet maken, dr is hooguit iemand die jou kan aanvullen, en jij die persoon.. maar verder zul je het echt zelf moeten doen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:44
skatefamke
skatefamke is offline
de oude grieken hadden een mythe...

mensen waren eerst een soort bolletjes met 4 benen en 4 armen. de goden waren bang dat de mensen sterker zouden worden dan de goden en 'hakten' de bolletjes door de helft. toen hadden de mensen nog maar 2 benen en 2 armen. de goden waren niet meer bang dat de mensen sterker zouden worden, maar de mensen zijn nog wel nog steeds op zoek naar hun wederhelft (andere kant van het bolletje).

btw: hiermee verklaarden de grieken ook homoseksualiteit etc. soms vormen twee mannen of twee vrouwen samen een bolletje ahw.
Oud 28-04-2002, 16:28
Sylver
Sylver is offline
Citaat:
skatefamke schreef:

mensen waren eerst een soort bolletjes met 4 benen en 4 armen. de goden waren bang dat de mensen sterker zouden worden dan de goden en 'hakten' de bolletjes door de helft. toen hadden de mensen nog maar 2 benen en 2 armen. de goden waren niet meer bang dat de mensen sterker zouden worden, maar de mensen zijn nog wel nog steeds op zoek naar hun wederhelft (andere kant van het bolletje).

btw: hiermee verklaarden de grieken ook homoseksualiteit etc. soms vormen twee mannen of twee vrouwen samen een bolletje ahw.
hahaha... ik vind dit wel komisch...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
skatefamke schreef:

Die kende ik Heb ik nota bene gehoord van mijn soulmate

En ik weet ook zeker dát ze dat is, wanneer of waar maakt niet uit, maar ik zal 'r altijd blijven opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 03:45
Verwijderd
Hmm. iemand kan je wel aanvullen.. ( hebt ik die aanvulling gevonden ) lijkt mij.. dr zit wil wat in.. dat soulmate gedoe. Maar je moet niet je hele leven gaan zoeken. naar de perfecte iemand. want dat zal nooit lukken. b-sides. you dont choose love. love chooses you
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:26
Verwijderd
Nou ik heb wel het gevoel dat er een hele grote leegte is gevuld, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu heel voel ofzo..
Ik voel me wel heel, maar niet op jouw manier, damn ik zit vaag te lullen

Naja ik weet denk ik wel welk gevoel je hebt, maar ik kan het niet op die manier verwoorden

maargoed, tis een fijn gevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten