Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik zou die hobby zeker voorstellen? en als je met een grote groep mensen uitgaat vind hij er toch zeker een paar leuk? ga naar feestjes enz.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic Tja dat zit er niet echt in bij mij (jammer genoeg) maar ik ben ermee bezig ![]() ontopic: Ik hoop dat je broer dit niet leest btw, je zet hem echt neer als een of andere loser, terwijl dit imho nog wel meevalt. (tja hij zit veel achter de computer, boeiend..) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je niet een paar leuke vriendinnen voor je broer. ![]()
|
Als hij dat nou leuk vindt. 21 lijkt me een leeftijd waarop
je zelf best kan bepalen wat je wil en niet, en als hij 3 uur in de discotheek wil lopen.. Laat hem dan. Bovendien lijkt het me niet slim als jij vrienden voor hem gaat zoeken. Dat kan/'moet' hij dat zelf doen, als hij dat wil, en de personen van wie jij denkt dat het goede vrienden ed zouden kunnen zijn, zit hij misschien niet op te wachten ed. Enz. Praat er liever een keer met hem over, vertel hem dat je je zorgen maakt enz. Misschien ziet hij het zelf heel anders... Het blijft tenslotte zijn leven. ![]()
||
Citaat:
Echt superirritant als een ander vind dat je niet genoeg vrienden hebt. Zo heb ik een vriendin die maar liep te zeiken dat de buren (jong stelletje, no kids) zo weinig uitgingen. Tjiezus als die mensen daar nou gewoon geen behoefte aan hebben. Je hebt nu eenmaal ook mensen die zich niet omringen met massa's mensen en geen behoefte hebben om ieder weekend of zo de beest uit te hangen. Respecteer dat. Als je je zorgen maakt zou ik inderdaad eerst even aan je broer vragen of jij je wel terecht zorgen maakt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien is hij wel graag alleen. Ik vind het ook niet fijn om telkens mensen om me heen te hebben. En dat hij veel computert, tja ik zit ook heel de dag achter da ding. Is gwoon leuk
|
Iedereen heeft het leuk op zijn eigen manier. En verder moet hij zorgen dat hij vrienden krijgt, dan wordt het nog leuker (als hij het tenminste meent dat hij het in zijn eentje leuk heeft gehad). Ik heb een hele lange tijd ook geen/weinig vrienden gehad, maar in die tijd ging ik dus ook niet uit, sta je vind ik een beetje voor lul als je alleen uit gaat. Toen zat ik ook alleen maar achter de comptuer. Via mijn zusje heb ik een goede vriend toen gekregen, en via hem nog meer mensen en via die mensen nog meer mensen, zodat ik nu een hele vriendenkring heb. Als hij er zelf niets aan doet om vrienden te krijgen, kun je hem zelf eens meenemen in jouw vriendengroep (zeker nu je je zorgen maakt). Misschien krijgt-ie wel iets met 1 van je vriendinnen (
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Liefde & Relatie |
haat tov broer v vriend elledc | 36 | 26-10-2005 15:49 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
ouders, broer & zijn vriendin koelkastje | 9 | 15-10-2002 18:05 |