Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2003, 18:32
elledc
elledc is offline
Heb je ook zo'n rot gevoel vanavond omdat iedereen uitgaat met vrienden en jij lekker thuis zit?

Mijn vriend moet namelijk werken vanavond en nou zit ik hier alleen, de enkele vrienden die ik heb, hebben andere dingen gepland.
Lekker gezellig alleen

Wie nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2003, 18:36
Verwijderd
Ik zit thuis met m'n vriend. Er waren best mensen waar we heen konden, maar daar hadden we niet zo'n zin in. Ik zit dus niet echt met een rotgevoel.

Wel rot voor je, echt alleen...waar werkt je vriend? Kan je daar niet stiekem heen gaan? Al is het alleen maar voor de 'echte' jaarwisseling? Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 18:43
Verwijderd
Ik ben vanavond ook alleen thuis... ouders willen naar iemand maar ik mag diegene absoluut niet... tja, blijf ik maar thuis.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 18:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ach, er gaat maar een kalenderjaar voorbij. Stelt eigenlijk geen aarsch voor. Maargoed het is lastig als je zelf niks kan doen terwijl anderen wel iets doen.

En diegene met wie je het meeste opschiet? Of met wie je uitgaat in het weekend (als je gaat) ?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 18:48
Fainne
Fainne is offline
Ik was uitgenodigd door mn nicht om naar een fuif te gaan en ook door andere mensen, maar ik heb er geen zin in.
Zit lekker thuis , straks llekker eten..geen rotgevoel
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 18:50
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik zou eerst met een vriendin naar een feest gaan maar we blijven toch maar lekker thuis, vind het prima.
Oud 31-12-2003, 18:51
Verwijderd
Ik zit ook alleen maar ik heb er eigenlijk geen moeite mee.
Ik zou naar wat vrienden toe gaan maar ik voelde me niet echt lekker dus het leek me wat verstandiger als ik thuis bleef. Dus nu zit ik maar hier.

En daarnaast stelt Oud&Nieuw voor mij echt niks voor. Ok, 2004 zomenteen, en nu? Morgen is net zo'n dag als vandaag, gisteren en ga zo maar door.
En daarnaast ik zie het nut van vieren niet echt in.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:05
Verwijderd
ik zit ook thuis alleen met mn ouders. op zich niet erg, zolang mn moeder maar niet krampachtig probeert om het gezellig te houden. ga om 12 uur de buurt even rond en iets verder het dorp in naar vrienden om gelukkig nieuwjaar te wensen. dus och, standaard, maar best leuk.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:12
elledc
elledc is offline
Mijn vriend is kok en dat kan best een tijdje duren in het restaurant deze avond.
Maar goed, ik voel me niet echt rot maar was liever op stap gegaan om het uur 12 te vieren met vuurwerk enzo.
Maar ach, eigenlijk stelt het idd niet veel voor.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:29
Mr_Akkerhuis
Mr_Akkerhuis is offline
Ik zit ook best wel alleen ja... ik mis mijn vriendin, iedereen is weg en ik heb het gevoel geen vrienden te hebben. Zoiets bedoel je?
Maarja... gewoon veel alcohol drinken, en na 12 uur een eindje door het dorp banjeren, dan ga ik vast wel weer vrolijk naar bed. Hoop ik dan...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:30
coopergirl
coopergirl is offline
Neuh, ik heb eigenlijk geen rotgevoel over oudejaars avond
....Twas alleen wél balen dat ik een avonddienst had (ben net vrij)
Anyway, ik word zo opgehaald en vervolgens ga ik bij vrienden hangen..
Voor mijn gevoel gaat dit de éérste soort van 'leuke-oudejaarsavond' worden...
Overigens heb ik een grotere aversie tegen nieuwjaarsdag.. Dan word ik namelijk geacht kunstmatig-vrolijk met m'n ouders na allemaal familie te gaan *me don't like*

Nja, iig veel succes vnaaf
Oud 31-12-2003, 20:57
Quiana
Quiana is offline
Deels. Ik ben net terug van de oudjaarsdienst ed,
en al zou ik willen, naar vrienden ed wordt nogal moeilijk
doordat m'n broer moeilijk doet ed.

Maar goed, supergoed voel ik me ook niet (ziekig ed),
en ik zit meer met het feit dat m'n opa is overleden ed
dan het geen spectaculaire jaarwisseling hebben.

Rot, om alleen te zitten. Veel meer dan een knuffel geven
en hopen dat het toch een beetje leuk wordt ed kan ik
niet doen denk ik... *knuf*
Oud 31-12-2003, 20:59
Verwijderd
@Quiana: *knuf* aan jou ook
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 21:04
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 21:59:
@Quiana: *knuf* aan jou ook
Lief.
Oud 31-12-2003, 21:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zit thuis.

Erg? Mwa.

Kan me niet zoveel schelen. Ik vier de geboorte van Jezus toch niet, want ik volg het joodse geloof. Voor mij is het nu 5764.
De 6e Tevet 5764. En morgen is het de 7e Tevet 5764.

Aan de andere kant, heel misschien wil ik ook wel eens UIT. Naar Amsterdam ofzo. Maarja. Kan toch niet, want ik heb astma.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-12-2003 @ 22:26:
Aan de andere kant, heel misschien wil ik ook wel eens UIT. Naar Amsterdam ofzo. Maarja. Kan toch niet, want ik heb astma.
Dat lijkt mij geen reden om niet uit te kunnen gaan...

(Er bestaan ook rookvrije uitgaansgelegenheden, met ingang van 1-1-'04/7e Tevet 5764 nog meer.)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 21:29
Gothic
Gothic is offline
Ik zit met m'n vader lekker tv te kijken...

Tuurlijk had ik graag met m'n vriend geweest, maar hij gaat vuurwerk afsteken en daarna de stad in met zijn vrienden. Dus ik heb wijzelijk besloten om maar thuis te blijven. Ik hou niet van vuurwerk en uitgaan en drinken, dus vandaar... en daarbij slaap ik dan tenminste nog een beetje goed.
Oud 31-12-2003, 21:33
janet84
janet84 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 22:29:

(Er bestaan ook rookvrije uitgaansgelegenheden, met ingang van 1-1-'04/7e Tevet 5764 nog meer.)

Ik denk dat het misschien te maken heeft met al dat vuurwerk wat afgestoken wordt. Hevige smogvorming.. Niet echt goed voor de luchtwegen, asmatische ppl wordt dan ook aangeraden binnen te blijven...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
janet84 schreef op 31-12-2003 @ 22:33:

Ik denk dat het misschien te maken heeft met al dat vuurwerk wat afgestoken wordt. Hevige smogvorming.. Niet echt goed voor de luchtwegen, asmatische ppl wordt dan ook aangeraden binnen te blijven...
Zou je in een rookvrij café meer 'smogvorming' hebben dan in je eigen huis? Ook daar kun je binnen blijven. En 't lijkt me niet dat ze binnen in een café vuurwerk af gaan steken. Zorgen dat je op tijd in bv. een café zit en er niet voor een uur of 1 of 2 weer uit gaan dus.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 22:04
janet84
janet84 is offline
uitgeluld
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 22:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 22:29:

Huh? Dat rookverbod is toch uitgesteld voor nog onbepaalde termijn?

OH YES!!!!! WOW!!!

Over 56 minuten zijn de treinen ROOKVRIJ!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-12-2003 @ 23:04:
Huh? Dat rookverbod is toch uitgesteld voor nog onbepaalde termijn?

OH YES!!!!! WOW!!!

Over 56 minuten zijn de treinen ROOKVRIJ!!!!!!!
Ik zou het niet weten, voor zo ver ik weet is het niet uitgesteld (maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten).

[edit]Die stomme horeca krijgt misschien 10 (?!) jaar uitstel. bron
Ook dan zijn er nog wel rookvrije uitgaansdingen, alleen wel een heel stuk minder.[/edit]

Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
janet84 schreef op 31-12-2003 @ 23:04:
uitgeluld
(Sorry, maar ik vind het dat je dat zo zegt. )
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 22:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 23:05:
Ik zou het niet weten, voor zo ver ik weet is het niet uitgesteld (maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten).
Voor de horeca is het uitgesteld...

Overal geldt straks een rookverbod.

Maar de Koninklijke Kuthoreca Nederland heeft zo sterk gelobbied bij de minister dat de gehele horeca-branche minstens een jaar uitstel krijgt. Misschien gaat het rookverbod helemaal niet door.

Fuck de Koninklijke Kuthoreca.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 23:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-12-2003 @ 23:10:
Voor de horeca is het uitgesteld...

Overal geldt straks een rookverbod.

Maar de Koninklijke Kuthoreca Nederland heeft zo sterk gelobbied bij de minister dat de gehele horeca-branche minstens een jaar uitstel krijgt. Misschien gaat het rookverbod helemaal niet door.

Fuck de Koninklijke Kuthoreca.
Omdat die kuthoreca allerlei dure dingen (zoals ventilatie) moeten aanschaffen om het dragelijker te maken... En dat zou dan over een (10) jaar weer onnodig zijn omdat ze rookvrij worden? Dat doet de horeca de nek om...

Maar ik ben idd voor het rookverbod...
Oud 31-12-2003, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-01-2004 @ 00:29:
Omdat die kuthoreca allerlei dure dingen (zoals ventilatie) moeten aanschaffen om het dragelijker te maken... En dat zou dan over een (10) jaar weer onnodig zijn omdat ze rookvrij worden? Dat doet de horeca de nek om...

Maar ik ben idd voor het rookverbod...
Waarom moeten ze die ventilatiedingen krijgen als ze vanaf nu rookvrij zouden zijn? Ze hebben ze nu nodig, omdat ze het draaglijker moeten maken. Dat doen ze zichzelf aan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 23:35
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik voel me eerder rot omdat ik ziek ben en er dus niet van kan genieten.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 23:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-01-2004 @ 00:32:
Waarom moeten ze die ventilatiedingen krijgen als ze vanaf nu rookvrij zouden zijn? Ze hebben ze nu nodig, omdat ze het draaglijker moeten maken. Dat doen ze zichzelf aan.
Omdat de overheid beloofd had om ze tijd te geven alles aan te passen ed, omdat het anders zou leiden tot o.a. groot omzetverlies (zie o.a. hoe dat in New York zo was)
Oud 31-12-2003, 23:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit ook thuis met mn broertje, mn vader en zn vriendin en ik vind het helemaal niet erg. Ik ga anders ook nooit uit maar ik vind het wel gezellig zo met elkaar. Rond twaalf uur de buren even nieuwjaar wensen hoort daar ook bij. Ik vind het wel wat hebben. We hebben net uitgebreid gegeten (vier gangen) en monopoly gedaan dus best een geslaagde avond.
Oud 31-12-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-01-2004 @ 00:39:
Omdat de overheid beloofd had om ze tijd te geven alles aan te passen ed, omdat het anders zou leiden tot o.a. groot omzetverlies (zie o.a. hoe dat in New York zo was)
Tja, het was dus verlies tegen uitgaven...
Maar goed, das een ander discussie.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 00:26
Verwijderd
het is dit jaar echt saai zegggg wow

de afgelopen 2 jaar was het nog leuk maar ik heb nu helemaal niemand gehad die me vroeg of ik langskwam met oudjaar, of die me heeft gebeld om me een gelukkig nieuwjaar te wensen. beetje alleen op de wereld gevoel dus

maar das deels me eigen schuld en daar ga ik ook wat aan doen dit jaar --> het SOCIALE LEVEN-voornemen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 01-01-2004 @ 01:26:
het is dit jaar echt saai zegggg wow
Het is ook pas 1 uur en 27 minuten bezig.

Heb jij zelf wel iemand gevraagd of gebeld?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-01-2004 @ 01:27:
Het is ook pas 1 uur en 27 minuten bezig.

Heb jij zelf wel iemand gevraagd of gebeld?
ik had het alleen over oud en nieuw hoor

en nee
daarom is het ook deels mijn schuld
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 11:09
Malin
Malin is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-12-2003 @ 22:26:
Ik vier de geboorte van Jezus toch niet, want ik volg het joodse geloof.
Ik vier de geboorte van Jezus ook niet met Oud & Nieuw.
Oud 01-01-2004, 11:21
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
ik heb het in het ziekenhuis gevierd bij mn vader
Oud 01-01-2004, 11:31
jet
jet is offline
achteraf wou ik dat ik niet gegaan was de hoofdpijn is niet te overzien.. ik heb gister ook een deel van mijn plannen voor afgelopen nacht afgezegd omdat ik me kutvoelde.. en ben e rwel tevreden mee hoe het is verlopen.. had het ook prima gevonden om thuis te zitten denk ik.
Oud 01-01-2004, 12:07
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Tsja mijn vrienden gingen ook "zuipuh" totdat het licht wordt. En daar houd ik niet zo van.

Verder vond ik het wel een tikje triest gisteravond, alleen met mn moeder, op de bank. Maar toch ook wel gezellig. Maar er was geen enkel familielid dat even belde ofzo. Ook geen vriend die dacht "goh laat ik michel even gelukkig nieuwjaar wensen". Dat was wel minder. Het enige smsje wat ik kreeg was van Daantje_0705, dat vond ik dan wel weer heel erg lief.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 12:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog nooit wat leuks gedaan met oud en nieuw.
Ik zat dus ook gisteren weer met m'n ouders en zus+vriend op de bank. Dit keer geen ruzie, viel alweer mee.
Oud 01-01-2004, 13:16
lennuzz
lennuzz is offline
pff..ik was gister juist de enige die níet thuis was om 12 uur, dus zat ik (bijna) in mn eentje in de kou nieuwjaar te vieren
Reageren

Regels voor berichten