Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit met m'n vader lekker tv te kijken...
Tuurlijk had ik graag met m'n vriend geweest, maar hij gaat vuurwerk afsteken en daarna de stad in met zijn vrienden. Dus ik heb wijzelijk besloten om maar thuis te blijven. Ik hou niet van vuurwerk en uitgaan en drinken, dus vandaar... en daarbij slaap ik dan tenminste nog een beetje goed.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat het misschien te maken heeft met al dat vuurwerk wat afgestoken wordt. Hevige smogvorming.. Niet echt goed voor de luchtwegen, asmatische ppl wordt dan ook aangeraden binnen te blijven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OH YES!!!!! WOW!!! Over 56 minuten zijn de treinen ROOKVRIJ!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]Die stomme horeca krijgt misschien 10 (?!) jaar uitstel. bron Ook dan zijn er nog wel rookvrije uitgaansdingen, alleen wel een heel stuk minder.[/edit] Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 22:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overal geldt straks een rookverbod. Maar de Koninklijke Kuthoreca Nederland heeft zo sterk gelobbied bij de minister dat de gehele horeca-branche minstens een jaar uitstel krijgt. Misschien gaat het rookverbod helemaal niet door. Fuck de Koninklijke Kuthoreca. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben idd voor het rookverbod...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zit ook thuis met mn broertje, mn vader en zn vriendin en ik vind het helemaal niet erg. Ik ga anders ook nooit uit maar ik vind het wel gezellig zo met elkaar. Rond twaalf uur de buren even nieuwjaar wensen hoort daar ook bij. Ik vind het wel wat hebben. We hebben net uitgebreid gegeten (vier gangen) en monopoly gedaan dus best een geslaagde avond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, das een ander discussie. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is dit jaar echt saai zegggg wow
![]() de afgelopen 2 jaar was het nog leuk maar ik heb nu helemaal niemand gehad die me vroeg of ik langskwam met oudjaar, of die me heeft gebeld om me een gelukkig nieuwjaar te wensen. beetje alleen op de wereld gevoel dus maar das deels me eigen schuld en daar ga ik ook wat aan doen dit jaar --> het SOCIALE LEVEN-voornemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
achteraf wou ik dat ik niet gegaan was
![]()
|
Tsja mijn vrienden gingen ook "zuipuh" totdat het licht wordt. En daar houd ik niet zo van.
![]() Verder vond ik het wel een tikje triest gisteravond, alleen met mn moeder, op de bank. Maar toch ook wel gezellig. Maar er was geen enkel familielid dat even belde ofzo. Ook geen vriend die dacht "goh laat ik michel even gelukkig nieuwjaar wensen". Dat was wel minder. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oudejaarsconference 2008 2704 | 27 | 26-11-2008 19:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vroeg op stap... Anaïs | 68 | 30-01-2008 22:02 | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs op oudejaarsavond? needlefreak | 194 | 15-01-2004 17:00 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 | |
Films, TV & Radio |
SPIJKERS GULDEN JAAROVERZICHT: dat zal wel leuk worden Nieuwe Nationale Partij | 11 | 02-01-2002 14:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie is er hier naar Rent geweest?? lotje!! | 4 | 16-03-2001 12:23 |