Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op www.nu.nl stond het.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Actie "raar kapsel"
De achtergrond: Zoals u vast weet hangt de populariteit van een zoekresultaat bij Google samen met het aantal maal dat een woord wordt gelinkt aan een url. Amerikaanse bloggers zijn onlangs een actie gestart om de biografie van George Bush te hangen aan het woord "miserable failure". op die manier wordt de biografie als eerste resultaat getoond bij een zoekactie op "miserable failure". Dat is inmiddels gelukt. Zoiets moet de Nederlandse log-incrowd ook kunnen, dunkt me zo. De opdracht: Hang de biografie van J.P. Balkenende aan de woorden "raar kapsel" op uw log, homepage of eventueel in reactiefora. Zo dus: Raar Kapsel. Het moet toch mogelijk zijn om Jan Peter bovenaan te laten eindigen. Zo worden mensen die zoeken naar een raar kapsel op Google meteen naar een van de mooiste voorbeelden gestuurd. Update: Het is het beste om links naar Walnoot of andere logs met dezelfde post te vermijden. Houdt de post zo "schoon" mogelijk. U hoeft het ook niet bij 1 postje te laten: Laat de link Raar Kapsel achter in reacties, in gastenboeken, of discussiefora. Maak er een gewoonte van om uw dag af te sluiten met een raar kapsel -linkje. Verklaring: Er kunnen ook andere zoektermen worden bedacht, maar juist het rare kapsel leek me een feit waar bijna iedereen het over eens kan zijn. Dit in tegenstelling tot "totale mislukking" oid. Resultaat: Ik weet niet of dit uberhaubt werkt, en zo ja, hoe lang het duurt voor Google alle verwijzingen heeft opgenomen en weergeeft. Als er maar genoeg links zijn moet het resultaat niet al te lang op zich laten wachten. Ondertussen kunt u hier (uiteraard) de stand van zaken in de gaten houden. Het zou kunnen zijn dat het resultaat nog even op zich laat wachten. Dit artikel verklaart hoe dat komt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Software & Hardware |
vies varken darkkiwi | 5 | 30-03-2005 17:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Lifestyle |
Kapsels waarvan je denkt: Verwijderd | 113 | 14-06-2004 19:10 | |
Muziek |
Dryathon 2004 Verwijderd | 257 | 15-02-2004 16:52 |