Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
we zeiden toen allebei dat er zeker een kans was dat we ooit nog eens wat met elkaar zouden krijgen, want we waren echt gek op elkaar.. hij heeft in de tussentijd geen lange relatie gehad, en ik ook niet. ik dacht eerst ook dat het met alcohol te maken had, maar nu begin ik wel te twijfelen, omdat hij me ook opeens weer aansprak op msn.. ![]()
||
Citaat:
ik ben nu niet verliefd op hem.
||
Citaat:
maar eer het zover is..moet hij toch wel meer moeite doen. en dat zie ik hem nu nog niet doen ![]()
||
Citaat:
het is al een jaar uit, en hij heeft meerdere malen gezegd dat we er toen goed aan gedaan hebben met het uitmaken. nu zegt hij, dat hij er soms spijt van heeft. en misschien wil ik hem wel niet 'laten hangen'.
|
Als je niet verliefd bent, niet aan beginnen. Komt alleen maar ellende van. Als je dat wel bent is het toch altijd een 2e kans waard lijkt mij... Maar je geeft aan niet verliefd te zijn dus ik zou het bij goede vrienden houden.
|
Ik kan me best heel erg goed voorstellen dat dit je aan het twijfelen maakt..
Ik denk dat je het beste aan hem kan vragen (liefst over msn) wat hij ermee bedoelde. Wat hij nou wil en wat er bijvoorbeeld zou moeten veranderen enzo..? Natuurlijk is dat even moeilijk, maar je hebt niet zoveel te verliezen als ik dat zo hoor... Succes ermee!! Liefs, Margriet
||
Citaat:
en toen hij het uitmaakte, ben ik nog een half jaar verliefd op hem geweest ![]() vanaf toen heb ik besloten dat groepje vrienden minder te gaan zien, omdat k het te druk had, en problemen met mn ouders had. na een tijdje was ik ook niet meer verliefd gelukkig. ik weet neit of het goed is om het een nieuwe kans te geven..aangezien hij doet alsof hij van niks afweet ![]()
||
Citaat:
En als je hem die kans wil geven zou ik het wel eerst even met hem over al het gebeurde gaan praten zodat dat niet voor onnodige spanningen zorgt. En slaat de vonk niet over dan weet je dat je er niet aan moet beginnen.
|
komt het dan niet erg wanhopig over, als ik erover begin op msn oid..?
want ik hoef niet persé iets met hem af te spreken, het is niet zo dat dit de kans waarop ik heb zitten wachten ofzo ![]() ik blijf netzolief vrijgezel..maar ik wil wel kijken of het misschien iets word ![]() ik waag het er maar op ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
heb ook zoon ex gehad...
zei *3 maanden nadat et uit was na een relatie van bijna 2 jaar* in smsjes ook dat hij er spijt van had dat hij et had uitgemaakt, dat hij constant "If I could turn back the hands of time" van R Kelly draaide en nog meer van dat gewauwel. ik ben er toen op ingegaan, waarna er een grote kut-situatie was ontstaan: hij hda het inmiddels al uitgemaakt met zijn nieuwe vriendin en ik kwam op een middag bij hem thuis. wij weer rotzooien enzo natuurlijk en ik d8 serieus dat et weer aan was tussen ons. achteraf dus zei hij van niet. de volgende dagen ging het weer aan met zijn verse exvriendin; maar terwijl hij met haar had gingen wij ook nog bijna elke week met elkaar. ik heb aan het eind van dat jaar nog wel een maand WEL verkering met hem gehad, maar mijn vertrouwen in hem was geschaadt, hij was qua karakter ook veranderd in *naar mijn mening* negatieve zin. als ik jou was zou ik je ex laten voor wat hij is *ten slotte is het niet voor nix uit, is een cliche, maar wel waar* , laat hem eerst maar flink zeuren etc. zodat je zeker weet dat hij het niet als een geintje oid bedoeld.
||
![]() |
Citaat:
Andere maat 3.5jaar samen even oud als mij,wat heb ik dan bereikt ![]() Ts mij en mijn ex is het instabiel,maar was vorige keren wel leuk.Haar niet meer zien zou een gat in mijn leven zijn. |
![]() |
|
![]() |
Als je niet verliefd ben zou ik het laten voor wat het is zodat hij je niet nog eens kan kwetsen. Het is inderdaad niet voor niets uit.
En als je toch nog ergens hoop hebt en iets voelt kan je eens afspreken en zien wat het wordt. En als je het aankan, praat ermee in het echt en niet via msn.... |
![]() |
|
Hmmz, ik denk dat jij nog gek van hem bent. Wat je zelf ook zegt, maar dat hij niet helemaal gek van jou is, maar je wel mist. Hij mist niet zozeer jou, maar een vriendin op zich. Dat ie probeert jou terug te krijgen is omdat dat de makkelijkste oplossing is. Denk ik.
Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
De meesten lopen hier met gefrustreerde gevoelens van hun ex'en,niet op letten en zeker geen raad aan vragen! Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 20:43. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #113 Verwijderd | 500 | 14-11-2010 22:46 | |
Psychologie |
realiteitstherapie? Bianca16* | 29 | 09-10-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verhalen MissN0urri | 50 | 09-04-2005 19:48 | |
Liefde & Relatie |
Het meest romantische... Questionmark | 29 | 01-06-2004 17:41 |