Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier kun je over je hond of kat een IQ test doen. Mijn hond heeft 118 gehaald
![]() http://www.hollywoodpaws.com/testing/
|
![]() |
Die BNN-test is KUT. Ik heb er vorig jaar een keer een gemaakt op bnn.nl, nou wat een debiele vragen. Vragen naar woordbetekenissen, dat soort dingen. Wat heeft het kennen van een woord te maken met je IQ? Je IQ is iets wat niet toe- of afneemt naarmate je ouder wordt (ok wel een beetje door stervende cellen enzo
![]() |
![]() |
|
Vorig jaar had ik 132, dit jaar 142.. vraag me af of dat aan mij ligt of aan die test van BNN
![]() Ik vond het met die dronken studenten trouwens nog wel meevallen. Echt dronken waren ze niet, misschien wat aangeschoten. Ze zijn nog tweede geworden.. Wel grappig dat ze inderdaad een stukje lager scoorden dan 's middags.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hah ik heb naar 'De laatste show' gekeken op TV1 (al een tijdje trug), was echt heel erg de moeite waard. Ik wist eerst niet dat ze dronken waren eigenlijk, tot je dat publiek bezig zag en de verschillende persoonlijkheden van mensen die je normaal serieus bezig ziet op tv (zo zie je maar hoe dronken mensen van symptomen kunnen verschillen), de ene zat de hele tijd te lachen en de andere was de hele tijd kwaad en stil. Ik had het pas door toen één van de gasten begon te reclameren op het publiek, heb me echt ziek gelachen en is nog veel over nagepraat geweest hier in België. Was namelijk de eerste keer dat ik naar 'De laatste show' keek en dan kom je zoiets tegen
![]() ![]() Ik vind dus niet dat het echt kwaad kan, maar om te zeggen dat je er echt een les uit leert, dat niet echt nee (naar mijn mening ![]()
||
Citaat:
![]() Maar is er geen hogere score te behalen dan 150? Dat lijkt me erg vreemd.. - heb de test nog niet gemaakt, ga het denk ik doen na m'n tentamenweek -
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch wel leuk dat Jeroen Pauw Catherine Keyl eruit lulde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had trouwens 118. Valt me tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
juist die tijdslimiet zorgde voor mn fouten
|
je kan op internet niet echt langer doen over de vragen. je moet nog steed binnen de bepaalde tijd antwoorden, maar je kan zelf weten wanneer je met de volgende vraag begint, die komt namelijk pas als je op volgende drukt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De Nationale IQ test op BNN Verolo | 1 | 24-01-2013 17:46 | |
Lifestyle |
Het nationale IQ test lifestyle topic. Verwijderd | 68 | 18-01-2006 17:14 | |
Films, TV & Radio |
De Nationale IQ Test *gaapt* | 75 | 15-01-2006 21:15 | |
Films, TV & Radio |