Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een impulsieve beller,als ik zin heb om te bellen met iemand doe ik dat.Wat ik natuurlijk niet doe is iemand heel laat bellen of juist heel vroeg tenzij ik weet dat degen wakker is .
Als ik tegen iemand zeg ik bel je dan doe ik dat ook. Ik heb een hekel als mensen zeggen ik bel je en dat vervolgens niet doen of vergeten. Oke een keertje kan nog wel maar regelmatig vergeten te bellen is stom. Jup ik hou van bellen en ik heb hou me niet aan regels uit tijdschriften. Oh ik verwacht natuurlijk wel van mijn partner dat hij mij ook af en toe belt.
|
Ik sms of bel als ik daar zin in heb. Ik ga niet wachten tot ik gebeld of gesmst wordt (al is het meestal wel het geval dat ik eerst gesmst of gebeld wordt). Als ik ergens voor ga ga ik ervoor en die regels zijn ervoor om aan je laars te lappen. Dus dat doe ik grondig. Zodra ik iets heb van: ja, ik heb zin om die en die te zien of te spreken, dan pak ik de telefoon als hij dat nog niet gedaan heeft. Niet eerder, niet later.
|
Bij vrienden bel/sms ik gewoon wanneer ik iets moet weten of iets wil afspreken oid.
Voor de rest hangt het van de situatie af, heb ik alleen zijn nummer en hij mijn nummer niet dan laat ik wel wat van me horen. Om niet te opdringerig te lijken niet gelijk de eerste dag. Hebben we echt tel. nr.'s uitgewisseld dan wacht ik tot hij iets van zich laat horen, heb ik na een paar dagen nog steeds niets gehoord dan laat ik het of gaan of stuur een "standaard"smsje dus dat ik bel zal niet zo snel voorkomen (beetje belvrees).. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je moet bellen als je zin hebt om te bellen of als je het eens tijd vindt worden om te bellen. Doe je dat anders dan ben je dom. Idem met het sturen van smsjes en het maken van afspraakjes (hoewel bij afspraakjes die ander het er wel ook mee eens moet zijn he).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verdom het altijd te bellen/sms-en, want ik ben áltijd degene die belt. Maar dat hou ik niet vol. Om de een of andere reden besluiten vrienden en kennissen altijd dat ík het meldpunt bent en wordt alles via mij geregeld. Dat wil echter zeggen dat ik ook vaak degene ben die dingen op moet starten :\
Nou ja, ik ben slecht in niet-smssen als het om relaties gaat, geloof ik... als ik hem wil spreken, wil ik niet dagen wachten. Aan de andere kant vind ik wel dat hij maar eens contact met mij op moet nemen, want ik doe het altijd. Eh. ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je iemand wil bellen bel je gewoon. Je belt hem natuurlijk niet om de 5 minuten of om het uur, maar om een nieuwe afspraak te maken of om te zeggen dat je het gezellig vond lijkt me niet meer dan normaal.
"Ik mag pas over 34 uur bellen anders vind hij me een wanhopige zielepoot." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestal wacht ik tot hij mij belt, om te zien of hij geinteresseerd is of niet. Ik zou ook niet zo gauw het nummer van een jongen vragen. Het komt er dus eigenlijk op neer dat hij maar gewoon het eerste werk moet doen, en daarna ben ik weer aan zet ![]()
|
Als ik een jongen wel zie zitten en ik heb zijn telefoonnummer, kan ik heel erg twijfelen of ik hem moet sms-en of bellen of juist niet... Bij mijn vriend (toen hij mijn vriend nog niet was) heb ik vaak smsjes getypt en pas na 10 minuten verstuurd (of helemaal niet), terwijl ik in de tussentijd met mezelf in discussie was of dit niet te opdringerig zou zijn of verkeerd over zou komen...
Ik hou dus geen regeltjes aan die anderen verzonnen hebben, maar bel of sms wanneer ik dat wil en wanneer mij dat geschikt lijkt. |
![]() |
|
Kant en klare onzin.
Jemig! Als je belt, dan bel je. Als je wilt smsen, dan sms je. Wil je afspreken? Dan spreek je af! Zo moeilijk is het niet! Stomme, belachelijke regels. Wie heeft ze eigenlijk ooit bedacht? Pfft!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik denk op zich niet echt aan die regels, maar ik heb wel vaak dat ik bijv. denk: O als ik nu ga bellen komt het misschien opdringerig over, of als ik een jongen leuk vind en we wisselen nummers uit dan geef ik liever die van mij aan hem zodat hij bepaald of en wanneer hij belt, dat soort kleine dingetjes
|
![]() |
|
![]() |
Bel gewoon wanneer jij denkt dat het beste is.
Als je zin hebt om te bellen... doe dat dan gewoon! Laat je geen regels opleggen, gewoon lekker spontaan zijn. Dat is hetgeen dat ik het meeste zou weten te waarderen! Lieve,xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij gaat het allemaal niet zo goed van jouw kant, ik kwam al eerder zo'n opmerking tegen... Ontopic: Ik wacht totdat hij m'n telefoonnr vraagt en wacht tot hij belt. (Ik neem aan dat dit over het eerste telefoontje nadat je 'm ontmoet hebt gaat). Ik heb weleens gehad dat ik op zaterdagavond tijdens het uitgaan een jongen had ontmoet en hem nogal leuk vond enzo en de hele zondag zat ik dus te wachten en te hopen dat hij me zou bellen.. zo van "zou hij nu hetzelfde gevoel hebben als ik..?" Hij belde die dag ook en uiteindelijk werd het m'n vriendje (2 jaar geleden). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Snap niet wat er mis meej is maar ik zou wel zo stom zijn ofzo ![]()
|
![]() |
Opdringerig zijn is idd niet goed. In het begin van mijn relatie was mijn vriend helemaal niet opdringerig en dat is de beste manier, anders knap ik af, meestal is dat zo gebeurd dus ja...
Als ik iemand dolgraag zie en die belt me niet en weken gaan voorbij dan maakt die 'onbereikbaarheid' me nog meer verliefd en een beetje gek ook, maar ach... een middelmaat kunnen vinden en zeker niet overdrijven is bij mij de beste manier. |
![]() |
|
de reden dat ik mijn numalige vriend helemaal van zondag tot donderdag heb laten wachten op mijn belletje was omdat ik niet wist wat ik moest doen (het al dan niet bellen, bellen is eng!)
Toch blij dat ik het wel gedaan heb en hij heeft 2 dagen in de stress gezeten, schattig ![]()
|
![]() |
Ik vind het juist super leuk vinden als een jongen gelijk de dag erop belt of smst. En mij mag je ook helemaal bombaderen met smsjes, vind het alleen maar leuk
![]() zelf probeer ik ook wat af te wachten tot de tegenpartij wat onderneemt, maar het lukt me niet zo :/
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan la belle france Chamoed | 14 | 07-04-2006 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Belle - Roos Nijn* | 10 | 23-04-2005 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |