![]() |
|
Verwijderd
|
De laptop van mijn vader is geregistreerd op de naam "user" (waarschijnlijk al in de winkel gedaan). [Afbeelding].
Nu heb ik een aantal weken geleden PCAnywhere 9 geinstalleerd vanwege de noodzaak tot het besturen van een pc op afstand. Wanneer je normaliter niet meer dan één gebruiker hebt ingesteld krijg je het Windows XP inlogscherm te zien, waarbij je de naam kunt aanklikken die ingelogd moet worden. Door het installeren van PCAnywhere wordt dat scherm omgezet in het klassieke inlogscherm, waarbij je zelf je username en wachtwoord moet intypen. Op zich niks op tegen, maar iedere keer als de laptop opgestart wordt of van de vergrendeling afgehaald wordt, staat de username op "user". Echter, "user" is geen gebruiker van de laptop. [Afbeelding] Wat ik dus graag wil is dat de feitelijke naam waarop de laptop is geregistreerd, veranderd wordt naar "Frans", zodat wanneer deze wil inloggen gelijk zijn naam in het veld staat. Nu moet hij iedere maal "user" weghalen. Iemand een idee hoe dat moet? Alvast bedankt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je geen zin hebt om het register door te spitten kun je proberen om PCAnywhere te verwijderen en opnieuw te installeren ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|