Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah, slaat weer nergens op dit topic my info
![]() Ik merk wel een stijgende lijn, maar ik weet dat ik nu kwa diversiteit (een redelijke) grens heb berijkt, ik heb ongeveer wel alles gebruikt wat ik wil. Over hoevaak en of dat meer wor, dat doet er niet toe, he my info ![]()
||
Citaat:
![]() ennu, dat laatste geldt alleen pour moi ![]()
||
Citaat:
begon met wiet, eindigt met pep, coke en keta ( en alles wat er tussen zit).
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
laatste jaar een heel erg dalende lijn van mij.
![]() op mijn 12de begon het langzaam in een stijgende lijn. op mijn 15de was er al sprake van middelenmisbruik (harddrugs). begonnen met alcohol & cannabis, geëindigd met heroïne.
|
Uhmz, begon met roken, vrij snel daarna ontdekte ik wiet en hasj (hetgeen ik me een aantal jaartjes behoorlijk op heb uitgeleeft
![]() Tussentijd ontdekte ik de smartshop (green-energie, space-energie, 4-her, LSA et cetera).. Paar maand na de smartshop ontdekking, begon ik met xtc, speed, ghb, dxm etc.. ..De wiet annex hasj fase ben ik nu gepasseerd.. Ik gebruik nu enkel nog harddrugs ![]() ...Of het zorgwekkend is? ....Mwoah, zolang ik nog geen kunstmatige drugspersoonlijkheid heb, zal het wel okie zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Een stijgende lijn in het begin is sowieso onontkoombaar, er zijn maar weinig mensen die met hd beginnen, en later 'terugzakken' naar hasj en wiet.
Mijn lijn is inmiddels al drie jaar gestopt met stijgen, begon met wiet, later paddo's en smartdrugs, en daar wil ik het bij laten. |
![]() |
|
Begon met wiet en hasj, rond mijn 13e, en ben daar nog steeds!
![]() Ik heb ook niet de drang om meer te gaan proberen om eerlijk te zijn, ik houd er niet van als ik de controle over mezelf verlies, ik vind 't heerlijk, gewoon lichtjes high. Heb wel andere dingen geprobeerd, maar geen succes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu ontopic blijven mensen. |
![]() |
|
Ik begon met sigaretten en alcohol, daarna ging ik over op sigaretten, hasj/wiet en alcohol. Daarna heb ik 3 keer paddo's genomen en 7 keer XTC genomen, wat voor even leuk was, maar nu niet meer.
Nu rook nog heel af en toe een jointje, rook af en toe met uitgaan, en drink elk weekend en af en toe door de weeks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmmz had een stijgende lijn, Toen ik 13 was begonnen met af en toe blowen dat werd elke dag blowen toen kwam af en toe paddo's en toen een pil geslikt...Was best leuk voor een keer, maar k'hoefde niet zo nodig nog een keer. Na een tijd ook met de paddo's gekapt(14 jaar) en nu blow ik al een jaar alleen in de weekenden nog(16 jaar)
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 23:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
begin 15de begon ik met blowen. Toen zwaar veel blowen. Toen in 1 dag volledig gestopt en dus heel veel zat. Toen kwam er weer blowen bij. In de vakantie een paar keer pillen gedaan. En nu blow ik weinig, ik drink niet opzienbarend veel en ik heb al een half jaar geen pil meer geslikt. Op feesten blow, ik zuip ik en doe ik wel eens wat ephedra maar dan houd het ook op. Ik heb er zeg maar nu meer plezier van om een paar joints te roken en dan te stonen, dan dat ik heel veel blow en maar lam over straat loop.
En heel af en toe doe ik paddo's, maar dat is niet iets wat in een drugspatroon zit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|