Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij lijkt me iig beter dan dat walgelijke tweede deel, David Zucker is dan ook een ervaren man op het gebied van flauwe spoofs. Niet helemaal mijn smaak maar kan best vermakelijk zijn.
||
Citaat:
![]() Maar the others zou het idd kunnen zijn, alleen er brandt nog steeds niet echt een lichtje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga 'm denk ik toch maar zien
![]() ![]() Maar de poster van 3 vond ik zo geweldig: de tekst 'Catch Her If You Can' op die poster met zo'n rennende vrouw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vond deze film beter dan Scary Movie 2, al was het behoorlijk rommelig en waren niet alle grappen even leuk. De scene met de Michael Jackson lookalike is trouwens echt bagger.
||
Citaat:
![]() ![]() Je moet niks. En finding nemo is een kutfilm.
|
![]() |
Ben er ook heen geweest, vond de film wel het geld waard hoor. hij is een stukje anders dan de andere films, weer flauwe humor, maar wel grappig, vooral dat eerste stukje met pamela anderson vondik wel lachen, dat de tv uitmoest omdat de straling slecht voor siliconen was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Charlie Sheen vond ik persoonlijk beter in een oorlogsdrama als Platoon dan in een komedie als Hot Shots... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat betreft charlie: ik vind hem gewoon zeer geschikt voor grappige rollen, maar laten we daar geen ruzie over maken. het is tenslotte kerstmis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de film net gezien, en ik moet echt zeggen: ik heb in een deuk gelegen!! Deze was echt beter dan zijn voorgangers! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zulke flauwe grappen als in Scary movie zijn meestal óf geweldig goed, óf kan ik er echt niet om lachen. ut wisselde elkaar beetje af. en hoewel ik naar mate de film vorderde er steeds minder van begreep en grappen me ook ontgingen
![]() ![]()
|
ik vond m echt verschrikkelijk. bah. deel 1 was leuk. deel 2 al minder, maar nog steeds wel leuk om te zien, maar deel 3 slaat echt alles. ik heb er weinig om gelachen.
alleen dat stukje dat die ene vrouw dood is en dat ze dr dan levend gaan maken was wel grappig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Saw III Crimson | 140 | 23-01-2007 21:46 | |
Muziek |