Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 18:58
Verwijderd
Zoals jullie misschien al weten, na deel I en deel II, nu natuurlijk ook een deel III. HIeronder een korte samenvatting:

------------------------------------------------------------------------------------

Regie: David Zucker
Met: Pamela Anderson, Jianna Ballard, Marny Eng, Anna Faris, Jenny McCarthy, Jeremy Piven, Simon Rex, Charlie Sheen

Pitch: Cindy krijgt magische krachten toebedeeld en moet de wereld van het kwaad zien te redden. Voordat ze volledig van haar krachten gebruik kan maken moet ze wel eerst nog wat persoonlijke problemen overwinnen!
Bijzonderheden: Vervolg op "Scary Movie" en Scary Movie 2. Aaneenschakeling van melige grappen.

------------------------------------------------------------------------------------

Iemand enig idee wanneer deze film met premiere gaat?? Ik dacht 12 of 19 december, maar weet niet precies.

Ik zag een voorstukje ervan en dat stukje was echt te grappig. Mijn vraag is dan ook of het julie een beetje een goede film lijkt. Deel 2 was erg flauw, met allemaal grappen die gewoon te voor de hand liggend zijn. Maar dit deel leek al een stuk origineler. Op brute wijze worden films als Signs, The Matrix en The Ring (en nog meer) met de grond gelijk gemaakt. Bovendien is er een bijzonder hilarisch stukje over Michael Jackson in de film (dit stuk wordt er misschien uitgehaald, wegens klachten van diezelf M. Jackson, omdat dit stukje hem behoorlijk voor schut zet). Tenslotte speelt Pamela Anderson erin mee denk niet dat ze goed kan acteren maja. Charlie Sheen is trouwens wel een ongelofelijk goede acteur mits hij in comedy's speelt. Kortom: ik kijk er naar uit, wat jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2003, 19:05
ZerO
ZerO is offline
Ik vind persoonlijk Scary movies echt flauw en goedkoop !
Heb een stukje van deel 1 gezien en deel 3 zal niet echt vernieuwend zijn neem ik aan.
Het zou niet mijn keuze zijn maar als je de vorige leuk hebt gevonden zal je van deze ongetwijfeld ook genieten..
Enjah ik kan me niet voorstellen dat onze Pam kan acteren dus daar ben ik het wel met je eens btw ik kan me niet voorstellen dat iemand in Scary movie echt kan acteren !

Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:07
Tiño
Tiño is offline
ow hij is zo mega lauw geweldig cool! ik heb m sinds n week of cdrom, al 3x gekeken, hij is anders maar errug stoer! allemaal kijken 16december is de premiere...
Oud 08-12-2003, 19:09
Freshh~
Freshh~ is offline
ok, even een vraagje...
ik zat laatst die trailer te kijken, lijkt me dus wel grappig wil hem wel zien.
maar toen ik dat stukje zag met michael jackson, wist ik mij god niet meer in welke film dat was.
Het enigste waar ik op kon komen is the ring, maar me vriendin zegt van niet.

ik kan er niet tegen als ik het niet weet
hahaha kan iemand zeggen uit welke film dat ook alweer was?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:12
Tiño
Tiño is offline
uit de ring toch,dan zit er ook zo'n kindje op de grond...
Oud 08-12-2003, 19:16
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 08-12-2003 @ 20:12:
uit de ring toch,dan zit er ook zo'n kindje op de grond...
ja zie je wel, dat dacht ik dus ook ...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:19
Verwijderd
dankzij deze film zijn die films die belachelijk worden gemaakt meteen een stuk minder eng
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:34
sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 08-12-2003 @ 20:16:
ja zie je wel, dat dacht ik dus ook ...
Verkeerd gedacht..........!
Ik weet haast zeker dat het uit 'the others', waarbij het meisje even een jurk aanmag en dat als ze de kamer binnenkomt ze het gezicht van die oma heeft. Dus ieg geen Ring. Maar lag helemaal vlak bij het zien van dit stukje uit de trailer.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:56
Uice
Uice is offline
Hij lijkt me iig beter dan dat walgelijke tweede deel, David Zucker is dan ook een ervaren man op het gebied van flauwe spoofs. Niet helemaal mijn smaak maar kan best vermakelijk zijn.
Oud 08-12-2003, 21:43
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 08-12-2003 @ 20:34:
Verkeerd gedacht..........!
Ik weet haast zeker dat het uit 'the others', waarbij het meisje even een jurk aanmag en dat als ze de kamer binnenkomt ze het gezicht van die oma heeft. Dus ieg geen Ring. Maar lag helemaal vlak bij het zien van dit stukje uit de trailer.
sorry haha nee ok, ja ik kwam er maar niet op.
Maar the others zou het idd kunnen zijn, alleen er brandt nog steeds niet echt een lichtje
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 22:23
Verwijderd
Ik ga 'm denk ik toch maar zien Deel I vond ik echt geweldig, maar 2 vond ik niet zo goed Maar ik heb 'm ook maar half gevolgd (heb 'm 'gezien' op een slaapfeest om half 4 's nachts na 3 andere films...), dus misschien moet ik 'm nog eens kijken.
Maar de poster van 3 vond ik zo geweldig: de tekst 'Catch Her If You Can' op die poster met zo'n rennende vrouw
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 23:18
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 08-12-2003 @ 16:43:
sorry haha nee ok, ja ik kwam er maar niet op.
Maar the others zou het idd kunnen zijn, alleen er brandt nog steeds niet echt een lichtje
Het is zeker weten The Others.

Vond deze film beter dan Scary Movie 2, al was het behoorlijk rommelig en waren niet alle grappen even leuk. De scene met de Michael Jackson lookalike is trouwens echt bagger.
Oud 09-12-2003, 09:43
Verwijderd
Zekers vet, deel 1 was zo super met dat neuken hehe.
Of dat die jongen even een meisje in elkaar ging trappen, haha.
Wanneer komt die precies uit?
Grr nu moet ik nog naar the matrix,lotr3 en finding nemo en nu deze film ook nog, wordt leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 09:59
Talon
Talon is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-12-2003 @ 10:43:
Zekers vet, deel 1 was zo super met dat neuken hehe.
Of dat die jongen even een meisje in elkaar ging trappen, haha.
Wanneer komt die precies uit?
Grr nu moet ik nog naar the matrix,lotr3 en finding nemo en nu deze film ook nog, wordt leuk!
Ja, tof he neuken

Je moet niks.
En finding nemo is een kutfilm.
Oud 09-12-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 09-12-2003 @ 10:59:
Ja, tof he neuken

Je moet niks.
En finding nemo is een kutfilm.
Slecht geslapen jongen?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:52
Talon
Talon is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-12-2003 @ 11:41:
Slecht geslapen jongen?
Ja, maar 3 uur!
Oud 09-12-2003, 12:11
Apomes
Apomes is offline
SM III is gewoon echt geweldig, ik heb me KAPOT gelachen.

Spoiler
Oud 09-12-2003, 17:24
_Moby_
_Moby_ is offline
Scary Movie 3 was inderdaad lachen, maar ga niet naar Scary Movie 3 als je The Ring nog niet hebt gezien...

ik vind trouwens de manier van afscheid nemen van die aliens zo slecht nog niet
Oud 10-12-2003, 12:12
ganralph
ganralph is offline
enige dat nog wel enigszins grappig opgevat zou kunnen worden, vond ik de grapjes over 8mile.

voor de rest een overbodige, zouteloze film

of lees mijn review op dvdzine.nl/scoop
Oud 10-12-2003, 12:38
_Moby_
_Moby_ is offline
dat stukje paradie op 8mile vond ik eigenlijk het minst goede van de hele film Scary Movie 3 is wel hoor
Oud 10-12-2003, 18:51
Stevill
Stevill is offline
Gister gezien in de sneak vond em wel c00l.
Oud 15-12-2003, 13:21
Verwijderd
ik wil deze film echt wel zien!! leuk leuk leuk!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 11:42
Verwijderd
ah yes morgen in premiere

dat stukkie met michael jackson zit er volgens mij wel gewoon in
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 18:16
L1
L1 is offline
ik heb hem maandag gezien en hij was top . Ik had het niet verwacht want deel 2 was gewoon teleurstellend. De scene met Micheal jackson was . Ook die scene met die priester als kinderoppas was .
Oud 24-12-2003, 19:40
Verwijderd
Dat stukje dat ze allemaal op die dode negerin gingen springen en reanimeren enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2003, 22:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vond het tegen alle verwachtingen in toch nog een redelijk vermakelijke film. Dat gedeelte in de kelder met dat jezusbeeld was flauw maar absoluut hilarisch
Oud 24-12-2003, 22:33
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ben er ook heen geweest, vond de film wel het geld waard hoor. hij is een stukje anders dan de andere films, weer flauwe humor, maar wel grappig, vooral dat eerste stukje met pamela anderson vondik wel lachen, dat de tv uitmoest omdat de straling slecht voor siliconen was.
Oud 24-12-2003, 22:34
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
maar de andere stukjes waren ook zeer leuk, met dat dode wijf inderdaad, en dat ze die jongen steeds aanrijden enal
Oud 25-12-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 08-12-2003 @ 19:58:

Tenslotte speelt Pamela Anderson erin mee denk niet dat ze goed kan acteren maja. Charlie Sheen is trouwens wel een ongelofelijk goede acteur mits hij in comedy's speelt.
Pamela Anderson was in Barb Wire al erg slecht. Dus nee, die kan niet acteren.

En Charlie Sheen vond ik persoonlijk beter in een oorlogsdrama als Platoon dan in een komedie als Hot Shots...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 13:42
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Top film echt geweldig om stoned in de bios te zitten en scary movie 3 te kijken, met michael jackson lag ik echt in een deuk.
Oud 26-12-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2003 @ 13:26:
Pamela Anderson was in Barb Wire al erg slecht. Dus nee, die kan niet acteren.

En Charlie Sheen vond ik persoonlijk beter in een oorlogsdrama als Platoon dan in een komedie als Hot Shots...
wat betreft pamela: gelukkig deed ze alleen in het voorstukje mee

wat betreft charlie: ik vind hem gewoon zeer geschikt voor grappige rollen, maar laten we daar geen ruzie over maken. het is tenslotte kerstmis
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 23:22
LaResistance
LaResistance is offline
Ik vond het (zoals verwacht) een slechte film op haast alle fronten, maar heb toch gekeken, het is dat het thuis op de bank was, en stiekem moest ik wel eens lachen. Maar over het algemeen:
Oud 26-12-2003, 23:23
L1
L1 is offline
Charlie Sheen is een over-the-hill acteur waar er in Hollywood erg veel van zijn. Een geschikte rol voor hem dus
Oud 27-12-2003, 18:03
AJMouse
AJMouse is offline
Gimme something to block this door
Ahhh my balls!
Jesus!!!
Oud 27-12-2003, 18:24
Ingel
Ingel is offline
Kan iemand mij vertellen hoe de acteur heet die de rol van de man speelt die op het eind met die Cindy trouwt??
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 18:29
DaWeZ
DaWeZ is offline
Ben net van de bios trug, en k moet zeggen, 'k vond em eigenlijk wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:38
vosje16
vosje16 is offline
Ik vond hem redelijk goed maar uit welke film komt de scene waar zijn vrouw vastzit tussen de auto en de boom? Komt dit uit Signs?
En ook de scene waar de president zegt dat hij wel al eens een alien gezien heeft doet mij aan een film denken maar ik weet niet meer de welke
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 17:40
BCR
BCR is offline
Hm, ik was niet zo kapot van Scary Movie I. En deze zal waarschijnlijk nog slechter zijn. Ik ga dus niet de moeite nemen om m te kijken. Heel misschien als ik niets te doen heb en iemand anders m voor mij huurt
Oud 30-12-2003, 18:47
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Ingel schreef op 27-12-2003 @ 19:24:
Kan iemand mij vertellen hoe de acteur heet die de rol van de man speelt die op het eind met die Cindy trouwt??
Deze acteur heet Simon Rex.

Ik heb de film net gezien, en ik moet echt zeggen: ik heb in een deuk gelegen!! Deze was echt beter dan zijn voorgangers!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 18:47
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 28-12-2003 @ 19:38:
En ook de scene waar de president zegt dat hij wel al eens een alien gezien heeft doet mij aan een film denken maar ik weet niet meer de welke
Was dat niet 'Mars Attacks' ?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 23:45
Stefanie
Stefanie is offline
Ik kom er net vandaan en vond hem wel grappig. Heb wel gelachen om bepaalde stukken, maar het is nou niet zo'n film die je vaker moet zien
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 01:23
AJMouse
AJMouse is offline
'What would president Ford do... hmmmm'

dr zitten een aantal sterke lines in
Oud 02-01-2004, 17:21
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik heb deze film ook gezien en ik vond hem flut. Zeker niet waard om in de bios te zien. Op de computer is misschien nog te veel eer! Het is gewoon afgezaagd en totaal niet vernieuwend...

flauw dus
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:49
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef op 02-01-2004 @ 18:21:
Ik heb deze film ook gezien en ik vond hem flut. Zeker niet waard om in de bios te zien. Op de computer is misschien nog te veel eer! Het is gewoon afgezaagd en totaal niet vernieuwend...

flauw dus
En in een hutje op een minischerm van 14 inch?
Oud 03-01-2004, 01:58
Nebula
Nebula is offline
Ik vond deel I al zo flauw dat ik er zelfs in een extreem melige bui niet om kon lachen. II en III hoef ik dus ook niet meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 09:07
Xabzof
Xabzof is offline
IK heb III al gezien, hij is wel vrij goed
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:34
RL
RL is offline
ik ben er gisteren naartoe geweest, ik vond hem wel leuk. Deel 1 vond ik wel leuker. ik moet er nog een verslag over schrijven samenvattingen enzo...weet iemand waar je die kunt vinden op internet???
Oud 04-01-2004, 20:01
Dolores
Dolores is offline
leuke film, maar niet super
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:22
cup a soup
cup a soup is offline
zulke flauwe grappen als in Scary movie zijn meestal óf geweldig goed, óf kan ik er echt niet om lachen. ut wisselde elkaar beetje af. en hoewel ik naar mate de film vorderde er steeds minder van begreep en grappen me ook ontgingen was ie toch wel goed. Laatste 'grap' was alleen wel heel suf...
Oud 06-01-2004, 14:34
Blubje
Blubje is offline
ik vond m echt verschrikkelijk. bah. deel 1 was leuk. deel 2 al minder, maar nog steeds wel leuk om te zien, maar deel 3 slaat echt alles. ik heb er weinig om gelachen.
alleen dat stukje dat die ene vrouw dood is en dat ze dr dan levend gaan maken was wel grappig
Reageren

Regels voor berichten