Advertentie | |
|
![]() |
|
Het meisje waar ik verliefd op ben (helaas niet wederzijds), noemde mij ooit "een kei-lieve jongen". Ze zei ook: "Ik heb het gevoel dat ik altijd bij jou terecht kan, net als bij P. (haar beste vriendin) en die ken ik al 3 jaar en jou pas 8 maanden". Toen ik haar vroeg of wij tweeën een relatie gehad zouden kunnen hebben als ze geen vriend zou hebben gehad, zei ze: "ja, dat denk ik wel".
![]() Een goeie vriendin van me zei een paar dagen geleden: "M'n vriend kan me dumpen, maar jou wil ik nooit meer kwijt, want op een andere manier hou ik van je." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat ik uitstraling heb..
Was door een meisje wat ik toen nog niet kende, nu inmiddels een heel stuk beter.. Uitstraling vind ik persoonlijk heel belangrijk, iets wat je hebt of niet hebt, en ook door de periode waarin ik toen zat was het heel belangrijk voor me.. Dus voor haar nog een keer: thnx! ![]()
|
hmm... wat me zo even te binnen schiet ;p
ik was bij wat vrienden die een LAN hielden ff langsgekomen, en had een spelletje op iemand z'n PC zitten spelen. Hoor ik een paar dagen laten dat diegene van wie die PC was had gezegd: 'OMG heeft infamous op mijn PC gespeeld? Ik ga m'n muis nooit meer schoonmaken' ;p
|
Verwijderd
|
Nou ja.. bijelkaar opgeteld was ik 100.000 kamelen waard in Tunesië..
![]() Maar een mooi compliment, tja een paar jaar geleden (toen was ik 10 ofzo) kwam er een vrouw naar mijn moeder toe en zei dat ze vond dat ze zo'n mooie dochter had.. wij kenden haar allebei niet (en nee ik heb geen zus) dus dat vond ik wel een compliment.. Ik hoor ook vaak dat ik positieviteit uitstraal en dat ik dat ook ben, dat is wel leuk om te horen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
- mijn broer die zei dat ik mooi was (je moet wel weten dat mn broer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uitzonderlijk complimenten geeft
![]() - mijn lerares nederlands die voor de hele klas zei dat ze mn haar mooi vond (normaal draag ik het altijd in een staart en nu had ik het eens laten hangen) *bloos**bloos* - mn beste vriend die zegt dat ik zn beste vriendin ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik stond heel close te dansen met de leukste jongen van de wereld, om ons heen zat iedereen halfdronken op banken en stoelen, het feest was bijna afgelopen en toen fluisterde hij in mijn oor: "ik krijg van iedereen seintjes dat ik je moet 'scoren', maar ik snap het niet... ik heb toch allang gescoord met jou? de hoofdprijs!'
![]() ![]() Zó lief dat het me nu niet meer uitmaakt dat het niets geworden is en nooit zal worden... Of stiekem toch wel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uuhm.. *denkt*
kreeg een keer een smsje van een vriendin ![]() Dat het leuk is om mij om je heen te of ik nou mopperig of hyper ben *citeert* dat vond ik toch best wel lief eigenlijk ![]() en mijn vader zei een keer dattie me mooi vond, dat vond ik ook erg lief, terwijl de band die ik met mijn vader heb niet uitermate goed is, dat vond ik dus erg lief ![]() *en mijn vriend zegt ook altijd hele lieve dingen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan? Verwijderd | 500 | 16-09-2008 18:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
Wat doet muziek met jou ??? Tieneke | 52 | 07-06-2005 14:04 | |
Algemene schoolzaken |
nieuw: het-brutaalste-wat-je-ooit- tegen-een-leraar-hebt-gezegd-topic hanneke~13 | 155 | 15-08-2004 14:48 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 |