Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *ziet slotje aankomen*
|
![]() |
Ik zou het heel leuk vinden,... alleen al om dat persoonlijk bezit zou je hem al niet kunnen vergeten!
Zoals bijvoorbeeld zo'n auto... is het niet leuk om met zoiets speciaal je te vervoeren op een avondje uit met iemand die je wel leuk vindt????
||
Citaat:
Maar het kan net zo goed zijn dat het je niet uitmaakt en dat alleen de liefde telt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() de een zal er eerder van onder de indruk staan, dan de ander. bladiebla
|
![]() |
een auto zegt veel over een persoon.
niet altijd. maar in dit geval denk ik van wel.... niet mijn type. ![]() net zoals je misschien niet op jongens met punkhaar valt - of iemand met een big ass tatoo op z'n voorhoofd - of iemand die altijd een oerlelijk opvallend grote ketting draagt kan dit een afknapper zijn.. ..of een auto waarop PUSSY WAGON gespoten staat (note to Kill Bill - Buck) conclusie: heeft wel invloed. ik vind dit een beetje een extreem voorbeeld (in het normale, standaard leven) hoe extremer het object hoe groter de invloed? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw ik heb een hekel aan auto's. Mja tijd dat ik van dit puberforum afga. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dus mag ik hieruit concluderen dat wanneer je met een chique auto aankomt er niets aan de hand is? En wanneer je met een gewone auto aankomt er bij heel veel mensen ook niets aan de hand is, MAAR bij sommige wel.
p.s. Die bovenste auto van de 2 plaatjes is 81.000 euro 2e hands, dus daar komen niet zoveel vriendjes mee aanrijden, het was ook maar een stelling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als hij in die bovenste auto komt, zou t leuk zijn natuurlijk.. mooi autootje.. maar al komt ie met die onderste zou ik t net zo leuk vinden.. ik vind ouwe, niet meer helemaal perfecte auto's net zo leuk alleen al om t feit dat t een geschiedenis heeft, en je er ook gewoon in kan rijden, en ze t over t algemeen nog beter doen omdat er niet zo snel iets kapot gaat ofzo.. hij gaat desnoods al een tijd mee dan.. Hij moet overigens wel normaal rijden..
|
op zich maken auto's mij geen reet uit, alleen als ie in een golf gti aankomt met geblindeerde ramen een spoiler (of hoe het heet) een dubbele uitlaat en neonlicht en een of andere doodshoofd sticker op het achterraam en een moter die veel te veel lawaai maakt haak ik af
||
Citaat:
![]() ![]() Trouwens ik vindt die auto op die eerste foto helemaal boven aan echt kick! Maar ik zou toch echt als eerste ff kijken naar de jongen die erin zit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |