Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 14:36
loezepoez
loezepoez is offline
als ik aan het mastruberen ben. fantaseer ik met wie ik het doe( andere jongen in plaats van me vriendje). over wie hebben jullie allemaal wel eens gefantaseerd. en heb je het ook wel een met deze persoon uiteindelijk gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:40
Verwijderd
Silvie Meis..

op dit moment vaste relatie meej
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:42
Verwijderd
Over mijn vriend, met wie ik nu een relatie heb, over mijn ex-vriend, met wie ik een relatie heb gehad en over heel veel andere mensen die ik niet ga benoemen omdat dat niet interessant is, en over allerlei fantasievriendjes met wie ik een fantasierelatie heb gehad, en ook wel fantasievriendjes met wie ik geen vaste fantasierelatie had, dat was meer een fantasie-ONS dan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:35
juno
juno is offline
Je fantasie kun je niet helpen, die beelden komen onbewust. Bij mij zijn het ervaringen van alle jongens met wie ik ooit wat heb gedaan, en alle jongens met wie ik ooit wat wilde doen, allemaal gebundeld tot een rommelige mengfantasie. Het is niet echt iemand, het zijn flitsen, kleine stukjes uit mijn geheugen. Soms wist ik niet eens meer dat ik dat nog wist. Flarden van woorden, een blik, hoe iets voelde wat hij deed, een lichtval door de gordijnen, behang waar ik toen naar keek, een geur, een smaakje, hoe hij klonk of aanvoelde als hij iets lekker vond.

Met een minnaar heb ik een bijna telepathische band gehad, die we pas heel kort geleden echt expres hebben verbroken, waarbij we elkaar konden voelen als we aan elkaar dachten. Dat voelde zo vreselijk echt, het was gewoon eng. Als hij mij opriep, voelde ik hem, en dat kon ik ook niet uitzetten. Het voelde veel sterker, fysiek gezien, dan een eigengemaakte fantasie. Omgekeerd kon ik het ook. Even concentreren, en hop, ik was bij hem binnen. Pas na jaren geen contact durfden we aan elkaar te vertellen dat we dat nog steeds deden, en we hadden het allebei, zonder dat we het van elkaar wisten.

Nu niet meer, de band is doorgesneden. Het voelt een beetje alleen, ik was er zo aan gewend geraakt hem altijd te voelen op de achtergrond, maar het is beter zo.

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:45
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
maulibu schreef op 12-01-2004 @ 15:40:
Silvie Meis..

zo nep is die doos he....

ik doe t eigenlijk nooit met mezelf en fantaseer niet zoveel. als ik het wel doe is t over mij en mn vriend, of over ander jongens/mannen die ik aantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 00:54
Verwijderd
Ik ging een heel verhaal schrijven, maar ik had teveel tekens. Dus gewoon een heleboel maar.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 11:28
frog
frog is offline
Juno,

je hebt absoluut talent .
Oud 14-01-2004, 23:02
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
loezepoez schreef op 12-01-2004 @ 15:36:
als ik aan het mastruberen ben. fantaseer ik met wie ik het doe( andere jongen in plaats van me vriendje). over wie hebben jullie allemaal wel eens gefantaseerd. en heb je het ook wel een met deze persoon uiteindelijk gedaan.
tsjah..vaak denkt ik aan meisjes die ik leuk vind...of aan dingen die al gebeurt zijn...{afterparty}
Oud 15-01-2004, 16:20
goodcarl
goodcarl is offline
ik fantaseer eigenlijk over heel veel meiden.
de ene keer de een, de andere keer de andere. Af en toe mn vriendin ja. Ook wel eens meisjes die misschien niet eens bestaan (tenminste niet voor zover ik weet). En ook over meisjes die wel bestaan (maar dan moet ik alles onder de kleren erbij verzinnen...)

Overigens werkt het ook om een geile foto van een lekker wijf voor je te hebben
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:49
Dolores
Dolores is offline
Over iemand waarmee ik geen relatie heb gehad, maar waarmee ik wel dingen heb meegemaakt zeg maar, en over wat andere mensen, maar dat is niet interessant genoeg om verder op in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:16
deesmees
deesmees is offline
ik fantaseer altijd en alleen over mn vriend
vindt dat superopwindend
Oud 15-01-2004, 23:13
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 15-01-2004 @ 18:49:
Over iemand waarmee ik geen relatie heb gehad, maar waarmee ik wel dingen heb meegemaakt zeg maar, en over wat andere mensen, maar dat is niet interessant genoeg om verder op in te gaan.
vind jij....

Regels voor berichten