![]() |
||
Citaat:
![]() Maareuh volgens mij ben ik wel een maatje of 2 kleiner dan mijn tantes en één maatje dan mijn moeder. Maar meestal kun je het wel aan je tantes en moeder aflezen wat voor borsten jij krijgt.
|
Er zit wel een verband tussen, vooral als je verder qua figuur ook op je moeder lijkt. Als je allebei heel smal gebouwd bent, of juist niet, dan kun je je borstgrootte ook wel doortrekken op jezelf.
Maar het kan natuurlijk zo een cup schelen. Mijn moeder en ik zijn even groot, even zwaar, zelfde bouw, maar mijn borsten zijn 2 cups groter. Dus er is nog hoop ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Neu, niet per se van je moeder. 't Is wel genetisch bepaald, maar je krijgt natuurlijk niet al je genen van je moeder... dus kijk bijvoorbeeld ook maar eens naar je oma's en tantes (niet de aangetrouwde).
Het heeft ook wel te maken met of je gezond genoeg eet (als je ondervoed bent groeien ze niet echt) en of je al dan niet te dik bent (als je dik bent lijkt 't meer, doordat daar dan ook extra vet zit) |
![]() |
|
Het hoeft niet per sé van je moeder te komen. Het kan soms ook een generatie overslaan. Ik heb de bouw van mn vaders familie terwijl ik een meisje ben. Het is dus genetisch bepaald maar kan dus generaties overslaan.
|
hejj..
Daar ben ik weer, nou kijk ik ben nu 13 / bijna 14 ik ben nog in de groei zegmaar.. En m'n tante heeft volgens mij cup familietent en m'n moeder dan weer 10 cuppen kleiner.. ![]() Majaa.. ik hoop dat ik in iedergeval iets grotere als m'n ma krijg ![]() thnx vor jullie reacties.. |
![]() |
|
![]() |
het is grotendeels wel erfelijk bepaald. maar er zijn uitzonderingen, daar zou ik alleen niet van uitgaan.
maar goed, ik heb ook 75A en ben daar gewoon tevreden mee. natuurlijk had ik ze liever wat groter gezien, maar ik heb dan weer andere kwaliteiten denk ik maar. Iedereen heeft wel wat. Ik ga me er niet echt druk om maken., |
![]() |
|
![]() |
Dat het genetisch bepaald is wil natuurlijk nog helemaal niet zeggen dat dat ze precies zo worden als die van je moeder, je bent immers geen kloon van je moeder.
Je zou de genetische informatie voor je borsten net zo goed van je vader gekregen kunnen hebben. Die heeft namelijk ook genetische informatie over borsten plus over de hormoonhuishouding die ze moeten gaan creeeren. Die heeft hij weer niet alleen van z'n moeder maar ook van z'n vader. Maar het wordt niet bepaald door een gen maar door heel veel genen die allemaal iets zeggen over de formaat van je lichaam, hormoonhuishouding, met het opslaan van vet enz. Plus je borsten groeien gemiddeld door tot je 21ste. Een stukje wetenschap tussen al dit vrouwengekwebbel... |
![]() |
|
de grootte van je borsten is deels erfelijk bepaald, maar vaak ligt het ook aan je figuur. Als je wat dikker bent, heb je meer vet, wat ook opgeslagen wordt in je borsten. Tengere meisjes hebben vaak ook kleinere borsten, maar dit gaat natuurlijk niet altijd op
|
![]() |
Volgens mij is dat dus niet genetisch bepaalt hoor... In mijn famillie, vader & moeders kant heeft bijna iedereen vrij kleine borsten, mn ma B, zusje ook, maar ook mn nichtjes en tantes heb niet heel erg grote borsten...
Ik daarentegen heb nu cup E/F... (wat ik behoorlijk klote vind) |
![]() |
|
Ik heb ook wel vaker gehoord dat borstgrote (deels) erfelijk bepaald is. Maar het hoeft natuurlijk niet.
Ik heb een cup kleiner dan m'n moeder (ik heb D, ben er blij mee want het past bij mijn figuur dus het valt niet op dat ik vrij grote borsten heb ![]() Je bent 13 en je borsten groeien echt nog wel (toen ik 13 was had ik eh AA denk ik, misschien A). En al is krijg je later een A-cup, dan is er nog niks ergs. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |