Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2003, 09:17
Baracuda
Baracuda is offline
Mijn profielwerkstuk ga ik houden over cabaret in Nederland (dat doe ik voor het vak CKV en Nederlands).Alleen weet ik geen goeie hoofdvraag . Iemand hier??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2003, 12:58
alpha
alpha is offline
Op Toneel&Cultuur had ik laats een topic geopend met de vraag "wat is de kunst van cabaret?" Is in mijn ogen erg interessant, valt ook veel over te onderzoeken en een uitgebreid iets van te maken. Met verschillende meningen enzo.
om naar dat topic te gaan: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=672455
Oud 29-11-2003, 14:30
Baracuda
Baracuda is offline
heu misschien heb ik daar wel wat aan Dank
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 11:36
Baracuda
Baracuda is offline
up
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:28
alpha
alpha is offline
hoezo een up, geef dan aan wat je er slecht aan vind of waar jij aan denkt, een hoofdvraag bedenken voor je PW is heus zo moeilijk niet hoor! Kom zelf eens met ideeen.
Oud 01-01-2004, 16:34
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
alpha schreef op 24-12-2003 @ 14:28:
hoezo een up, geef dan aan wat je er slecht aan vind of waar jij aan denkt, een hoofdvraag bedenken voor je PW is heus zo moeilijk niet hoor! Kom zelf eens met ideeen.
oke hoor! misschien waren er nog andere mensen behalve jij met ideeen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
^ schreef op 01-01-2004 @ 17:34:
oke hoor! misschien waren er nog andere mensen behalve jij met ideeen.
Misschien wel, maar het is altijd handig om zelf aan te geven wat je ongeveer wilt. En/of te laten zien dat je het zelf ook geprobeerd hebt en dus niet een ander al het werk voor je laat doen, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:31
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-01-2004 @ 12:45:
Misschien wel, maar het is altijd handig om zelf aan te geven wat je ongeveer wilt. En/of te laten zien dat je het zelf ook geprobeerd hebt en dus niet een ander al het werk voor je laat doen, zeg maar.
Dat is zeker niet de bedoeling nee. Ik ben al een hele poos bezig met een goede hoofdvraag te bedenken en word er een beetje zat van dat ik geen goede kan bedenken.Dus ik dacht, misschien iemand hier met een frisse kijk op het onderwerp misschien? .
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
^ schreef op 03-01-2004 @ 12:31:
Dat is zeker niet de bedoeling nee. Ik ben al een hele poos bezig met een goede hoofdvraag te bedenken en word er een beetje zat van dat ik geen goede kan bedenken.Dus ik dacht, misschien iemand hier met een frisse kijk op het onderwerp misschien? .
Heb je al wel ideeën?

Je kunt vaak een heleboel kanten op met een onderwerp, welke kant wil jij op met het onderwerp cabaret? Dat lijkt me iig iets om over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
^ schreef op 03-01-2004 @ 12:31:
maar wat heb jij dan al bedacht en waarom zijn die ideeën niet goed?
als je dat namelijk aangeeft, weten we ten eerste in welke richting je het wil zoeken en ten tweede: we kunnen je helpen met het aanpassen van die hoofdvragen, zodat ze wél goed worden.
Oud 10-01-2004, 12:19
indigo_temp
indigo_temp is offline
Wat is het effect van cabaret op de maatschappelijke samenleving?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten