Ik zat al 3 jaar met een meisje in de klas die ik leuk vind. Ze heeft een paar jaar geleden ook wel laten weten mij leuk te vinden, maar daar is verder weinig van gekomen. Maar afgelopen zomer (tijdens de vakantie) besloot ik toch maar eens iets te doen. Ik had haar telefoonnummer al een tijdje, en besloot haar een 'neutraal' smsje te sturen. Ze stuurde steeds wel terug en toonde wel interesse (als in gewoon vragen stellen over de vakantie etc)..
Op msn sprak ik haar ook vaak, en we hadden altijd wel leuke gesprekken over van alles en nog wat. Nu heb ik haar dus over msn verteld dat ik haar leuk vind, en ze zei dat ze mij ook wel leuk vond, maar het probleem is dus dat we alleen op msn of met sms praten want op school zijn we allebei te verlegen. Ze doet ook vaak een beetje vaag, de ene keer reageert ze heel spontaan en de andere keer lijkt het alsof het haar niets boeit.
Een ander punt.. op school trekt ze veel op met een andere jongen, die haar wel ziet zitten (althans daar lijkt het wel heel veel op

), en daar kan ik echt niet tegen. Hij gaat altijd dicht bij haar zitten, en ze zitten vaak met z'n tweeën ergens te werken. Ik geloof niet dat zij veel meer in hem ziet dan een goede vriend, maar hij denkt van wel, en ik begin nu ook te twijfelen of ze meer in hem ziet..
Wat moet ik hier nu van denken?