![]() |
|
Meegemaakt is de eis, he bart?
Een ongewassen man, die het ook niet nodig vond om speciaal voor mij te gaan douchen. Toen vond ik het niet zo nodig om speciaal met hem te gaan vrijen. Een zware roker, met de geur en de smaak van asbakken all over. Iemand met heel erg vies smakend sperma, dat ik er letterlijk van heb overgegeven. Iemand die vond dat ik maar moest klaarkomen op zijn manier, inplaats van zich aan mij aan te passen. Maar dat flikken ze me een keer, en dan nooit meer. Verder iedereen in orde. Lief, sexy, attent, mooi, heet, uitsloverig, genietend, ongeremd. Ik klaag niet over mijn ervaringen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm, hmm... echte afknappers heb ik nooit meegemaakt. Wel eens dat iemand niet superlekker rook, maar nooit dat diegene niet bereid was zich snel even te wassen. Ook wel eens dat 't niet zo lang duurde, ehm, ja, ook wel eens dat vervolgens meneer zei dat-ie ging slapen en dat-ie me niet even wilde klaarvingeren want ieuw, er zat allemaal sperma. Maar niet dat het ook nog erg was als dat sperma grondig weg was gewassen. Ehm... mjah, 't meeste werd dus meteen weer goed gemaakt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Was vorig jaar mei ofsow, ik had een vrouwtje versierd in mijn stamcafé in Leiden, behoorlijk op leeftijd, zegmaar 30 ongeveer, maar daar ben ik niet vies van. Dusse ik zeg kunnen we het bij jou thuis doen? want ik zit met allemaal huisgenoten en shit veel geluidsoverlast als je daar een vrouwtje helemaal blauw gaat liggen neuken..
zij zegt nee, kan niet bij mij thuis, nou ik was echt ontzettend geil dus ik vraag maar niet verder, we zaten inmiddels al in de auto dus ik denk ik pak haar maar meteen daar! dus ik begin haar doggystyle te doen op de achterbank, lekker hard zij met haar hoofd helemaal naar beneden, ogen dicht, aan het kreunen en schreeuwen, ramen waren beslagen. Zie ik opeens een agent voor het raam voor me, zij zag het natuurlijk niet. Dus ik stop van de schrik, zij zegt: ga nou door!! dus ik zeg: ja maar.. zij zegt: neuk me! dus ik zeg: ja der staat verdomme een agent voor de auto! nou dat was dan de eerste afknapper van de avond.. ik helemaal slap, snel broek aangedaan, agent aangesproken, dus die agent zegt vanne zijn jullie hier met een drugsdeal bezig? ik zeg wtf drugsdeal luister ik was wel van plan zometeen te gaan spuiten maar dat heeft niks met drugs te maken zag je dat dan niet? dus hij zegt ja we willen jullie graag even fouilleren, komt er nog een agente bij, nou zij beginenn ons te fouilleren, zij kijken nog wat in de auto, nou goed toen mochten we eindelijk gaan.. dus ik zeg nou de stemming is verpest, ik breng je wel naar huis, begint ze me vlakbij haar huis nog eens aan me tampeloeres te zuigen!! nou die was wel weer hard, wij uitgestapt bij haar huis terwijl ze me nog trok en zoog, ik begin haar op het pad voor haar huis te neuken.. wil ik bijna klaarkomen, zeg ik aaah ik ga komen ik ga komen godverdomme! gaat opeens de deur open bij haar, staat er een vent van 40-45 ongeveer, dikke bierbuik, zegt ie haa schat heb je er eentje gevonden? zegt zij ja Har deze is geschikt bevonden, ze duwde me van haar af en zei: houd dat nog maar even op, dan is het zometeen binnen nog lekkerder!!! ik zeg wie de fok is dat? zegt zij: mijn man natuurlijk en hij gaat meedoen!! nou ik wist niet hoe snel ik daar weg moest man niet normaal gewoon! ik ben meteen in mijn auto gestapt en weggescheurd, gatverdamme!! wat een afknapper!!! nou nooit meer een vrouw boven de 25 opgepikt daarna |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je ligt te sexen, en de telefoon gaat, het is voor jou, en je moeder of de moeder van je vriend ofzo komt naar boven met de telefoon en klopt op de deur. bah, dat kan soms echt ontnuchtenerend zijn. stel nou dat ze de deur open doet (wat nooit gebeurt is). maar dat je lastig gevallen word, is zo enorm irritant.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mwa, echte grote afknappers niet gehad...
Mja, paar keer! 1 keer deed ik het met een jongen die altijd zat op te scheppen over de grote van z'n lul... Bleel het een 12 cmtje te zijn... Ja, slappe lach, sorry... Bakte er ook nog eens niets van dus ja, was niet zo'n succes. M'n vriend en ik waren allebei zo geil als ik weet niet wat en we zouden het dus gaan doen, alleen hadden geen licht bij de hand (tentje). En hij zou me zoenen, mikte totaal verkeerd, stak z'n tong in mijn oog... Dus je raad het al: slappe lach... Weg bui. En met mijn ex, die had toen een nogal krakkemikkig 2 persoonsbed en 1maal bezig, natuurlijk: KRAK! Door het bed heen gezakt. Maar ik zie altijd overal de humor van in dus weer de slappe lach.
|
Verwijderd
|
Tegenwoordig knap ik niet meer af eigenlijk, maar ik ken mijn vriendin dan ook al behoorlijk lang intussen. Maar vroeger, als een meisje zenuwachtig ging doen. Dan werd ik zelf ook zenuwachtig en was de zin snel over. En als ze er niet goed verzorgd (hyienisch dan) uitzag, maar dan belandde ik sowieso niet met haar in bed. Zoiets.
Vaag verhaal Ertur! ![]() |
![]() |
|
ja niet zo fris ruiken is wel n klassieker nietwaar?
bij deze ook nog ff door mij genoemd. verder is het ook best klierig, als het ineens JOUW schuld is dat meneer "last heeft van schurend en pijnlijk zand" waar jij natuurlijk nix van merkt ![]() (was opt strand) en dat vervolgens ook ff lekker gaat afreageren met sagerijnig gedrag |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Afknappers Burnbar | 5 | 01-11-2015 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Seksualiteit |
De ‘Latin lover’ is de beste man in bed. De Duitser de slechtste supergirl#1 | 11 | 05-10-2009 10:29 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |