Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 17:31
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik heb hier laatst een topic geopend met : Het missen van je ex, of toch niet?

Nou...Vannacht, zou mijn ex me naar huis toe brengen, gewoon als vrienden. We liepen dus samen naar mijn huis toe. Heel gezellig zitten praten en het voelde gewoon goed aan. Toen stonden we bij mijn huis en vroeg hij of ik een afscheidsknuffel wilde. Dat wilde ik wel. Maar daarna zoende hij mij opeens. Ik schrok, maar omdat ik nog altijd een hele grote zwak voor hem heb (en soms wel eens hoopte dat ik opnieuw met hem kon beginnen) deed ik mee.

Daarna zei hij dat hij me aan de ene kant terug wilde, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat hij bang is dat het misschien niet meer hetzelfde zou worden. Ik zei dat ik veranderd was, in positieve zin en dat ik het wel weer zou willen proberen. Toen zei hij dus weer wat ik hierboven heb getypt. Hij zei: We kijken wel hoe het gaat oke?
Daarna is hij weggegaan.

Nou sprak ik hem vandaag op msn en ik vroeg of ik gewoon door moest gaan met mijn leven of dat hij onze relatie een nieuwe kans wilde geven. Hij zei dat hij het nu nog niet wilde, maar misschien later wel, omdat hij dus bang is dat het niet zal lukken. Maar ik zei; Als je het niet een nieuwe kans geeft, dan weet je het nooit.
Maar, nou wil hij het later misschien wel eens proberen. Hij zei ook: Zeg nooit nooit...
Maarja, wat moet ik hier nou mee? Ik blijf nog steeds een zwak voor hem houden want hij is mijn grote liefde geweest. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Wachten totdat hij er wel klaar voor is... Of gewoon doorgaan met mijn leven. Ik had dus echt niet verwacht dat we zouden gaan zoenen. (Het is dus nu al 9 maanden uit).. En opeens..staan we daar weer te zoenen... Ik weet het dus echt niet, maar het voelde zo vertrouwd aan, net zoals 'vroeger' toen we nog iets hadden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2004, 17:34
Verwijderd
ik weet niet wat ik zou doen in jou situatie, maar realiseer je wel, dat t bij voorbaat nooit t zelfde word, t word of beter of slechter, in de tussentijd zijn jullie allebei veranderd,misschien niet veel maar een klein ding kan t toch al verstoten...

nou ja veel sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 17:36
TranceGirl
TranceGirl is offline
ja, inderdaad. het zal niet meer hetzelfde worden als eerst, maar dat wil dan toch niet zeggen dat het alleen maar slechter zou gaan...en ik denk, dat hij dat wel denkt, dat het nooit meer zo 'fijn en leuk' kan zijn zoals het eerst was...maarja... ik weet niet, moet ik me er gewoon bij neerleggen? en is de boodschap gewoon dat hij absoluut niet wil?
of is er altijd nog een kans? Ik wil niet eeuwenlang gaan wachten, op iets wat dan waarschijnlijk toch niet komt. maar dat weet ik dus nou net niet hierbij
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 17:48
juno
juno is offline
Vind je het waard om te wachten op een jongen, als de uitkomst zo onzeker is? Want hij weet niet wat hij wil, en hij heeft tijd nodig om daar achter te komen.

Zo ja, dan wacht je
Zo nee, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 17:50
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik weet het zelf niet eens. Maar omdat hij mijn grote liefde was en hij mij kon geven waar ik nu naar op zoek ben denk ik dat ik wel kan wachten, maar ik weet niet hoe lang dat is...
En stel dat hij uiteindelijk toch niets wil.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 17:54
Gothic
Gothic is offline
contact verbreken, anders kom je nooit over hem heen... nu houdt hij je aan het lijntje, je moet verder met je leven, tenzij hij nu een relatie wil.
Oud 01-01-2004, 17:56
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-01-2004 @ 18:54:
contact verbreken, anders kom je nooit over hem heen... nu houdt hij je aan het lijntje, je moet verder met je leven, tenzij hij nu een relatie wil.
Ja eigenlijk heb je gelijk... Daar zit ik ook aan te denken. Ik vroeg ook: waarom wil je het later dan wel misschien proberen en nu niet? (dat maakt de situatie toch niet anders? Dan kan het toch ook niet hetzelfde worden zoals het eerst was of wel?)... Het nadeel is dat ik hem wel altijd zie met uitgaan, en we toch nog wel regelmatig op msn praten...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:00
Jordi
Jordi is offline
Het zou best kunnen dat hij eigenlijk wel weet(/denkt) dat het niets meer wordt, maar dat hij het wel heel erg mist. Ik denk dat hij daarom twijfelt. Misschien verandert dat nog wel, maar ik denk niet dat je daar te lang op moet gaan zitten wachten, want wordt de kans dat hij wil alleen maar kleiner.

Misschien kun jij gewoon wat initiatief nemen? Hem ook gaan zoenen als jullie gewoon als vrienden uitgaan en je gewoon weer een beetje gedragen als zijn vriendin (knuffelen, aan hem zitten, enz). Als hij dat vervelend vindt, moet je er natuurlijk mee ophouden, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je ermee bereiken dat hij ook weer een beetje gewend raakt aan die dingen en dat hij dan weer een relatie wil.

Ofzo...
Oud 01-01-2004, 18:00
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Ben het eigenlijk wel een beetje met Gothic eens, de situatie verandert niet maar. Het kan ook zijn dat hij nog wat dingen op een rijtje moest zetten.

Voor het gedeelte wat hem zien en spreken betreft..
Gewoon strikt vrienden houden. Maar dan ook niet 1 keer toegeven, want anders -lijkt mij- dat het weer totaal zo wordt als nu.

En dan nog, je kan ook voorlopig verder gaan met je leven en als hij er uit is, nog een keert afwegen.
Denk maar zo: geen enkele beslissing is blijvend tenzei je dat zelf wil.

Hoop dat ik beetje geholpen heb..
Oud 01-01-2004, 18:02
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 01-01-2004 @ 19:00:
Het zou best kunnen dat hij eigenlijk wel weet(/denkt) dat het niets meer wordt, maar dat hij het wel heel erg mist. Ik denk dat hij daarom twijfelt. Misschien verandert dat nog wel, maar ik denk niet dat je daar te lang op moet gaan zitten wachten, want wordt de kans dat hij wil alleen maar kleiner.

Misschien kun jij gewoon wat initiatief nemen? Hem ook gaan zoenen als jullie gewoon als vrienden uitgaan en je gewoon weer een beetje gedragen als zijn vriendin (knuffelen, aan hem zitten, enz). Als hij dat vervelend vindt, moet je er natuurlijk mee ophouden, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je ermee bereiken dat hij ook weer een beetje gewend raakt aan die dingen en dat hij dan weer een relatie wil.

Ofzo...
Hm... Ja hij zei wel vandaag op msn: Ik zou het zo weer doen... (dat zoenen met mij). Dus het kwam niet door de alcohol ofzo... En hij zei ook dat hij het fijn vond en vertrouwt.... Maar hij ziet me meer als een gewone vriendin nu dan DE vriendin. Omdat we dus al 9 maanden eigenlijk niet echt veel in real life contact hebben gehad, wel via internet. Maar nu vannacht was de eerste keer eigenlijk weer na 9 maanden dat we weer echt contact met elkaar hadden en ook echt weer leuk hebben gepraat.

Ik durf dat niet uitmezelf...Hem te zoenen of aan te raken... Ik ben daar heel erg onzeker over. Bang dat hij boos wordt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:03
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Outdated Spirit schreef op 01-01-2004 @ 19:00:
Ben het eigenlijk wel een beetje met Gothic eens, de situatie verandert niet maar. Het kan ook zijn dat hij nog wat dingen op een rijtje moest zetten.

Voor het gedeelte wat hem zien en spreken betreft..
Gewoon strikt vrienden houden. Maar dan ook niet 1 keer toegeven, want anders -lijkt mij- dat het weer totaal zo wordt als nu.

En dan nog, je kan ook voorlopig verder gaan met je leven en als hij er uit is, nog een keert afwegen.
Denk maar zo: geen enkele beslissing is blijvend tenzei je dat zelf wil.

Hoop dat ik beetje geholpen heb..
Dank je wel

Mja ik vind dit gewoon lastig, want toen we wat hadden was ik echt SUPERGEK op hem. Echt super erg... En nu dat vannacht is gebeurd heb ik al die 'gevoelens' weer een beetje terug gekregen en denk ik weer aan ONZE momenten... Heel erg vervelend.. Want ik dacht dat ik dus over hem heen was en nu is het gewoon weer terug. Alles.... lijkt wel

Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:05
Outdated Spirit
Citaat:
TranceGirl schreef op 01-01-2004 @ 19:02:
Hm... Ja hij zei wel vandaag op msn: Ik zou het zo weer doen... (dat zoenen met mij). Dus het kwam niet door de alcohol ofzo... En hij zei ook dat hij het fijn vond en vertrouwt.... Maar hij ziet me meer als een gewone vriendin nu dan DE vriendin. Omdat we dus al 9 maanden eigenlijk niet echt veel in real life contact hebben gehad, wel via internet. Maar nu vannacht was de eerste keer eigenlijk weer na 9 maanden dat we weer echt contact met elkaar hadden en ook echt weer leuk hebben gepraat.

Ik durf dat niet uitmezelf...Hem te zoenen of aan te raken... Ik ben daar heel erg onzeker over. Bang dat hij boos wordt ofzo...
Hij heeft geen enkele reden om boos op je te worden, hij heeft niet gezegd dat hij niet wil dat je hem aan raakt. En geloof me over het algemeen is het wel fijn als een meisje aan je zit
Zo wel, vind hij het wel erg of niet fijn. Dan lijkt me dat hij dat snel genoeg laat merken.
Oud 01-01-2004, 18:07
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Outdated Spirit schreef op 01-01-2004 @ 19:05:
Hij heeft geen enkele reden om boos op je te worden, hij heeft niet gezegd dat hij niet wil dat je hem aan raakt. En geloof me over het algemeen is het wel fijn als een meisje aan je zit
Zo wel, vind hij het wel erg of niet fijn. Dan lijkt me dat hij dat snel genoeg laat merken.
Ja... Maar ik ben zo iemand die dat niet zomaar doet eigenlijk... Ik weet niet, ik durf dat gewoon niet zo...

Gewoon onzeker, en ik begrijp de situatie van ons ook niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:36
hansjuh
hansjuh is offline
tja je zit inderdaad in een lastige situatie. Als hij nou duidelijk zou zijn tegen je dan zou dat het verhaal een stuk gemakkelijker maken. hou er wel rekening mee dat met oud en nieuw iedereen toch wel wat gemoedelijker is dan normaal...
En als het inderdaad niks meer wordt dan kun je voor jezelf misschien toch wel het beste geen contact meer met hem hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:40
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja hij is inderdaad niet duidelijk. Ik zei ook: ik wil duidelijkheid hebben. Moet ik gewoon doorgaan met mijn leven of geef je het nog een kans enzo. En toen zei hij dus dat hij het MISSCHIEN een kans gaf. Mja, nog geen duidelijkheid dus..
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 18:42
Outdated Spirit
Citaat:
TranceGirl schreef op 01-01-2004 @ 19:07:
Ja... Maar ik ben zo iemand die dat niet zomaar doet eigenlijk... Ik weet niet, ik durf dat gewoon niet zo...

Gewoon onzeker, en ik begrijp de situatie van ons ook niet helemaal...
Same here..
Oud 01-01-2004, 19:19
Arox
Arox is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 01-01-2004 @ 18:31:
Ik heb hier laatst een topic geopend met : Het missen van je ex, of toch niet?

Nou...Vannacht, zou mijn ex me naar huis toe brengen, gewoon als vrienden. We liepen dus samen naar mijn huis toe. Heel gezellig zitten praten en het voelde gewoon goed aan. Toen stonden we bij mijn huis en vroeg hij of ik een afscheidsknuffel wilde. Dat wilde ik wel. Maar daarna zoende hij mij opeens. Ik schrok, maar omdat ik nog altijd een hele grote zwak voor hem heb (en soms wel eens hoopte dat ik opnieuw met hem kon beginnen) deed ik mee.

Daarna zei hij dat hij me aan de ene kant terug wilde, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat hij bang is dat het misschien niet meer hetzelfde zou worden. Ik zei dat ik veranderd was, in positieve zin en dat ik het wel weer zou willen proberen. Toen zei hij dus weer wat ik hierboven heb getypt. Hij zei: We kijken wel hoe het gaat oke?
Daarna is hij weggegaan.

Nou sprak ik hem vandaag op msn en ik vroeg of ik gewoon door moest gaan met mijn leven of dat hij onze relatie een nieuwe kans wilde geven. Hij zei dat hij het nu nog niet wilde, maar misschien later wel, omdat hij dus bang is dat het niet zal lukken. Maar ik zei; Als je het niet een nieuwe kans geeft, dan weet je het nooit.
Maar, nou wil hij het later misschien wel eens proberen. Hij zei ook: Zeg nooit nooit...
Maarja, wat moet ik hier nou mee? Ik blijf nog steeds een zwak voor hem houden want hij is mijn grote liefde geweest. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Wachten totdat hij er wel klaar voor is... Of gewoon doorgaan met mijn leven. Ik had dus echt niet verwacht dat we zouden gaan zoenen. (Het is dus nu al 9 maanden uit).. En opeens..staan we daar weer te zoenen... Ik weet het dus echt niet, maar het voelde zo vertrouwd aan, net zoals 'vroeger' toen we nog iets hadden.

Damn girl, je maakt echt precies hetzelfde mee als mij, alleen is het bij mij allemaal al 2 maanden geleden gebeurd en nu dus echt afgelopen. Maar het doet nog steeds pijn
Oud 01-01-2004, 19:23
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Arox schreef op 01-01-2004 @ 20:19:
Damn girl, je maakt echt precies hetzelfde mee als mij, alleen is het bij mij allemaal al 2 maanden geleden gebeurd en nu dus echt afgelopen. Maar het doet nog steeds pijn

Doet pijn ja....
Ik ga niet wachten denk ik... Ik ga gewoon verder met mijn leven. Als we echt bij elkaar horen komen we vanzelf wel bij elkaar...toch?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 19:32
Arox
Arox is offline
Ik ben ook gewoon verder gegaan met mijn leven. Van mijn kant het contact verbroken, als ik haar spreek dan is het omdat zij naar me toekomt en zelfs dan kan ik niet lang met haar praten
Oud 01-01-2004, 19:45
TranceGirl
TranceGirl is offline
Hm... Ja ik vind het zo moeilijk om contact te verbreken, daarvoor geef ik teveel om hem, dat kan ik echt niet
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 19:51
Arox
Arox is offline
Het scheurde mij echt in 2en, wel of niet contact verbreken, echt blokken kan ik haar niet. Ik zal altijd een zwak houden voor haar Maar ik heb nu dus gekozen voor contact verbreken, het is voor mij echt de enige manier
Oud 01-01-2004, 19:55
TranceGirl
TranceGirl is offline
Hmhm ja ik snap...Ik denk echt niet dat ik dat zou kunnen, daarmee doe ik mezelf heel veel pijn...En dat wil ik niet...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:34
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik heb trouwens met hem gepraat. En ik zei dat ik graag opnieuw zou willen beginnen. Hij zei ook dat dat kon, maar nog niet nu, omdat hij er nog niet aan toe is. Dus daar leg ik me nu bij neer. Ben nu ook weer verder aan het gaan met mijn leven. Dit hadden 5 dagen geleden besproken enzo. En het gaat nu ook weer wat beter. Alleen heb ik soms een moment dat ik wat mis. Maar of het hem is weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:56
Verwijderd
"zeg nooit nooit" vind ik zo vaag... wat moet je daar nu mee? Hij zegt dat hij later misschien nog wat wil, maar nu niet. Wat denkt hij dan? Dat je de hele tijd op 'm gaat zitten wachten?

Dat moet je dus iig niet doen. Sta gewoon weer open voor andere jongens. Als hij ooit nog eens wat met je wil en je bent dan vrijgezel en je vindt hem nog steeds leuk, dan kun je t misschien wel proberen.
Als jullie echt zo gek op elkaar waren/zijn/blijven dan gebeurt dat misschien.

En als dat niet gebeurt dan is dat misschien beter. Wie weet kom je over een tijdje een jongen tegen die veel beter bij je past en die jou echt leuk vindt. Het zou toch zonde zijn om hem dan te laten schieten, terwijl je op je ex wacht... niet wetende of dat ooit nog iets zal worden.

xx
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:40
Phileine
Phileine is offline
Kijk, dat is dus minder van bepaalde jongens. Niet mans genoeg zijn om driften te onderdrukken, maar zich dan ook weer niet realiseren dat ze daarmee, als ze je zoenen, een heel proces in gang zetten.

En dit is een behoorlijk kutte situatie voor je, 'k weet. Wat je er tegen kunt doen? Hem laten zitten. Het gaat er meer om wat je er echt mee wilt en waar je op dit moment in staat tot bent.
Oud 07-01-2004, 15:45
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja jullie hebben beide gelijk

Ik heb hem ook gemaild, een paar dagen geleden dat ik gewoon door ga met mijn leven, niet meer op hem ga wachten, wie weet hoe lang het nog duurt, en in die tussen tijd dat ik op hem wacht, stel ik mezelf ook niet open voor andere jongens en kan zo ook een andere (misschien hele leuke, lieve) jongen mislopen....
We praten nu gewoon als vrienden.
Als hij mij echt terug had gewilt was hij allang wel gekomen toch?
Ik ga gewoon verder met mijn leven en zie wel hoe het gaat...Ik denk dat dat dan toch de beste beslissing is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:50
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 07-01-2004 @ 16:45:
Ja jullie hebben beide gelijk

Ik heb hem ook gemaild, een paar dagen geleden dat ik gewoon door ga met mijn leven, niet meer op hem ga wachten, wie weet hoe lang het nog duurt, en in die tussen tijd dat ik op hem wacht, stel ik mezelf ook niet open voor andere jongens en kan zo ook een andere (misschien hele leuke, lieve) jongen mislopen....
We praten nu gewoon als vrienden.
Als hij mij echt terug had gewilt was hij allang wel gekomen toch?
Ik ga gewoon verder met mijn leven en zie wel hoe het gaat...Ik denk dat dat dan toch de beste beslissing is.
Denk ik ook.
Oud 07-01-2004, 16:22
Sade
Sade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-01-2004 @ 18:54:
Been there! Heb er gister na lange tijd aan het lijntje gehouden te worden met hem over gepraat, en nu kan ik echt zeggen: that's it, het is over.
Ontopic dus... wat je ook doet, laat je niet aan 'het lijntje' houden. Ik wou dat ook niet, en ik vond ook niet dat hij mij aan het lijntje hield, maar uiteindelijk veranderde de situatie toch niet
Hem vergeten mag dan moeilijk zijn, maar het is niet onmogelijk.

'Mijn' jongen zei tegen me, en toen hij het toendertijd tegen mij zei brak het ongeveer m'n hart: 'Je verdient iemand die WEL voor de volle procent voor jou gaat.'
En hij had gelijk
Oud 08-01-2004, 09:46
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja het is niet echt makkelijk en op msn heb ik snel de neiging om hem toch aan te spreken maar ik doe het niet. Niet meer in ieder geval. Als hij iets te vertellen heeft komt ie wel naar mij toe. Wel moeilijk in het begin, maar het moet maar lukken...
Dank je wel voor jullie reacties

Ik heb trouwens ook niet echt het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, misschien omdat ik het niet wil geloven ofzo...
Ik ben echt benieuwd of dit me gaat lukken. Ik moet zeggen dat het gevoel al wel een stukje minder is dan een paar dagen geleden, maar het is er nog steeds, dat wel
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:52
Maarten
Maarten is offline
Je kan het!

Citaat:

Ik heb trouwens ook niet echt het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, misschien omdat ik het niet wil geloven ofzo...
Dit is het grote probleem der liefde, soms lijken de dingen zo mooi en wil je ook dat ze zo mooi zijn dat je sommige dingen voor het gemak even buiten beschouwing laat of iets anders opvat zodat het iets positiever uitpakt. Uiteindelijk blijkt vaak alles wat je dacht te kloppen en denk je wat naief van mezelf :/

Citaat:

'Mijn' jongen zei tegen me, en toen hij het toendertijd tegen mij zei brak het ongeveer m'n hart: 'Je verdient iemand die WEL voor de volle procent voor jou gaat.'
En hij had gelijk
Wow dat moet best heftig geweest zijn, maar wel beter dat hij tenminste eerlijk zei en niet je aan het lijntje hield...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:53
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Ik heb bijna precies hetzelfde, alleen bij mij is het nog maar 2 maanden uit. Ik ga nog bijna precies hetzelfde met mijn ex om als toen we een relatie hadden, alleen zijn we nu allebei vrij. En zij zegt ook de hele tijd van, ja later, over een half jaar ofzo wil ik het weer proberen, en dan serieus.

Intussen zegt de helft van mijn vrienden, dat ze me aan het lijntje houdt. De andere helft zegt dat het wel goed komt en dat we echt bij elkaar horen.

Ik weet het ook echt niet meer, maar weet wel dat ik nog van haar hou. Ik heb intussen geprobeerd met ander meisje te zoenen... Ging wel, maar ik kon er niet echt van genieten, dus dat doe ik de komende tijd ook maar niet meer..

Ik kan je er niet echt mee verder helpen, maar ik zit op het moment in dezelfde shit. En misschien nog wel dieper, maar dat weet ik niet. Als je behoefte hebt om 'rover te praten moet je maar even mijn msn toevoegen (dat is de email uit mijn profiel).

Maar pas wel op hoor, er voelt niets zo klote als bedonderd te worden volgens mij.

edit: sorry, heb niet het hele topic gelezen.. ga ik zeker doen als ik er tijd voor heb, maar zeg net dat je al een keuze had gemaakt. Dan moet je maar net doen of dit bericht al stukje eerder was getypt voordat je besloten had
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:06
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
r0bert schreef op 08-01-2004 @ 10:53:
Ik heb bijna precies hetzelfde, alleen bij mij is het nog maar 2 maanden uit. Ik ga nog bijna precies hetzelfde met mijn ex om als toen we een relatie hadden, alleen zijn we nu allebei vrij. En zij zegt ook de hele tijd van, ja later, over een half jaar ofzo wil ik het weer proberen, en dan serieus.

Intussen zegt de helft van mijn vrienden, dat ze me aan het lijntje houdt. De andere helft zegt dat het wel goed komt en dat we echt bij elkaar horen.

Ik weet het ook echt niet meer, maar weet wel dat ik nog van haar hou. Ik heb intussen geprobeerd met ander meisje te zoenen... Ging wel, maar ik kon er niet echt van genieten, dus dat doe ik de komende tijd ook maar niet meer..

Ik kan je er niet echt mee verder helpen, maar ik zit op het moment in dezelfde shit. En misschien nog wel dieper, maar dat weet ik niet. Als je behoefte hebt om 'rover te praten moet je maar even mijn msn toevoegen (dat is de email uit mijn profiel).

Maar pas wel op hoor, er voelt niets zo klote als bedonderd te worden volgens mij.

edit: sorry, heb niet het hele topic gelezen.. ga ik zeker doen als ik er tijd voor heb, maar zeg net dat je al een keuze had gemaakt. Dan moet je maar net doen of dit bericht al stukje eerder was getypt voordat je besloten had
Hee ik heb jou verhaal ook gelezen en het komt voor een groot deel overeen met de mijne ja, dat klopt! heb je gelijk in! Ik herken ook een heel groot stuk van haar ook in mijzelf, als je een opmerking maakte dat ze dan zei: Ja ik doe ook alles verkeerd volgens jou. Zoiets had ik ook, bij mijn ex. Ik ben ook heel erg onzeker en kan ook nergens tegen, zoek overal wel wat achter, dat is ook een reden geweest waardoor het uit is gegaan, omdat we zoveel ruzie hebben gehad. Ik denk dat jij in een nog 'diepere shit' zit dan mij. En ik kan jou helaas ook niet helpen
Maar ik kan je wel altijd toevoegen op msn natuurlijk

P.S.: Ik heb hem net uit mijn msn-lijst gegooid zodat ik er ook niet aan herinnerd word als hij online komt en ik ook niet de neiging heb om hem aan te spreken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:07
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 10:52:
Je kan het!

Dit is het grote probleem der liefde, soms lijken de dingen zo mooi en wil je ook dat ze zo mooi zijn dat je sommige dingen voor het gemak even buiten beschouwing laat of iets anders opvat zodat het iets positiever uitpakt. Uiteindelijk blijkt vaak alles wat je dacht te kloppen en denk je wat naief van mezelf :/

Ja inderdaad
Ik wil ook dat alles gewoon mooi is zoals ik denk dat het is. EN ik hoop ook iedere keer als hij online komt dat hij zegt: Silvie zullen we het weer opnieuw proberen? Echt zo wanhopig van mij... maarja ik heb hem nu dus uit mijn msn-lijst gegooid en hopelijk helpt dat een heel stuk
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:09
Maarten
Maarten is offline
Goed, dat lijkt mij inderdaad het beste.

Zoiezo kan je dit met zekerheid zeggen: De relatie is vorige keer misgegaan dus pasten jullie niet bij elkaar. Jullie zijn nu uiteraard volwassener geworden en verandert maar dit is geen enkele garantie dat jullie juist naar elkaar toe gegroeid zijn. Misschien zijn jullie juist nog meer uit elkaar gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:12
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 11:09:
Goed, dat lijkt mij inderdaad het beste.

Zoiezo kan je dit met zekerheid zeggen: De relatie is vorige keer misgegaan dus pasten jullie niet bij elkaar. Jullie zijn nu uiteraard volwassener geworden en verandert maar dit is geen enkele garantie dat jullie juist naar elkaar toe gegroeid zijn. Misschien zijn jullie juist nog meer uit elkaar gegroeid.
Ja dat is ook zo, maar ik merk bij mijzelf dat ik wel heel erg verandert ben, ik was ook niet altijd de vrolijkste in de relatie, maargoed hij had ook zijn dingen weer, dus het is niet zo dat het altijd aan mij lag. We hadden gewoon onze eigen 'eigenaardigheden'. Om het zo maar even te noemen. Uiteindelijk kwamen we er beide achter dat het gewoon niet meer ging. Toen het uit was, had ik meteen heel erg het gevoel: ik-wil-je-weer-terug. Maar hij bleef erbij dat het het beste was om gewoon door te gaan. Nou, dat heb ik dus gedaan, ben een andere jongen tegen gekomen (vrij snel na hem). Maarja, gevoelens hou je niet tegen, toch?

Nou gebruikt hij dit ook als excuus dat dat ook nog steeds bij hem knaagt, terwijl hij zelf had gezegd dat we beide door moesten gaan met ons leven. Ook geeft hij mij een soort 'schuldgevoel' omdat ik blijkbaar hem niet de aandacht kon geven die hij wilde. (Hij wilde dus extreem veel aandacht hebben....en niet mee naar mijn vriendinnen, maar ik moest wel met hem mee naar zijn vrienden).
Als ik aan deze dingen denk, is het misschien wel veel beter ja dat het niks meer is geworden.
Helaas denk ik vaker aan de goede dingen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:16
Maarten
Maarten is offline
Tjah, de balans van de goede en de slechte dingen is negatief uit gevallen want anders waren jullie bij elkaar gebleven...

Zoiezo lijkt het mij prettiger om met een schone lei te beginnen want anders neem je allemaal oude problemen en frustraties toch op een bepaalde manier mee en je herkent elkaars probleempjes...

Ik denk dat er voor iedereen meerdere personen geschikt zijn, de verliefdheid zorgt ervoor dat het 'perfect' is. Je kan nooit perfect bij elkaar passen, deel van relatie is juist elkaar accepteren zoals je bent. Dus wees niet bang, ik denk dat je zeker wel iemand kan vinden die minstens zo leuk is en zonder de hele voorgeschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:19
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja dat klopt, heb je ook gelijk in.
En natuurlijk wordt je om de zoveel tijd aan die dingen herinnert als je met dezelfde persoon weer opnieuw zou beginnen.
Ik blijf gewoon bij mijn beslissing: Doorgaan met mijn leven en me open stellen voor andere jongens...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten