Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zou best kunnen dat hij eigenlijk wel weet(/denkt) dat het niets meer wordt, maar dat hij het wel heel erg mist. Ik denk dat hij daarom twijfelt. Misschien verandert dat nog wel, maar ik denk niet dat je daar te lang op moet gaan zitten wachten, want wordt de kans dat hij wil alleen maar kleiner.
Misschien kun jij gewoon wat initiatief nemen? Hem ook gaan zoenen als jullie gewoon als vrienden uitgaan en je gewoon weer een beetje gedragen als zijn vriendin (knuffelen, aan hem zitten, enz). Als hij dat vervelend vindt, moet je er natuurlijk mee ophouden, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Misschien kun je ermee bereiken dat hij ook weer een beetje gewend raakt aan die dingen en dat hij dan weer een relatie wil. Ofzo...
|
Ben het eigenlijk wel een beetje met Gothic eens, de situatie verandert niet maar. Het kan ook zijn dat hij nog wat dingen op een rijtje moest zetten.
Voor het gedeelte wat hem zien en spreken betreft.. Gewoon strikt vrienden houden. Maar dan ook niet 1 keer toegeven, want anders -lijkt mij- dat het weer totaal zo wordt als nu. En dan nog, je kan ook voorlopig verder gaan met je leven en als hij er uit is, nog een keert afwegen. Denk maar zo: geen enkele beslissing is blijvend tenzei je dat zelf wil. Hoop dat ik beetje geholpen heb.. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik durf dat niet uitmezelf...Hem te zoenen of aan te raken... Ik ben daar heel erg onzeker over. Bang dat hij boos wordt ofzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja ik vind dit gewoon lastig, want toen we wat hadden was ik echt SUPERGEK op hem. Echt super erg... En nu dat vannacht is gebeurd heb ik al die 'gevoelens' weer een beetje terug gekregen en denk ik weer aan ONZE momenten... Heel erg vervelend.. Want ik dacht dat ik dus over hem heen was en nu is het gewoon weer terug. Alles.... lijkt wel ![]() Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 18:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo wel, vind hij het wel erg of niet fijn. Dan lijkt me dat hij dat snel genoeg laat merken.
||
Citaat:
![]() Gewoon onzeker, en ik begrijp de situatie van ons ook niet helemaal... ![]() |
![]() |
|
tja je zit inderdaad in een lastige situatie. Als hij nou duidelijk zou zijn tegen je dan zou dat het verhaal een stuk gemakkelijker maken. hou er wel rekening mee dat met oud en nieuw iedereen toch wel wat gemoedelijker is dan normaal...
En als het inderdaad niks meer wordt dan kun je voor jezelf misschien toch wel het beste geen contact meer met hem hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Damn girl, je maakt echt precies hetzelfde mee als mij, alleen is het bij mij allemaal al 2 maanden geleden gebeurd en nu dus echt afgelopen. Maar het doet nog steeds pijn ![]()
||
Citaat:
![]() Doet pijn ja.... Ik ga niet wachten denk ik... Ik ga gewoon verder met mijn leven. Als we echt bij elkaar horen komen we vanzelf wel bij elkaar...toch? ![]() |
![]() |
|
Ik heb trouwens met hem gepraat. En ik zei dat ik graag opnieuw zou willen beginnen. Hij zei ook dat dat kon, maar nog niet nu, omdat hij er nog niet aan toe is. Dus daar leg ik me nu bij neer. Ben nu ook weer verder aan het gaan met mijn leven. Dit hadden 5 dagen geleden besproken enzo. En het gaat nu ook weer wat beter. Alleen heb ik soms een moment dat ik wat mis. Maar of het hem is weet ik niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"zeg nooit nooit" vind ik zo vaag... wat moet je daar nu mee? Hij zegt dat hij later misschien nog wat wil, maar nu niet. Wat denkt hij dan? Dat je de hele tijd op 'm gaat zitten wachten?
![]() Dat moet je dus iig niet doen. ![]() Als jullie echt zo gek op elkaar waren/zijn/blijven dan gebeurt dat misschien. En als dat niet gebeurt dan is dat misschien beter. ![]() xx |
![]() |
|
Kijk, dat is dus minder van bepaalde jongens. Niet mans genoeg zijn om driften te onderdrukken, maar zich dan ook weer niet realiseren dat ze daarmee, als ze je zoenen, een heel proces in gang zetten.
En dit is een behoorlijk kutte situatie voor je, 'k weet. Wat je er tegen kunt doen? Hem laten zitten. Het gaat er meer om wat je er echt mee wilt en waar je op dit moment in staat tot bent.
|
![]() |
|
Ja jullie hebben beide gelijk
![]() Ik heb hem ook gemaild, een paar dagen geleden dat ik gewoon door ga met mijn leven, niet meer op hem ga wachten, wie weet hoe lang het nog duurt, en in die tussen tijd dat ik op hem wacht, stel ik mezelf ook niet open voor andere jongens en kan zo ook een andere (misschien hele leuke, lieve) jongen mislopen.... We praten nu gewoon als vrienden. Als hij mij echt terug had gewilt was hij allang wel gekomen toch? Ik ga gewoon verder met mijn leven en zie wel hoe het gaat...Ik denk dat dat dan toch de beste beslissing is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ontopic dus... wat je ook doet, laat je niet aan 'het lijntje' houden. Ik wou dat ook niet, en ik vond ook niet dat hij mij aan het lijntje hield, maar uiteindelijk veranderde de situatie toch niet ![]() Hem vergeten mag dan moeilijk zijn, maar het is niet onmogelijk. 'Mijn' jongen zei tegen me, en toen hij het toendertijd tegen mij zei brak het ongeveer m'n hart: 'Je verdient iemand die WEL voor de volle procent voor jou gaat.' En hij had gelijk ![]()
|
Ja het is niet echt makkelijk en op msn heb ik snel de neiging om hem toch aan te spreken maar ik doe het niet. Niet meer in ieder geval. Als hij iets te vertellen heeft komt ie wel naar mij toe. Wel moeilijk in het begin, maar het moet maar lukken...
Dank je wel voor jullie reacties ![]() Ik heb trouwens ook niet echt het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, misschien omdat ik het niet wil geloven ofzo... Ik ben echt benieuwd of dit me gaat lukken. Ik moet zeggen dat het gevoel al wel een stukje minder is dan een paar dagen geleden, maar het is er nog steeds, dat wel ![]() |
![]() |
|||
Je kan het!
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb bijna precies hetzelfde, alleen bij mij is het nog maar 2 maanden uit. Ik ga nog bijna precies hetzelfde met mijn ex om als toen we een relatie hadden, alleen zijn we nu allebei vrij. En zij zegt ook de hele tijd van, ja later, over een half jaar ofzo wil ik het weer proberen, en dan serieus.
Intussen zegt de helft van mijn vrienden, dat ze me aan het lijntje houdt. De andere helft zegt dat het wel goed komt en dat we echt bij elkaar horen. Ik weet het ook echt niet meer, maar weet wel dat ik nog van haar hou. Ik heb intussen geprobeerd met ander meisje te zoenen... Ging wel, maar ik kon er niet echt van genieten, dus dat doe ik de komende tijd ook maar niet meer.. Ik kan je er niet echt mee verder helpen, maar ik zit op het moment in dezelfde shit. En misschien nog wel dieper, maar dat weet ik niet. Als je behoefte hebt om 'rover te praten moet je maar even mijn msn toevoegen (dat is de email uit mijn profiel). Maar pas wel op hoor, er voelt niets zo klote als bedonderd te worden volgens mij. edit: sorry, heb niet het hele topic gelezen.. ga ik zeker doen als ik er tijd voor heb, maar zeg net dat je al een keuze had gemaakt. Dan moet je maar net doen of dit bericht al stukje eerder was getypt voordat je besloten had ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik kan je wel altijd toevoegen op msn natuurlijk P.S.: Ik heb hem net uit mijn msn-lijst gegooid zodat ik er ook niet aan herinnerd word als hij online komt en ik ook niet de neiging heb om hem aan te spreken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja inderdaad ![]() Ik wil ook dat alles gewoon mooi is zoals ik denk dat het is. EN ik hoop ook iedere keer als hij online komt dat hij zegt: Silvie zullen we het weer opnieuw proberen? Echt zo wanhopig van mij... ![]() ![]() |
![]() |
|
Goed, dat lijkt mij inderdaad het beste.
Zoiezo kan je dit met zekerheid zeggen: De relatie is vorige keer misgegaan dus pasten jullie niet bij elkaar. Jullie zijn nu uiteraard volwassener geworden en verandert maar dit is geen enkele garantie dat jullie juist naar elkaar toe gegroeid zijn. Misschien zijn jullie juist nog meer uit elkaar gegroeid. |
![]() |
||
Citaat:
Nou gebruikt hij dit ook als excuus dat dat ook nog steeds bij hem knaagt, terwijl hij zelf had gezegd dat we beide door moesten gaan met ons leven. Ook geeft hij mij een soort 'schuldgevoel' omdat ik blijkbaar hem niet de aandacht kon geven die hij wilde. (Hij wilde dus extreem veel aandacht hebben....en niet mee naar mijn vriendinnen, maar ik moest wel met hem mee naar zijn vrienden). Als ik aan deze dingen denk, is het misschien wel veel beter ja dat het niks meer is geworden. Helaas denk ik vaker aan de goede dingen ![]() |
![]() |
|
Tjah, de balans van de goede en de slechte dingen is negatief uit gevallen want anders waren jullie bij elkaar gebleven...
Zoiezo lijkt het mij prettiger om met een schone lei te beginnen want anders neem je allemaal oude problemen en frustraties toch op een bepaalde manier mee en je herkent elkaars probleempjes... Ik denk dat er voor iedereen meerdere personen geschikt zijn, de verliefdheid zorgt ervoor dat het 'perfect' is. Je kan nooit perfect bij elkaar passen, deel van relatie is juist elkaar accepteren zoals je bent. Dus wees niet bang, ik denk dat je zeker wel iemand kan vinden die minstens zo leuk is en zonder de hele voorgeschiedenis. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Logopedie, wat moet ik hier nou van denken? Curtis Jackson | 33 | 20-12-2004 12:27 | |
Liefde & Relatie |
ouders en vriendjes jul!@ | 21 | 05-10-2002 09:47 | |
Psychologie |
Hoe moet ik verder? Quiana | 5 | 17-09-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Thoomed... punkyfish | 16 | 20-06-2002 15:44 |