Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kan met spw 3 onderwijs assistent worden je moet alleen na die 3 jaar nog een half jaar de opleiding voor onderwijsassistent volgen.Tenminste zo is het bij mij.
Bij mij op school is het ook zo dat je niet 3 jaar op een bassisschool stage mag lopen,maar dat je tenminste 1 jaar op een andere instelling stage hebben gelopen.Misschien is het handiger als je nu je korte stage zeg maar van februari tot juli op een dagverblijf gaat.Dan heb je straks 2 volle jaren op een basisschool.Maar als je 3 jaar op een basisschool mag dan is er natuurlijk niks aan de hand.Anders zit je straks een vol jaar ergens wat je niet zo leuk vind.(ik spreek uit ervaring). |
![]() |
|
misschien is dat idd wel handig....
Ik heb een dagje meegelopen op een kinderdagverblijf, wat ik dus niet leuk vond, en ik heb tegen de stagebegeleidster gezegd dat ik er nog even over na wou denken.... Nu heb ik gezegd dat ik nog heel erg twijfelde tussen basischool en dagverblijf, en dat ik nog even wil kijken op een school. Is dat erg stom van me? Ik heb nu een brief klaarliggen voor een school, voor stage. Ik weet alleen niet of het wel verstandig is om die op te sturen..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het beste eerlijk zijn, denk ik. Citaat:
Wat misschien nog handiger is, is ff opbellen of je langs kunt komen. Dan kun je die brief eventueel wel meenemen, maar dan heb je iig een stuk sneller een reactie. Niet zo aan jezelf twijfelen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nagels ZerO | 94 | 10-01-2005 16:50 | |
Psychologie |
Altijd eenzaam. anjali | 16 | 27-06-2004 09:04 | |
Software & Hardware |
[Windows] zegt dat command.com beschadigd is giomie | 22 | 01-10-2002 10:42 |