![]() |
||
Citaat:
En staat er niets in de gebruiksaanwazing van je pil waarin het staat uitgelegd wat je moet doen? Lijkt me sterk dat dat er écht niet in staat.
|
heb ik ook nog ff een vraagje lijkt op 't zelfde vandaar.
vorige week was mn stopweek en ik had vrijdag weer moeten beginnen, en na 16 uur kwam ik erachter.. de 12 uur dus voorbij, maar had wel 2 strippen achter elkaar geslit, mischien dan meer hormonen ofzo?? en toen zaterdag middag 4 uur na de 12 uur heb ik de pil van vrijdag ingenomen, en verder ben ik weer gewoon goed gaan slikken zeg maar.... maar nou heb ik gister gemeenschap gehad vast nietzo slim, maar is dat een kans op zwangerschap? want bij 12 uur is er niks aan de hand en kan dan toch niet na 4 uur zijn uitgewerkt...? of vergis ik me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik quote uit mijn gebruiksaanwijzing (Marvelon) (het is een tabelletje, dus het is nogal een domme quote
![]() slechts 1 pil vergeten (meer dan 12 uur te laat met innemen)--> in week 1--> gemeenschap gehad in de week voor het vergeten?--> (indien "ja")vraag uw dokter om advies of (indien "nee") neem de vergeten pil in en gebruik 7 dagen aanvullend een barierremiddel en maak de strip af. meer dan 1 tablet vergeten in deze strip, neem contact op met uw dokter week 1; Neem de vergeten pil in zodra u eraan denkt, ook als dit betekend dat u twee pillen op hetzelfde moment moet innemen. neem verder de tabletten weer op de gebruikelijke tijd in, maar u moet tevens gedurende 7 dagen EXTRA VOORBEHOEDSMIDDELEN gebruiken. Dus bassgirl moet in dit geval de komende week (nadat je die pil bent vergeten) beschermd sex hebben en Playgirl moet naar de dokter (of doet een testje....) Maar zoiets staat natuurlijk ook in jullie gebruiksaanwijzing ![]()
||
Citaat:
![]() Dus beide dames moeten de dokter om advies vragen of gewoon een testje doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kans op zwangerschap pietjeneinstijn | 3 | 19-10-2015 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |