Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Standaardfiets:
Union Nebraska, damesuitvoering, blauw. Geweldig ding, ik kan er alles mee. Van boodschappen doen tot meenemen naar Zwitserland. Hij is al drie keer mee geweest. ![]() In juli heb ik er nog mee voor gek gereden door Chur (stad in Zwitserland). Ik was niet op fietsvakantie, gewoon 3 weken op dezelfde plek geweest, en de fiets was mee voor de boodschappen enzo. Wel. Foto is door mijzelf gemaakt in Zürich. ![]() Extra grote fietstassen achterop. Dwars op de fietstassen een grote reistas. Op de reistas m'n tent. Achter de reistas hangend m'n bergschoenen. Aan het stuur een grote rugzak. Aan het stuur een koeltas. Aan het stuur m'n sandalen. Op m'n rug een nog grotere rugzak. En op de nog grotere rugzak m'n slaapmatje. Ik heb er écht mee gefietst. ![]() ![]() Had een uurtje overstaptijd daar... Stukje door de stad gefietst en patat gehaald. ![]() |
![]() |
|
Mijn favoriete fiets is mijn afbladerende roestige roze fietsje met een lekkige voorband en 6 plastic tassen over het zadel.
M'n andere fiets, een fatsoenlijke groene batavus torino, heeft het zadel een beetje te laag staan en fiets daarom niet zo heel erg lekker meer (maar voor die ene keer in t weekend dat ik daar op fiets vinnikut ook weer net ff iets teveel moeite om het zadel hoger te zetten) |
![]() |
|
![]() |
Dit topic is in overtreding van de volgende 3 beleidsregels:
* Laat je topics niet afhangen van andere topics op De Kantine. Dan krijgen we namelijk allerlei topics die op elkaar lijken en wordt het forum snel saai. Als dat gebeurt, zullen er enkele gesloten worden. * Open ook geen topics louter om een topic te openen, dat vervuilt het forum alleen maar. Open alleen topics met vragen die je echt kwijt wilt. * Te veel topics van hetzelfde soort over andere onderwerpen zijn ook niet gewenst. De hoeveelheid hiervan hangt van het moment af, het is afhankelijk van alle topics, te veel aan gelijkaardige topics maken een forum oninteressant. ![]() |
![]() |
|
kronans zijn mooi maar fietsen niet zo heel lekker
omafietsen zijn geweldig en die van mij ook, wat voor iets het is weet ik niet in elk geval moeten fietsen rood zijn (roze mag ook wel hoor)
||
Citaat:
want ik heb een hekel aan scooters, dus neem maar de bus ![]() Favoriete fiets; sportief model, wat lekker fietst, kleur eh... een rode? die zie je niet zoveel, met een roze plastic zak op de bagagedrager want dan herken ik hem beter (heeft mijn huidige fiets ook, echt heel handig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ze maken zo'n herrie, vooral als ze optrekken, daar kan ik niet tegen ![]() volgensmij kun je beter fietsen, dan ben je in drie kwartier thuis (met normaal weer)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Wijken Rotterdam Sjoerd | 46 | 28-03-2009 09:55 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Lifestyle |
het grote(of kleine)maak-een-foto-van-je-fiets-topic zwoesj | 23 | 07-04-2003 19:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 |