Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
's ochtends of 's avonds, als het helder weer is, ook altijd even naar Orion, waarbij ik zo nodig eerst Sirius opzoek om aan de hand daarvan Orion te kunnen vinden.
|
Verwijderd
|
Tuurlijk is de problemen oplossen de meest effectieve manier om je beter te voelen...alleen kun je sommige problemen helaas niet (meteen) oplossen. Problemen als depressief zijn, iemand die overleden is, relaties die uitgaan, vrienden die weg gaan, blijven zitten, (chronisch) ziek zijn, enz. zijn dingen die niet één, twee, drie op te lossen zijn, omdat ik er van uit ga dat dat soort dingen bedoeld worden met deze topic, zal ik daar op in gaan.
![]() Idd een andere wereld induiken, zoals WooF zegt. Verder knuffelen met mijn vriend en soms ook praten met hem, mijn katten, waterpolo'en, slapen en huiswerk maken (raar, maar vaak wel waar). Dingen die niet altijd op dat moment kunnen: op het strand lopen. |
![]() |
|
|
![]() |
Muziek schrijven hoort er zeker bij. Kan ik al m'n zorgen van me wegspelen en zingen.
En paar slokken sterke drank kan ook wel deugd doen om wa opgewekter te voelen. Bellen met m'n beste vriendin Naar Charmed kijken. Muziek massa's luid zetten. Fietsen naar met geen bepaald doel en alles van m'n lijf zweten. Naar de maan kijken. (hoort meestal bij het fietsen) Dagboeken. .... Vanalles kan me helpen. Vin ik wel leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Psychologie |
Hebben meer mensen hier last van psychoses??? Eend | 20 | 01-07-2009 15:57 | |
Psychologie |
iemand anders lijd door mijn verdriet... light smiley | 15 | 24-06-2004 22:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De toekomst van de mens! Vlooienband | 47 | 01-03-2003 13:57 |